TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › De dingen des levens › Einde tijdperk(je)
- Dit onderwerp bevat 61 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 4 maanden geleden door Anoniem.
-
AuteurBerichten
-
dinsdag 23 juni 2020 om 21:23 #118813
Ik moet vandaag naar Rotterdam. Voor een storing.. Haha. Zal die Bosche bol brengen. Ga je wel missen lekkere Rotterdamse humor. Met teksten als jaaaaaa joohhhhh
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Hahaha,hoi Michel, ik was vandaag niet thuis,ik had vanmorgen een gezellig avondje,haha,een dinéé voor twee,met me vrouw in de ATT (afscheidritje) wezen toeren door heel Zeeland heen over alle bruggen,en bij tijd en wijle most ik natuurlijk ff de horeca controleren ivm de corona,en nou hep ik me toch een verbrande muil,zelfs een sorbet kon het nie blusse,dah zal lekker slape worde vannach.
dinsdag 23 juni 2020 om 21:38 #118816het is jammer leen, maar het ging natuurlijk al langer en vaker door je hoofd.
Ik hoop dat we je nog af en toe hier mogen zien! En ik wens je erg veel plezier met de andere hobby’s
Bedankt Pieter,
Wij gaan elkaar (hoop ik tenminste) nog wel zien hoor,misschien schaf ik me een ouwe fiat 500 cabrio aan om er bij te horen.
Maar jullie zijn alleen voor opels toegangkelijk hé.dinsdag 23 juni 2020 om 21:57 #118821Oeoeoeoe nee hoor, van mij mag je met een fiatje zeker mee blijven rijden!!!!!!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")dinsdag 23 juni 2020 om 21:59 #118823En ga je dat niet missen? Dat je Mischien volgend jaar in een auto rijd met dak. En dan zie je in de zomer maanden een open att rijden. Zo’n staal blauwe. Hahaha. Ik hoop dat je je nog bedenkt.. Maar ik was vandaag op het centraal station van Rotterdam. Bij zo’n lounge gedeelte van Regus.
dinsdag 23 juni 2020 om 22:00 #118826Oké, die staat,Fiatje of zo iets.
dinsdag 23 juni 2020 om 22:31 #118877Leen,
Mijn Rotterdamse hart bloedt…
Blijf meelezen en houdt het laatste weekend van september en het eerste weekend van oktober voorlopig maar vrij…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
dinsdag 23 juni 2020 om 22:40 #118881Laatste weekend september,ik ga er rekening mee houden,gaat je vrouw of je dochter (dacht Lisa hé) mee?
dinsdag 23 juni 2020 om 23:04 #118891Beide…
Leen, hou het in de gaten…
Topic volgt..
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
woensdag 24 juni 2020 om 00:56 #118910In de tigra?
woensdag 24 juni 2020 om 08:25 #118913en als je besluit leen om een auto met dak te nemen daar is altijd een oplossing voor een cabrio is zo gemaakt met een slijptol haha kun je naar de twintop meeting meteen je nieuwe hobby laten zien hoe je je dak er weer op last ,komt allemaal goed
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
woensdag 24 juni 2020 om 12:58 #118923Is inderdaad een optie,maar ik ga liever voor eenvoudiger.
Ik moet eigenlijk eerlijk wezen,de ATT wordt ingeruild voor iets wat ook open kan hoor,maar had ik de ruimte dan hield ik hem erbij,dat is zeker,ik raak altijd gehecht aan mijn auto’s,kan moeilijk afstand doen van iets wat ik heb vertroeteld,maar dat had ik met al mijn auto,ik lig soms nog wel eens wakker van mijn eerste auto,een VW kever hahaha.woensdag 24 juni 2020 om 14:02 #118930Wat heb je nu gekocht meneer leen
woensdag 24 juni 2020 om 15:00 #118935Hoi Michel,Het is wat kleiner geworden maar ik keek hier al een jaar of twee met een schuin oogje naar.Er zijn wat redenen dat ik het heb gedaan,ik heb na 54 jaar werken de leeftijd bereikt om zoals ze zeggen “te gaan genieten van je ouwe dag” en de laatste jaren is het me een paar keer duidelijk geworden dat het niet allemaal vanzelf sprekend is dat je ‘s-morgens wakker wordt in de staat waarin je naar bed ben gegaan. Ben in vier maanden vijf goede bekende verloren,ook twee door corona,allemaal zaken waar je over gaat denken.Nu kan ik nog lekker auto rijden,iets waar ik ondanks de drukte op de wegen nog altijd plezier in heb.Ook rijd ik altijd heel graag automaat,en dat miste ik in mijn twintop.De tijd die ik straks kwijt ben om in mijn auto te komen haal ik onderweg wel weer in,hahaha.
woensdag 24 juni 2020 om 18:39 #118939Wat erg zeg leen hopelijk blijf je je verhalen hier schrijven. Maar heb je een Fiat 500 cabrio gekocht. Haha. Geniet er lekker van leen. Maar zo’n Bourgondische man moet dat wel lukken. Ik wens je het hele gezondheids pakket.
woensdag 24 juni 2020 om 19:11 #118945Die Leen
Kreeg je ook ster allures….:woohoo:
Nou gefeliciteerd hoor…
Moeten we nu maar idd om het hoekje parkeren. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.