TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › De dingen des levens › Elektrisch rijden.
- Dit onderwerp bevat 107 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 4 maanden geleden door BadBert.
-
AuteurBerichten
-
vrijdag 5 maart 2021 om 21:20 #141113
Tesla is gestopt met het gratis laden, als ik het goed heb.
Op dit moment zou ik nog geen EV willen rijden.
– Te duur voor wat je krijgt. Die “subsidie die je kan krijgen” hebben ze gewoon bovenop de prijs gezet.
– Range is bij lange na niet van wat ze opgeven, zeker met kleine auto’s.
– Onderhoud is ook erg duur.
– bijna geeneen model vind ik mooi (Polestar 2 redelijk)
– heb je geen eigen oprit, dan ben je dus afhankelijk van de openbare laadpaal. Ter info, daar mag je alleen parkeren om te laden. Als het vol is, moet je hem weghalen.
– als je pech hebt, zijn alle laadpalen vlakbij bezet, dus kun je nog een aardig eind naar huis lopen. Erg lekker als het regent.
Verder nog een beetje merkspecifiek gekeken:
– bij Tesla is de afwerking slecht gezien het segment waar ze zich in positioneren. Ik begrijp niet dat iedereen ermee wegloopt. Wel mee eens dat ze vooruitstrevend zijn, zeker vergeleken met andere merken.
– VAG (Volkswagen) heeft problemen met vooral de ID3, dus voor andere modellen verwacht ik ook niet veel.En de belangrijkste reden: Er is nog geen cabrio EV
vrijdag 5 maart 2021 om 21:20 #141131Tesla is gestopt met het gratis laden, als ik het goed heb.
Op dit moment zou ik nog geen EV willen rijden.
– Te duur voor wat je krijgt. Die “subsidie die je kan krijgen” hebben ze gewoon bovenop de prijs gezet.
– Range is bij lange na niet van wat ze opgeven, zeker met kleine auto’s.
– Onderhoud is ook erg duur.
– bijna geeneen model vind ik mooi (Polestar 2 redelijk)
– heb je geen eigen oprit, dan ben je dus afhankelijk van de openbare laadpaal. Ter info, daar mag je alleen parkeren om te laden. Als het vol is, moet je hem weghalen.
– als je pech hebt, zijn alle laadpalen vlakbij bezet, dus kun je nog een aardig eind naar huis lopen. Erg lekker als het regent.
Verder nog een beetje merkspecifiek gekeken:
– bij Tesla is de afwerking slecht gezien het segment waar ze zich in positioneren. Ik begrijp niet dat iedereen ermee wegloopt. Wel mee eens dat ze vooruitstrevend zijn, zeker vergeleken met andere merken.
– VAG (Volkswagen) heeft problemen met vooral de ID3, dus voor andere modellen verwacht ik ook niet veel.En de belangrijkste reden: Er is nog geen cabrio EV
vrijdag 5 maart 2021 om 21:21 #141105Ja, lijk op gril, maar is volledig dicht. En wat ik al zei, het is voor ons voor kleine afstanden. De vrouw vindt het helemaal geweldig, rijdt liever niet in de ATT. Maar, voor de vakanties prerfereer ik voorlopig een benzine of diesel. Het skodaatje kost ons 165 euro, al in (behalve laden),
vrijdag 5 maart 2021 om 21:21 #141115Ja, lijk op gril, maar is volledig dicht. En wat ik al zei, het is voor ons voor kleine afstanden. De vrouw vindt het helemaal geweldig, rijdt liever niet in de ATT. Maar, voor de vakanties prerfereer ik voorlopig een benzine of diesel. Het skodaatje kost ons 165 euro, al in (behalve laden),
vrijdag 5 maart 2021 om 21:21 #141116Ja, lijk op gril, maar is volledig dicht. En wat ik al zei, het is voor ons voor kleine afstanden. De vrouw vindt het helemaal geweldig, rijdt liever niet in de ATT. Maar, voor de vakanties prerfereer ik voorlopig een benzine of diesel. Het skodaatje kost ons 165 euro, al in (behalve laden),
vrijdag 5 maart 2021 om 21:21 #141135Ja, lijk op gril, maar is volledig dicht. En wat ik al zei, het is voor ons voor kleine afstanden. De vrouw vindt het helemaal geweldig, rijdt liever niet in de ATT. Maar, voor de vakanties prerfereer ik voorlopig een benzine of diesel. Het skodaatje kost ons 165 euro, al in (behalve laden),
vrijdag 5 maart 2021 om 21:44 #141110Grill is een vlakke zwarte plaat tenzij je de crystal face hebt. Dat is bij elke EV zo.
