TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Stel jezelf even voor › Even voorstellen Rick
- Dit onderwerp bevat 37 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 9 maanden geleden door GJ Cabboort.
-
AuteurBerichten
-
zondag 7 november 2021 om 19:27 #151417
Hmm, palletje terugzetten door het skiluik wordt wel een probleem, zeker omdat ik niet weet hoe het precies zit….
zondag 7 november 2021 om 20:28 #151418je hebt gewoon een wit plastic palletje recht en links is gewoon net als een remkabel een staalkabel met zo een tonnetje eraan wat in de houder past.ik zou echt niet weten hoe je de kofferbak open krijgt .ken je geen midget wat je door het skiluik kunt duwen of een handig kind haha
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
zondag 7 november 2021 om 20:38 #151419Ik pas er zelf zeker niet door…
dinsdag 9 november 2021 om 14:05 #151420kofferbak slot zelf sensor gaat nooit stuk.
Kabel ernaartoe, soms… meestal niet.Enige wat stuk gaat is de knop van de kofferbak, microswitch. Maar dan doet je dak het wel hahah
ben toch wel eens benieuwd hoor, zou graag de opcom er eens aanhangen :P
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")zondag 21 november 2021 om 13:07 #151462Goedemorgen allemaal,
Intussen kan ik weer in de achterbak. Via de Op-com heb ik de volgende waardes uitgelezen en als ik het goed heb, is de status van de Front Latch Contact Switch niet zoals het hoort. Deze staat op Inactive.
Ik heb ook nog een foutmelding gezien, maar ik weet niet zeker of dat een oude is of niet.
Ik heb gekeken naar de vergrendeling, maar daar zag ik niets vreemds aan. Maar echt verstand ervan heb ik natuurlijk niet.
. Gisteren heb ik de dak ECU ontkoppelt en ik moet zegen, heerlijk zonder die gong!
Mijn vraag is nu, hoe nu verder? Het slot is nog niet vervangen en er is verder niet aan gesleuteld.
Groeten Rick.Attachments:zondag 21 november 2021 om 14:58 #151465Rick,
die ‘inactive’ van de voorste grendels kan er op wijzen dat de grendels niet helemaal naar voren gedrukt zijn,
of dat er een kabelbreuk in de kabelboom naar de voorste grendels zit..
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
maandag 22 november 2021 om 11:34 #151472Dat slot hoeft niet te worden vervangen…. geloof mij nu maar
Er is minimaal 1 ding aan de hand, dat is de kabel naar de voorste grendels, die is stuk waardoor het signaal niet binnenkomt (front latch).
Daarnaast kan het zijn (en dat denk ik wel) dat de draadboom links bij het kofferbak scharnier ook draden stuk zijn. En dan denk ik in “het kleine aftakkinkje”, deze zorgen voor de “trunk lid switches not plausible”
Waar kwam je ook alweer vandaan?
Als je zelf niet handig bent met solderen, adviseer ik je bij mij (hoogerheide) of Teigetje (Velp) langs te komen.
Dan is dit allemaal zo gefixt en kun je binnen no time weer storingsvrij rijden.
Ook controleren we dan een aantal andere zaken die aan de hand kunnen zijn, of binnenkort kunnen komen (zoals tandwielen van de hoedenplank flaps).Topless,... that's how we role!
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")maandag 22 november 2021 om 13:26 #151473Hoi Teigetje en BadBert!
Ik neem jullie aanbod graag aan! Zeker het solderen is iets waar ik me niet aan wil wagen.
Wat je zegt over de hoedenbank flap klopt denk ik voor de rechterkant, die heb ik eerder raar zien bewegen. Is het handig dat ik die alvast bestel?
Ik woon in Hengelo (ov), maar rij nog regelmatig naar Rotterdam, dus een echte voorkeur heb ik niet.Nogmaals bedankt voor het aanbod en ik hoor graag hoe we de afspraak kunnen maken, zeker in de huidige tijd van het jaar.
Groeten Rick.
maandag 22 november 2021 om 17:25 #151474Rick,
bekijk even bij wie je dan langs gaat, mij maakt het niet uitDie hoedenplank flaps zou ik dan alle 2 een nieuw tandwiel in zetten.
Bestellen hoeft niet, wij hebben die tandwielen liggen!Topless,... that's how we role!
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")maandag 22 november 2021 om 22:04 #151475Teigetje en BadBert,
Velp is natuurlijk wel makkelijker aan te rijden en te plannen, maar ik weet niet hoe jullie agenda er uit ziet. Zelf ben ik wel flexibel met mijn dagen.
Nogmaals, ik ben zeer blij met jullie aanbod, we komen samen wel op een goed tijdstip…dinsdag 23 november 2021 om 01:00 #151476Rick,
Je hebt werkelijk wel een zeer ongelukkig seizoen uitgezocht voor een dakreparatie. Klappertandend de kabels solderen…
Maar alles voor de goede zaak….
Ik heb je een PB gestuurd voor een mogelijke afspraak…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
dinsdag 23 november 2021 om 01:19 #151477Teigetje,
Klopt van het seizoen, viel mij ook al tegen… Ik ben wel onder de indruk van jullie vastberadenheid, maar als het weer het niet toelaat, wachten we op betere tijden.
Groeten Rick.
dinsdag 23 november 2021 om 11:31 #151478we zijn wel wat gewend hoor Rick hahahahaha
mocht het in Velp toch niet uitkomen, ben je van harte welkom in Hoogerheide
@teigetje laat jij op tijd weten wanneer hij komt, moeten wel zorgen dat er op tijd tandwielen bij jou zijnTopless,... that's how we role!
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")dinsdag 23 november 2021 om 21:49 #151479we zijn wel wat gewend hoor Rick hahahahaha
mocht het in Velp toch niet uitkomen, ben je van harte welkom in Hoogerheide
@teigetje laat jij op tijd weten wanneer hij komt, moeten wel zorgen dat er op tijd tandwielen bij jou zijnTuurlijk…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
dinsdag 23 november 2021 om 22:01 #151480Rick,
ik heb je een PB gestuurd en de afspraak staat in de agenda…
IJs en weder dienend…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.