- Dit onderwerp bevat 116 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 3 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Meetings en ritjes › Midden en Noord Nederland › Gewoon elkaar weer zien en begroeten.
Ja Leen, ik meen dat september nog moet komen.
Of heb jij die al gehad? Hi hi
Het kan zijn dat ik in september geöpereerd ga worden aan mijn voet.
Dan moet ik 6 weken zitten op m’n gat. Pfffff
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Hahaha,na 45 jaar bijna dagelijk in uniform te hebben gelopen,ik zat ook wel vaak maar dat vertel ik liever niet haha, ziet niemand mij ooit nog in een kostuum/pak,zelfs niet op een begrafenis,heb ik mijn schoonmoeder ook al laten weten haha.
Korte broek is voor mij etiquette,heerlijk die wind,ene pijp er in en de andere er uit.
In uniform, uhhh Leen als militaire dakloze ?
Uhh daar heb ik geen beeld bij :-O
Ik moet even kijken of ik daarbij kan zijn.
vrouwtje moet iig werken, dus ik zit dan met de kleine muppet en had dan ook al wel IETS op de planning (maar dat is denk ik wel te verzetten).
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Na al dat gelepel…..
Zal ik er waarschijnlijk ook wel zijn.
Ik ben jullie niet vergeten had het ontzettend druk ….!
Leuk om ff weer elkaar te ontmoeten ….de meeste onder ons zullen wel wat zwaarder zijn geworden ivm corona tijd :x
Latersssssss….!
Zeg ehh Lothar, zijn we zwaarder geworden??? Je bedoeld natuurlijk jij en je wagen. Ik / wij hebben geen last hoor. :-P
Ik fiets regelmatig met ondersteuning en zo. Thuis heb ik een loopband staan waar ook de was aan opgehangen kan worden.
Dus nee…. absoluut geen last.. Tssssss. He Diana!? :neutral:
Nee hoor nergens last van pfff…. haha
Coronakilo’s,zeg Lothar ga je lekker,ik had niet eens het lef om boodschappen te gaan doen,ben nu zo afgevallen dat ik het komende weekend vrees voor de voorspelde wind,wanneer ik boodschappen ga doen neem ik mijn autoaccu mee in de tas anders waai ik weg.
Droogt je was beter op zo’n loopband Max?
Is in iedergeval goedkoper dan een droger,denk dat ik er ook maar een koop voor Marian hahaha.
He dakloze Opel vrienden,
Leuk om elkaar weer te ontmoeten.
Ik ben er zondag ook bij. Ff lekker bij kletsen.
Gr Marco
Nou zo te zien een leuk groepje twintoppers en Mmmers ha ha ha. Nu nog het weer.
Even voor de duidelijkheid, een M is ook een twintop,de één met soft de ander met hard dakkie.
Hahaha.
Ik denk dat we Leen en Diana vanaf nu de M&M’s kunnen noemen
Met die M zullen ze denk ik ook meer bij dat restaurant met de M gaan eten, of zeg ik nu iets geks :-O
Ben gek op M&M Ernst. De M restaurant is daar niet.
Wij rijdende in een M gaan op stand eten dus niet meer in M(c) :P
Dus iig fijn dat daar niet zo’n ding staat hahahah….