Range is relatief natuurlijk. Net zo relatief als het verbruik bij een verbrandingsmotor. Haal jij met je benzine auto het opgegeven verbruik dan? Ik heb dat nog nooit gehaald, tenzij ik bijna alleen snelweg rijdt met 100km per uur en zonder veel verkeer (en dan haal je het nog niet helemaal) En in die omstandigheden halen ze met EVs ook de aangegeven range ongeveer hoor
Tesla afwerking is sinds half 2020 prima op orde gelukkig. Dit is ook te lezen en kijken in alle reviews, daar maken ze dus echt wel stappen in.
Dat moest ook wel natuurlijk, want er staan fotos online…. Ai ai ai…. Zo zou ik een auto niet af durven leveren hoor…..En een EV is wel duurder ja, heb je enig idee wat een accupakket kost?? Aandrijflijn + accu is echt wel duurder dan een brandstof aandrijflijn.
Maar vergelijk eens de prijs van een volledig aangeklede Skoda Kodiaq met een volledig aangeklede Enyaq….. (Die modellen zijn vergelijkbaar) Je zal zien dat het verschil lang zo groot niet is. En dan dus even denken aan de kosten van een accupakket heDat van de oprit klopt ja…. Dat is voor veel mensen die wel EV willen rijden vaak een probleem en reden om het niet te doen.
Maar onderhoud duur van een ev?
Geen idee hoe je daarbij komt….. Een tesla bijvoorbeeld heeft 1 keer in de 2 jaar onderhoud nodig. Buiten de banden en remmen die gewoon regelmatig gecontroleerd moeten wordenTopless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")vrijdag 5 maart 2021 om 21:44 #141119Grill is een vlakke zwarte plaat tenzij je de crystal face hebt. Dat is bij elke EV zo.
Range is relatief natuurlijk. Net zo relatief als het verbruik bij een verbrandingsmotor. Haal jij met je benzine auto het opgegeven verbruik dan? Ik heb dat nog nooit gehaald, tenzij ik bijna alleen snelweg rijdt met 100km per uur en zonder veel verkeer (en dan haal je het nog niet helemaal) En in die omstandigheden halen ze met EVs ook de aangegeven range ongeveer hoor
Tesla afwerking is sinds half 2020 prima op orde gelukkig. Dit is ook te lezen en kijken in alle reviews, daar maken ze dus echt wel stappen in.
Dat moest ook wel natuurlijk, want er staan fotos online…. Ai ai ai…. Zo zou ik een auto niet af durven leveren hoor…..En een EV is wel duurder ja, heb je enig idee wat een accupakket kost?? Aandrijflijn + accu is echt wel duurder dan een brandstof aandrijflijn.
Maar vergelijk eens de prijs van een volledig aangeklede Skoda Kodiaq met een volledig aangeklede Enyaq….. (Die modellen zijn vergelijkbaar) Je zal zien dat het verschil lang zo groot niet is. En dan dus even denken aan de kosten van een accupakket heDat van de oprit klopt ja…. Dat is voor veel mensen die wel EV willen rijden vaak een probleem en reden om het niet te doen.
Maar onderhoud duur van een ev?
