- Dit onderwerp bevat 35 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 11 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Stel jezelf even voor › Even voorstellen
Hoi, ik ben Tiemen, 18 jaar. Ik ben vandaag lid geworden van het forum omdat ik tegenwoordig ook trotse eigenaar ben van een TTT B) .
Ik heb wel een lekkage probleem met mijn tigra, maar zal hier vast wel ergens wat nuttige informatie kunnen vinden
Hieronder wat foto’s.
Hoi tiemen
Welkom op het forum en mooie tigra hoor
Veel leesplezier en staan hoop nuttige tips ook ivm waterlekkage kan je vinden via zoek functie
Veel veilige kilometers toegewenst
Gr Jan
Hallo Tiemen,welkom hier op het nuttige en gezellige forum, mooie kleur Tigra joh,
en waar heb je water lekkage?
Mvg,Leen.
Ik heb een nat matje aan de bestuurderskant. En met de koudere dagen zoals deze beslaan mijn ramen binnen no-time door deze vocht (denk ik).
Ik heb een nat matje aan de bestuurderskant. En met de koudere dagen zoals deze beslaan mijn ramen binnen no-time door deze vocht (denk ik).
Welkom hier! Mooie ttt in een mooie kleur!
Denk dat je lekkage bij de rembekrachtiger hebt!
Staat een topic hier op t forum (kan ik even niet snel terugvinden via mobiel) waar uitgelegd staat hoe je dat aanpakt.
Max zal die link vast posten!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
The famous Max, haha. Ik had al wat gelezen over deze alleskenner.
Ik heb sinds kort eigenlijk nog een probleem, namelijk dat mijn dakje niet meer opent en/of sluit. De kofferklep werkt wel verder en het dakje voorheen ook wel, maar nu niet meer . Geen piep of niks niet…. is daar al een bestaand forum over?
oei, moet je even de topics doornemen, maar ook daar zal max wel een idee over hebben whahahah
max weet alles…… :P
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Hoi Tiemen, welkom hier op het Twintop forum.
Geen idee hoe handig je bent, maar heb je ook even een mail verstuurd met voorstel.
Hoi Tiemen
Ook wat mij betreft welkom
Lees of volg advies van onze big Mac en je hebt weer ttt zoals jij wilt. Dus met een werkend dak.
Succes
Kees
Hmm Kees een bug mac lekker :woohoo:
Wat lees ik zo in de gauwigheid,
bigmactime? :blink: :P
I’m coming :woohoo:
Sorry heren,
Maar in tegenstelling van onze big Mac ben ik niet zo’n liefhebber van de gele m en een hoop calorieën Moeten we weer extra sporten.
Ik hou er ook niet zo van hoor Kees……:P
welkom hier bij de dakloze ;-)
wat een leuke foto’s
wens je veel zon en veilige kilometers en heel veel plezier hier op de site
B) B)