- Dit onderwerp bevat 116 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 3 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Meetings en ritjes › Midden en Noord Nederland › Gewoon elkaar weer zien en begroeten.
Wat zou het leuk zijn om na de Corona beperking nu elkaar weer eens te zien en te begroeten.
Ik heb het over een spontane meeting, zondag 12 juli……aanvang ongeveer uur of 15.00
Kijk wel wie er komen. Adres is:
Meerndijk 59, 3454 HP Utrecht
Is wel leuk Max,maar ik ben nog niet aan zoenen toe hahaha.
Moet lukken hoop ik,de week erna krijg ik weer mijn AOW dus kan ik weer tanken :|
Dus geen opel twintop meeting ?Anders mag ik natuurlijk niet komen, en jij dan ook niet Leen.
Niet lepelen Diana, iedereen is welkom.
Ben juist benieuwd naar alle moois wat komt.
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
hahaha… ik zal niet lepelen ( wat is dat nou weer van uitdrukking ? Nog nooit van gehoord )
Ik durf niet meer te komen zonder M of dikke Astra
Zeker wel Ernst, jou wagen is de perfect onderhouden Tigra. punt.
@ Diana, vragen naar de bekende weg is dat. tsssssss
Oooo…… goh !?
@Ernst begin jij nou ook al haha… M
Of is dat hier vloeken in de kerk als je Mercedes zegt.
Hahaha..:unsure:
Is een te lang woord, krijg je blauwe vinger toppen van…. pfffff
Ik pas me gewoon snel aan
Maar als er geen bezwaren zijn dan kom ik ook !
Diana,weet jij niet wat lepelen is,dan zegt dat toch iets over Aalten hahaha.
Ernst is de geestelijke vader van de club,al komt hij op de fiets dan zien we hem graag komen.
Ik ga mijn best doen om ook te komen,weet niet of ik vrij ben
Wanneer het een week later was geweest dan had ik mijn aow gehad om ook een hamburger te kunnen eten :laugh:
Wanneer ik met de Benz kom kunnen jullie mij herkennen aan mijn driedelig krijtstreep pak
Vanmiddag kontact gehad met de dealer,moet nog een nieuwe bodem in,zat houtworm in dus weet nog niet zeker of de auto al klaar is.
Ohh Ernst op de fiets…. even kijken of ik beeld krijg… noppe Leen geen beeld. Kan dus nie he. :side:
Ohh ik hou je er aan hoor leen, zie ik jou voor het eerst zonder trainingsbroek? Nou ik ben benieuwd.
Hahaha,na 45 jaar bijna dagelijk in uniform te hebben gelopen,ik zat ook wel vaak maar dat vertel ik liever niet haha, ziet niemand mij ooit nog in een kostuum/pak,zelfs niet op een begrafenis,heb ik mijn schoonmoeder ook al laten weten haha.
Korte broek is voor mij etiquette,heerlijk die wind,ene pijp er in en de andere er uit.
Max,
Klinkt als een plan, zal even met de directie en het melkpak overleggen…
Maar houdt moed, er gaat van het najaar nog iets komen. Ik zeg op dit moment nog niet teveel, maar hou het laatste weekend van september en het eerste weekend van oktober voorlopig maar vrij..
Ik ben bijna klaar, informatie komt binnen een paar weken. :oops: :-D :ermm:
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Dus wel dit jaar :-P