Geen idee hoe je daarbij komt….. Een tesla bijvoorbeeld heeft 1 keer in de 2 jaar onderhoud nodig. Buiten de banden en remmen die gewoon regelmatig gecontroleerd moeten wordenTopless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")vrijdag 5 maart 2021 om 21:44 #141120Grill is een vlakke zwarte plaat tenzij je de crystal face hebt. Dat is bij elke EV zo.
Range is relatief natuurlijk. Net zo relatief als het verbruik bij een verbrandingsmotor. Haal jij met je benzine auto het opgegeven verbruik dan? Ik heb dat nog nooit gehaald, tenzij ik bijna alleen snelweg rijdt met 100km per uur en zonder veel verkeer (en dan haal je het nog niet helemaal) En in die omstandigheden halen ze met EVs ook de aangegeven range ongeveer hoor
Tesla afwerking is sinds half 2020 prima op orde gelukkig. Dit is ook te lezen en kijken in alle reviews, daar maken ze dus echt wel stappen in.
Dat moest ook wel natuurlijk, want er staan fotos online…. Ai ai ai…. Zo zou ik een auto niet af durven leveren hoor…..En een EV is wel duurder ja, heb je enig idee wat een accupakket kost?? Aandrijflijn + accu is echt wel duurder dan een brandstof aandrijflijn.
Maar vergelijk eens de prijs van een volledig aangeklede Skoda Kodiaq met een volledig aangeklede Enyaq….. (Die modellen zijn vergelijkbaar) Je zal zien dat het verschil lang zo groot niet is. En dan dus even denken aan de kosten van een accupakket heDat van de oprit klopt ja…. Dat is voor veel mensen die wel EV willen rijden vaak een probleem en reden om het niet te doen.
Maar onderhoud duur van een ev?
Geen idee hoe je daarbij komt….. Een tesla bijvoorbeeld heeft 1 keer in de 2 jaar onderhoud nodig. Buiten de banden en remmen die gewoon regelmatig gecontroleerd moeten wordenTopless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")vrijdag 5 maart 2021 om 21:44 #141140Grill is een vlakke zwarte plaat tenzij je de crystal face hebt. Dat is bij elke EV zo.
Range is relatief natuurlijk. Net zo relatief als het verbruik bij een verbrandingsmotor. Haal jij met je benzine auto het opgegeven verbruik dan? Ik heb dat nog nooit gehaald, tenzij ik bijna alleen snelweg rijdt met 100km per uur en zonder veel verkeer (en dan haal je het nog niet helemaal) En in die omstandigheden halen ze met EVs ook de aangegeven range ongeveer hoor
Tesla afwerking is sinds half 2020 prima op orde gelukkig. Dit is ook te lezen en kijken in alle reviews, daar maken ze dus echt wel stappen in.
Dat moest ook wel natuurlijk, want er staan fotos online…. Ai ai ai…. Zo zou ik een auto niet af durven leveren hoor…..En een EV is wel duurder ja, heb je enig idee wat een accupakket kost?? Aandrijflijn + accu is echt wel duurder dan een brandstof aandrijflijn.
Maar vergelijk eens de prijs van een volledig aangeklede Skoda Kodiaq met een volledig aangeklede Enyaq….. (Die modellen zijn vergelijkbaar) Je zal zien dat het verschil lang zo groot niet is. En dan dus even denken aan de kosten van een accupakket heDat van de oprit klopt ja…. Dat is voor veel mensen die wel EV willen rijden vaak een probleem en reden om het niet te doen.
Maar onderhoud duur van een ev?
Geen idee hoe je daarbij komt….. Een tesla bijvoorbeeld heeft 1 keer in de 2 jaar onderhoud nodig. Buiten de banden en remmen die gewoon regelmatig gecontroleerd moeten wordenTopless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")vrijdag 5 maart 2021 om 22:34 #141124Wij zitten qua opgegeven verbruik iets gunstiger. Opgegeven is 7,0 per 100, wij doen iets van 6,7 per 100 op dit moment. Nu rijden wij weinig korte stukjes, 1 a 2 keer per week naar de supermarkt (is iets van 5km per keer) en de rest is allemaal ruim meer, minimaal 30km enkele reis en is dan ook nog voornamelijk 80 en 100 wegen. Daarnaast tank ik ook V-Power. Is wat duurder, maar als ik het terugreken naar verbruik, is het qua prijs iets goedkoper / gelijkwaardig als dat ik normale benzine zou tanken. Moet volgende week weer tanken, maar zag dat de prijzen best wel wat gestegen zijn hier in de buurt de laatste dagen, dus zal misschien lichtjes ongunstig zijn. Merk wel dat de motor wat soepeler loopt, dus voor mij is het waard.
