TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › De dingen des levens › Einde tijdperk(je)
- Dit onderwerp bevat 61 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 4 maanden geleden door Anoniem.
-
AuteurBerichten
-
donderdag 25 juni 2020 om 22:07 #119030
die is ook mooi tjarda rijd er hier een in maastricht rond met een miltek uitlaat haha wat een herrie maakt dat ding machtig mooi man
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
En iedere ochtend vrezen dat hij gejat is voor een plofkraak…
Werkgever van een goede vriend was één van de eerste in Nederland met een BMW X5, stonden ze opeens ‘s nachts met getrokken wapen in de slaapkamer of hij even de sleutel wilde afgeven.
Daders binnen een paar uur gepakt, maar de volgende ochtend stond hij met de X5 bij de dealer : Inruilen voor een auto waar ze niet met een pistool mee in je slaapkamer staan…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
donderdag 25 juni 2020 om 22:15 #119032Is ook wel een beetje dom hé,hang dan de sleutel buiten bij de deur,kost het tenminste niet je nachtrust
:laugh:donderdag 25 juni 2020 om 22:19 #119035Is ook wel een beetje dom hé,hang dan de sleutel buiten bij de deur,kost het tenminste niet je nachtrust
:laugh:Ik denk dat hij ongeveer een van de eerste was in Nederland die geconfronteerd werd met deze methode…
Sinds dit voorval lagen al onze autosleutels op de side table in de gang….
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
donderdag 25 juni 2020 om 22:53 #119044Ja ik vind zo’n BMW cabrio of Audi cabrio wel gaaf. Maar BMW knippen ze een vierkant stuk uit je achter spatbord. Omdat daar een alarm kabel loopt. En daarna het interieur eruit gejat. En met Audi mooie auto’s. Maar zoals je zei als ze die auto willen dan maar met een geweer op je gericht. En dan met een softtop ja dan kan je je auto gewoon Open laten staan. Als het weer een cabrio wordt dan een cascade of een mx5 zit wel verschil in. Maar voorlopig blijf ik m’n twintop rijden. Begin m’n twintop steeds meer te begrijpen. Kijk continu filmpjes op YouTube. Of ik lees alles.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
vrijdag 26 juni 2020 om 00:11 #119132Hahaha,of begint je twintop jou te begrijpen?
Weet je,hebben ze je auto uitgekozen dan houd niets ze meer tegen hoor,ik had altijd mijn schoonmoeder op de achterbank,nou dan blijven ze ook wel weg hoor.vrijdag 26 juni 2020 om 00:13 #119138Hahaha ha. Ja hoe alles in elkaar zit. Maar ik ben moeilijk te begrijpen. Hahaha
vrijdag 26 juni 2020 om 00:29 #119142Oh, dus tleg nie an mij hahaha
vrijdag 26 juni 2020 om 00:35 #119150Nope. Hahaha haha. Heb wel een handleiding van een 0aar pagina’s lol
woensdag 1 juli 2020 om 11:07 #119437Anoniem- Topics: 2550
Ik hoor Leen niet meer over de M ……. zal wel niet bevallen denk ik.
heb wel eens mijn wagen terug gehaald, de nieuwe aankoop beviel niet… ha ha ha
woensdag 1 juli 2020 om 11:44 #119442Hoi Max,klopt,het is een opelforum hé dus daarom houd ik het voor mijzelf,lijkt me beter.
woensdag 1 juli 2020 om 21:51 #119457Leen,
Ik kan een Ster wel uitlezen… :-o
Maar niet meer dan dat…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
woensdag 1 juli 2020 om 22:24 #119466Weet jou vrouw hier van? :S
Ooh,ik begrijp hem ineens,zat ff dubbel te denken hahaha.
Er zijn wat plannen gesmeed met onze forumbaas,maar dat was maar een idee,wordt misschien ook wel uitgewerkt als hij dat zou willen doen,maar in gezeldschap van een hamburger en is het makkelijker praten hé :y32b4:woensdag 1 juli 2020 om 23:11 #119470Anoniem- