TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › De dingen des levens › Elektrisch rijden.
- Dit onderwerp bevat 107 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 5 maanden geleden door BadBert.
-
AuteurBerichten
-
zaterdag 6 maart 2021 om 00:31 #141157
Gaat helemaal goed komen. Geniet ervan alvast en zodra de zon goed schijnt, tuffen we wel jou kant op.
zaterdag 6 maart 2021 om 00:31 #141191Gaat helemaal goed komen. Geniet ervan alvast en zodra de zon goed schijnt, tuffen we wel jou kant op.
zaterdag 6 maart 2021 om 01:12 #141156Niels alle tesla voor 2014 hebben levenlangs laden dat zal ook niet veranderen is wel alleen op tesla eigen laadt netwerk!
zaterdag 6 maart 2021 om 01:12 #141163Niels alle tesla voor 2014 hebben levenlangs laden dat zal ook niet veranderen is wel alleen op tesla eigen laadt netwerk!
zaterdag 6 maart 2021 om 01:12 #141195Niels alle tesla voor 2014 hebben levenlangs laden dat zal ook niet veranderen is wel alleen op tesla eigen laadt netwerk!
zaterdag 6 maart 2021 om 01:33 #141160Zoals ik al zei Tjarda, is gestopt met het gratis laden. We hadden het over de huidige modellen, niet van 7 jaar terug …
Als je een 2de hands Tesla koopt van 8 jaar oud, dan kun je het allicht nog gebruiken. Alleen zul je geen Tesla laadpaal bij je in de straat hebben, dus heb je nog steeds met het probleem met ’s nachts laden als je geen oprit hebt. Tevens zal er na 8 jaar wel wat degradatie zijn van de accu, dus als je alleen bij Tesla “zelf” wil laden, zul je toch eerder op moeten staan als je dagelijks wilt laden…. Dat zou zeker niks voor mij zijn… Ben al geen ochtendmens.
zaterdag 6 maart 2021 om 01:33 #141170Zoals ik al zei Tjarda, is gestopt met het gratis laden. We hadden het over de huidige modellen, niet van 7 jaar terug …
Als je een 2de hands Tesla koopt van 8 jaar oud, dan kun je het allicht nog gebruiken. Alleen zul je geen Tesla laadpaal bij je in de straat hebben, dus heb je nog steeds met het probleem met ’s nachts laden als je geen oprit hebt. Tevens zal er na 8 jaar wel wat degradatie zijn van de accu, dus als je alleen bij Tesla “zelf” wil laden, zul je toch eerder op moeten staan als je dagelijks wilt laden…. Dat zou zeker niks voor mij zijn… Ben al geen ochtendmens.
zaterdag 6 maart 2021 om 01:33 #141200Zoals ik al zei Tjarda, is gestopt met het gratis laden. We hadden het over de huidige modellen, niet van 7 jaar terug …
zaterdag 6 maart 2021 om 12:44 #141166Anoniem- Topics: 2550
Mooie wagen Pieter, ik ben heus niet jaloers hoor. Dat is zo’n vooruitstrevend model, dan ben je klaar voor de komende jaren.
Die vrienden van mij in Frankfurt A M hebben er ook één gekocht, daar heb ik in gereden.
Pffffff wat een vermogen man!Maar rood? Hm ik had blauw genomen. Is dat je nieuwe lease kroket?
zaterdag 6 maart 2021 om 12:44 #141176Anoniem- Topics: 2550
Mooie wagen Pieter, ik ben heus niet jaloers hoor. Dat is zo’n vooruitstrevend model, dan ben je klaar voor de komende jaren.
Die vrienden van mij in Frankfurt A M hebben er ook één gekocht, daar heb ik in gereden.
Pffffff wat een vermogen man!Maar rood? Hm ik had blauw genomen. Is dat je nieuwe lease kroket?
zaterdag 6 maart 2021 om 12:44 #141206Anoniem- Topics: 2550
zaterdag 6 maart 2021 om 12:48 #141173Ja tesla loopt wel voorop ja.
De blauwe had ik gekozen toen ik nog dacht dat al het trim chrome was. Maar dat is nu zwart, en dat staat beter met dit rood.
De rode kleur is in de zon echt heel gaaf, is een speciaal lak, op de computer rendering zie je dat niet natuurlijk
Heb in de model 3 van een kennis proefgereden…. Dat optrekken is echt belachelijk voor zo een auto hahahah
En idd, ik heb vanaf 1 april een nieuwe baan, nieuwe hogere functie en dit is dan de nieuwe lease kroket!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")zaterdag 6 maart 2021 om 12:48 #141180Ja tesla loopt wel voorop ja.
De blauwe had ik gekozen toen ik nog dacht dat al het trim chrome was. Maar dat is nu zwart, en dat staat beter met dit rood.
De rode kleur is in de zon echt heel gaaf, is een speciaal lak, op de computer rendering zie je dat niet natuurlijk
Heb in de model 3 van een kennis proefgereden…. Dat optrekken is echt belachelijk voor zo een auto hahahah
En idd, ik heb vanaf 1 april een nieuwe baan, nieuwe hogere functie en dit is dan de nieuwe lease kroket!
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")zaterdag 6 maart 2021 om 12:48 #141210Ja tesla loopt wel voorop ja.
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")zondag 7 maart 2021 om 22:48 #141453Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Doe je goed en gelijk geupgrade van een seat. Had toch wel liever een porsche dan gezien hoor hihi
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.