Klopt dat het bij Tesla al stukken beter is qua kwaliteit dan vroeger, maar gezien wat je ervoor betaald en dan een gelijkgeprijste normale auto pakt, dan valt het nog steeds tegen.
Kijk eens bij het populaire segment dan zul je zien dat het prijsverschil een stuk groter is. Eenn gewone 208 begint bij 18900 euro, de electrische variant begint bij 31950. Bij duurdere modellen zal het prijsverschil allicht kleiner zijn, maar dan ga je al snel naar de segment waarin de meeste auto’s een lease auto zijn.Accupakket e.d. zal allicht wat duurder zijn, maar geen 13k verschil, ff gekeken naar bovengenoemde 208. Bij een benzine motor moet er ook een motor, tank, leiding, e.d. in. Waarschijnlijk nog meer onderdelen, in aantallen, dan in een EV. m.b.t. onderhoud.
Klopt, je zou verwachten dat je minder vaak voor onderhoud naar de garage hoeft. Hier is een prijslijst qua onderhoud voor een Tesla. Deze is uit 2016, dus kan zijn dat het niet meer actueel is. (Daar geven ze toch aan 1x per jaar / 20k km, dus minder vaak naar de garage voor onderhoud lijkt niet te kloppen.
Op de site van Tesla spreekt men ook over een onderhoudsplan wat je erbij kan afsluiten, kon alleen niet snel de kosten vinden, maar ik gok dat het wel globaal hetzelfde zal zijn als in onderstaande tabel).
Verder weet ik dat je voor een EV hogere kwaliteit banden nodig hebt, aangezien door het enorme koppel, niet elke band erop mag. (Zag ergens voorbijkomen, 2 banden inclusief Montage op een model S zou 1200 euro kosten, geen idee of dit nog klopt, was ook uit 2016 en site van Tesla laat niks zien.)
Daarnaast is het voor een Tesla onmogelijk om ergens anders onderdelen te kopen dan bij Tesla zelf.
Ik heb niks tegen EV als zijnde voor de toekomst, maar voordat het echt vergelijkbaar gaat worden met benzine auto’s, zal nog wel aardig wat jaren duren. De ontwikkeling gaat in elk geval snel.
vrijdag 5 maart 2021 om 22:34 #141129Wij zitten qua opgegeven verbruik iets gunstiger. Opgegeven is 7,0 per 100, wij doen iets van 6,7 per 100 op dit moment. Nu rijden wij weinig korte stukjes, 1 a 2 keer per week naar de supermarkt (is iets van 5km per keer) en de rest is allemaal ruim meer, minimaal 30km enkele reis en is dan ook nog voornamelijk 80 en 100 wegen. Daarnaast tank ik ook V-Power. Is wat duurder, maar als ik het terugreken naar verbruik, is het qua prijs iets goedkoper / gelijkwaardig als dat ik normale benzine zou tanken. Moet volgende week weer tanken, maar zag dat de prijzen best wel wat gestegen zijn hier in de buurt de laatste dagen, dus zal misschien lichtjes ongunstig zijn. Merk wel dat de motor wat soepeler loopt, dus voor mij is het waard.
Klopt dat het bij Tesla al stukken beter is qua kwaliteit dan vroeger, maar gezien wat je ervoor betaald en dan een gelijkgeprijste normale auto pakt, dan valt het nog steeds tegen.
