- Dit onderwerp bevat 32 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 4 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Foto’s vakantie 2021
Nu het van Rutte weer mag kunnen we weer met vakantie, ik zit op diit moment in Susteren en zag gisteren een prchtige TTT rijden, donker blauw met een rood dak. Het feit dat ik het rode dak zag verbaasde mij gezien de thermometer 34 graden aangaf.
ik begin maar met een foto, we zijn van Delfzijl naar Limburg gereden met slechts 1 kleine wasbeurt ziet hij er nog zo uit. Ik heb 2 weken geleden ook de remklauwen geschilderd, ik vind het een verbetering.
Ik hoop dat er veel foto’s worden toegevoegd
Rob van den Berg
TTT 1.8
Mooi, schijven achter, op mijn TTT heb ik nog trommels achter, wil ik ooit vervangen voor schijven.
Mooie kleur dat Ultrablau…
-edit- Hmm, Moonland, geen Ultrablau…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Welk kleur nummer is het, volgens mij heeft mijn Tigra de zelfde kleuren (auto/dak).
Ultrablau heeft meerdere kleurcode’s, dus het beste is om onder de motorkap de juiste op te zoeken.
Volgens de database:
OPEL 21B, 4CU, GBK : ULTRABLAU/BLUE
Maar het merendeel van de Tigra’s in Ultrablau zijn kleurcode 21B.
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
hmmm, dan is toch een andere kleur, bij mij staan er twee nummerd 42T en 168.
Als we de auto’s naast elkaar zouden zetten zie, denk ik, het verschil. Maar zowiezo moet mij Tigra, zeker op een aantal plekken bij gewerkt/over gespoten worden.
42T en 168
volgens mij is het dak overgespoten in een lichtere kleur grijs, in iedergeval bestelde potje verf kwam niet overeen met de grijskleur.
Rob van den Berg
TTT 1.8
Zelfde kleur nummers, ik hoop dat die van mij er ooit zo mooi en strak er bij mag staan als die van jouw.
Maar eerst de werking van het dak fixen. Dan weer verder de auto stukje voor stukje opknappen.
Hmm..
Z42T is de kleur ‘Moonland’.
Niet Ultrablau, maar wel, net als groen metalic, een redelijk zeldzame kleur..
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Ah heerlijk op vakantie ik moet nog even wachten tot september maar dan ga ik 2,5 week naar kreta :)!
en dan een apparement aan het water!
En een huur auto en Fiat 500 of een Smart of een Seat MII toch wat anders dan een VW of een opel..
Vakantie doen wij dit jaar met dagjes weg..
We zijn al bij Stefan langs gegaan en zijn achter hem een rondje door de Posbank gedaan. Helaas heb ik niet teveel kunnen zien, moest goed op Stefan en de weg letten. De vriendin vond het wel allemaal mooi en ik ook, voor zover ik het mee kon krijgen.
Het is trouwens ook een uitdaging om daar te rijden als je de weg niet weet of als Stefan voor je rijdt
Posbank blijft mooi
Het Tijdelijke TwinTop Steunpunt Texel is geopend!
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Bij deze de volgende vakantie foto van hier
@ Stefan… Ben benieuwd hoeveel mensen komen buurten