TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › De dingen des levens › Einde tijdperk(je)
- Dit onderwerp bevat 61 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 4 maanden geleden door Anoniem.
-
AuteurBerichten
-
dinsdag 23 juni 2020 om 01:06 #118662
Hallo,
Na een week of vier niet meer hier op het forum geweest te zijn,ik vond het in de drie weken daarvoor wel heel erg stil,ondanks het mooie weer was er van niemand iets te melden en werd er niets verteld,ben ik mij weer een beetje in mijn oude hobby gaan verdiepen,heb forums bekeken en hier en daar mij aangemeld en voorgesteld oa ook een forum voor lastechnieken,kortom mijn tijd dus ergens anders aan besteed.
Van het één kwam het ander en heb ik nog meer stappen ondernomen en dus laat ik bij deze weten dat ik met een week of twee/drie diverse onderdelen voor de ATT te koop aan zal bieden,ze zijn nieuw of in absolute nieuwstaat.
Onder andere :de orginele armleuning van de stoel,motorkap isolatiedeken (zijn erg schaars en nieuw erg duur) derde remlicht volledig voorzien van leds (20 stuks),windvanger orgineel (dus inklapbaar),flaptandwielen,nieuwe (nog in de verpakking)kabelboom achterklep,achterlicht rechts. Ik zal ongetwijfeld nog wel iets zijn vergeten maar dat komt wel.
Foto’s volgen evt.
Met vriedelijke groetjes.dinsdag 23 juni 2020 om 01:10 #118702Hiervan moet ik opmaken dan de twintop weg is?
dinsdag 23 juni 2020 om 01:22 #118704Goed begrepen Tjarda.
Ik heb nog een beetje aan jou gedacht omdat ik een echte Cosmo had met een 1.8 en hij is/was in echt absolute nieuwstaat,en dan bedoel ik ook echt nieuw,van onder en van boven,het was mijn kind.dinsdag 23 juni 2020 om 01:44 #118732Anoniem- Topics: 2550
Leen het zat er aan te komen. Ik heb er misschien ook de laatste tijd geen aandacht aan jou gegeven. Komt dat ik zelf in een slechte hum zat en af en toe zit.
Dat gaat voorlopig bij mij niet over. Even accepteren dus.
Maar jammer Leen, het is jou keuze. Jij bebt al tijdje aan het zoeken in een verandering.
Maar ik zou juist kiezen voor meer stabiel / vertrouwd contact.
Die corona heeft al veel uit elkaar gedreven heb ik het idee.
Diverse samen doen dingen gaan niet door.
Ik noem dat altijd de krenten in de pap van het leven. Nou die krenten zijn er mooi uit nu.Het is jammer allemaal, maar niets aan te doen.
Dus al verkocht ook. Heb je wat terug gekocht?
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
dinsdag 23 juni 2020 om 08:34 #118733We gaan je humor En aanwezigheid missen
Het ga je goed en ik wens je veel gezondheid, voorspoed en geluk
dinsdag 23 juni 2020 om 09:21 #118737Heelveel sterkte leen. Jammer dat je weggaat. Je hebt een mooie humor. Maar je derde remlicht lijkt me wel gaaf. Maar succes kerel
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
dinsdag 23 juni 2020 om 09:43 #118738Jij ook Michel,jij behoorde bij de personen die zorgde voor wat leven hier bij de club,ook met jou humor zat het wel goed.
Goed,oke,het is een autoforum,is voor weetjes en helpen maar bij weken lang stil dan bloed iets dood,zo ben ik niet en kan ik niet tegen.
Die bosche bol moet maar in de vriezer ben ik bang.dinsdag 23 juni 2020 om 09:54 #118739het is jammer leen, maar het ging natuurlijk al langer en vaker door je hoofd.
Ik hoop dat we je nog af en toe hier mogen zien! En ik wens je erg veel plezier met de andere hobby’s
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")dinsdag 23 juni 2020 om 10:10 #118741Ik moet vandaag naar Rotterdam. Voor een storing.. Haha. Zal die Bosche bol brengen. Ga je wel missen lekkere Rotterdamse humor. Met teksten als jaaaaaa joohhhhh
dinsdag 23 juni 2020 om 11:03 #118743Goed begrepen Tjarda.