Kijk eens bij het populaire segment dan zul je zien dat het prijsverschil een stuk groter is. Eenn gewone 208 begint bij 18900 euro, de electrische variant begint bij 31950. Bij duurdere modellen zal het prijsverschil allicht kleiner zijn, maar dan ga je al snel naar de segment waarin de meeste auto’s een lease auto zijn.Accupakket e.d. zal allicht wat duurder zijn, maar geen 13k verschil, ff gekeken naar bovengenoemde 208. Bij een benzine motor moet er ook een motor, tank, leiding, e.d. in. Waarschijnlijk nog meer onderdelen, in aantallen, dan in een EV. m.b.t. onderhoud.
Klopt, je zou verwachten dat je minder vaak voor onderhoud naar de garage hoeft. Hier is een prijslijst qua onderhoud voor een Tesla. Deze is uit 2016, dus kan zijn dat het niet meer actueel is. (Daar geven ze toch aan 1x per jaar / 20k km, dus minder vaak naar de garage voor onderhoud lijkt niet te kloppen.
Op de site van Tesla spreekt men ook over een onderhoudsplan wat je erbij kan afsluiten, kon alleen niet snel de kosten vinden, maar ik gok dat het wel globaal hetzelfde zal zijn als in onderstaande tabel).
Verder weet ik dat je voor een EV hogere kwaliteit banden nodig hebt, aangezien door het enorme koppel, niet elke band erop mag. (Zag ergens voorbijkomen, 2 banden inclusief Montage op een model S zou 1200 euro kosten, geen idee of dit nog klopt, was ook uit 2016 en site van Tesla laat niks zien.)
Daarnaast is het voor een Tesla onmogelijk om ergens anders onderdelen te kopen dan bij Tesla zelf.
Ik heb niks tegen EV als zijnde voor de toekomst, maar voordat het echt vergelijkbaar gaat worden met benzine auto’s, zal nog wel aardig wat jaren duren. De ontwikkeling gaat in elk geval snel.
vrijdag 5 maart 2021 om 22:34 #141158Wij zitten qua opgegeven verbruik iets gunstiger. Opgegeven is 7,0 per 100, wij doen iets van 6,7 per 100 op dit moment. Nu rijden wij weinig korte stukjes, 1 a 2 keer per week naar de supermarkt (is iets van 5km per keer) en de rest is allemaal ruim meer, minimaal 30km enkele reis en is dan ook nog voornamelijk 80 en 100 wegen. Daarnaast tank ik ook V-Power. Is wat duurder, maar als ik het terugreken naar verbruik, is het qua prijs iets goedkoper / gelijkwaardig als dat ik normale benzine zou tanken. Moet volgende week weer tanken, maar zag dat de prijzen best wel wat gestegen zijn hier in de buurt de laatste dagen, dus zal misschien lichtjes ongunstig zijn. Merk wel dat de motor wat soepeler loopt, dus voor mij is het waard.
Klopt dat het bij Tesla al stukken beter is qua kwaliteit dan vroeger, maar gezien wat je ervoor betaald en dan een gelijkgeprijste normale auto pakt, dan valt het nog steeds tegen.
Kijk eens bij het populaire segment dan zul je zien dat het prijsverschil een stuk groter is. Eenn gewone 208 begint bij 18900 euro, de electrische variant begint bij 31950. Bij duurdere modellen zal het prijsverschil allicht kleiner zijn, maar dan ga je al snel naar de segment waarin de meeste auto’s een lease auto zijn.Accupakket e.d. zal allicht wat duurder zijn, maar geen 13k verschil, ff gekeken naar bovengenoemde 208. Bij een benzine motor moet er ook een motor, tank, leiding, e.d. in. Waarschijnlijk nog meer onderdelen, in aantallen, dan in een EV. m.b.t. onderhoud.
Klopt, je zou verwachten dat je minder vaak voor onderhoud naar de garage hoeft. Hier is een prijslijst qua onderhoud voor een Tesla. Deze is uit 2016, dus kan zijn dat het niet meer actueel is. (Daar geven ze toch aan 1x per jaar / 20k km, dus minder vaak naar de garage voor onderhoud lijkt niet te kloppen.
Op de site van Tesla spreekt men ook over een onderhoudsplan wat je erbij kan afsluiten, kon alleen niet snel de kosten vinden, maar ik gok dat het wel globaal hetzelfde zal zijn als in onderstaande tabel).
Verder weet ik dat je voor een EV hogere kwaliteit banden nodig hebt, aangezien door het enorme koppel, niet elke band erop mag. (Zag ergens voorbijkomen, 2 banden inclusief Montage op een model S zou 1200 euro kosten, geen idee of dit nog klopt, was ook uit 2016 en site van Tesla laat niks zien.)
Daarnaast is het voor een Tesla onmogelijk om ergens anders onderdelen te kopen dan bij Tesla zelf.
Ik heb niks tegen EV als zijnde voor de toekomst, maar voordat het echt vergelijkbaar gaat worden met benzine auto’s, zal nog wel aardig wat jaren duren. De ontwikkeling gaat in elk geval snel.
vrijdag 5 maart 2021 om 22:55 #141130Bij de kleinere autos zijn de verschillen idd wel groter ja hahaha
De lijsten en onderhoudsintervallen kloppen iig niet meer. Ken verschillende mensen die tesla rijden en die kwamen ook met 1 keer in de 2 jaar (buiten de normale slijtage delen)
En de dealer vertelde mij hetzelfde…… Want (dan zal ik het maar zeggen) hier staat over een paar weken een 2021 Tesla Model 3 dual motor long range op de oprit…. Hihihi
Wltp range van 580 kmDoor een warmtepomp een stuk efficiënter dan tot en met het 2020 model.
Praktijktesten met gewoon airco enzo aan halen mensen zelfs over de 550 km. Dus het wordt wel steeds beter.
Bouwkwaliteit is vanaf de 2020 modellen goed, en 2021 modellen super, aldus de vele reviews. Gelukkig maar…..Gelijk aan brandstof is het nog zeker niet. Maar vanaf eind dit jaar of begin volgend jaar zou een accutechniek toegepast gaan worden die nog niet de helft kost (en veel minder weegt) voor hetzelfde vermogen, en weer sneller kan laden.
Dan komt het toch aardig in de buurt.
Maar dan komt het volgende probleem: laden….
Ze kunnen wel palen bij blijven bouwen, maar het net kan het dan echt niet meer aan, daar zal dus ook nog het een en ander aan moeten gebeuren….Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")vrijdag 5 maart 2021 om 22:55 #141133Bij de kleinere autos zijn de verschillen idd wel groter ja hahaha
De lijsten en onderhoudsintervallen kloppen iig niet meer. Ken verschillende mensen die tesla rijden en die kwamen ook met 1 keer in de 2 jaar (buiten de normale slijtage delen)
En de dealer vertelde mij hetzelfde…… Want (dan zal ik het maar zeggen) hier staat over een paar weken een 2021 Tesla Model 3 dual motor long range op de oprit…. Hihihi
Wltp range van 580 kmDoor een warmtepomp een stuk efficiënter dan tot en met het 2020 model.
Praktijktesten met gewoon airco enzo aan halen mensen zelfs over de 550 km. Dus het wordt wel steeds beter.
Bouwkwaliteit is vanaf de 2020 modellen goed, en 2021 modellen super, aldus de vele reviews. Gelukkig maar…..Gelijk aan brandstof is het nog zeker niet. Maar vanaf eind dit jaar of begin volgend jaar zou een accutechniek toegepast gaan worden die nog niet de helft kost (en veel minder weegt) voor hetzelfde vermogen, en weer sneller kan laden.
Dan komt het toch aardig in de buurt.
Maar dan komt het volgende probleem: laden….
Ze kunnen wel palen bij blijven bouwen, maar het net kan het dan echt niet meer aan, daar zal dus ook nog het een en ander aan moeten gebeuren….Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel") -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.