Ik heb nog een beetje aan jou gedacht omdat ik een echte Cosmo had met een 1.8 en hij is/was in echt absolute nieuwstaat,en dan bedoel ik ook echt nieuw,van onder en van boven,het was mijn kind.Zo lief maar ook voor mij geld dat de twintop waarschijnlijk binnen en jaar weg is naar iets betrouwbaarders. Ook voor o.a max met pensioen. Ik ga je wel missen leen :-O
dinsdag 23 juni 2020 om 12:00 #118748he leen jammer voor je om te horen van je kindje ,we gaan je recht voor je raap humor missen hier ,en ik je trucker verhalen uit de oude doos .ik wens je het aller beste we zien en horen je vast hier nog wel eens
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
dinsdag 23 juni 2020 om 12:22 #118749Helaas weer een twintoppper minder, ik moet zeggen dat je altijd leuke posts hebt Leen!
De laatste tijd ben ik zelf niet heel actief geweest op het forum, ivm veel drukte met school. 2 school periodes in 1 draaien op het HBO is iets wat je wel behoorlijk afbeult, maar goed het einde is in zicht. Maar dan nog een berichtje wat deels aansluit bij die van Leen; een tijdelijk vertrek.
Ik weet sinds gister dat ik officieel ‘weg mag’. Ik ga een half jaar in Spanje stage lopen, om daarna door te vliegen naar Thailand om een half jaar te studeren. Al met al nog minder Tigratijd. Het goede nieuws is dan wel, dat ik de auto niet weg doe, maar aan de kant zet onder mijn dikke hoes bij mijn oom in de loods.Ik zal er dus even tussen uit zijn, maar ik verdwijn nog niet. Ik plaats binnenkort nog een How-To of schakelaartjes van de Tigra in het deurpaneel die te weinig of geen contact maken, en ik het nog spoorverbreders van Max gekregen die ik nog er onder ga zetten met uiteraard een foto reportage .
dinsdag 23 juni 2020 om 19:46 #118845Ja ben blij als de corona tijdperk eindelijk weg is. Maar een Leen tijdperk is wel erg jammer.
dinsdag 23 juni 2020 om 20:59 #118855he leen jammer voor je om te horen van je kindje ,we gaan je recht voor je raap humor missen hier ,en ik je trucker verhalen uit de oude doos .ik wens je het aller beste we zien en horen je vast hier nog wel eens
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dank je wel sjengster,
vond het altijd leuk om hier ff te ouwehoeren ook al ging het niet altijd over auto’s,ik was zelfs wel eens bang om een reactie te krijgen in de trend van “wat motten we hier met die flauwekul” maar gelukkig nooit gehoord,het ging mij om het houden van kontact en de boel een beetje leuk te maken.
Ja wat de verhalen betreft,ik weet echt niet hoe dat komt,heb ik veel meegemaakt? is mijn geheugen zo goed? Ik weet het niet maar dat ik altijd veel plezier heb gehad,de gekste dingen heb meegemaakt dat zal er wel mee te maken hebben gehad,ik zag al gauw de lol er van in.
Nou weet ik wel dat mijn geheugen mij op bepaalde momenten behoorlijk in de steek kan laten,en wel op momenten dat iemand zegt dat hij nog geld van me krijgt,maar daar kan ik mee leven hoor hahaha.
Maar ik ben een rasrotterdammer en ben grootgebracht met humor,soms dooft het vlammetje maar dan komt er iemand die het weer aan steekt,en daar ben ik blij mee.
Jullie gaan mij zeker zien al is het niet in een Opel ATT,maar dan zet ik mijn auto in het vervolg wel om de hoek,moet Diana nu ook doen,hahaha.dinsdag 23 juni 2020 om 21:09 #118858Hoi T-men,
Vind het leuk om ook dat van jou te horen.
Dus jij gaat er ff tussen uit,wel fijn dat je besluit de Tigra te houden,moet ook wel na al die moeite met die mooie pookknop,haha.
Dus ook uit die hoek een jaartje stilte.
Laat wel eens wat horen joh,al is het een foto,internet is overal toch.
Ga je goed hoor,veel succes wens ik je bij deze en kom veilig terug.
Groetjes. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.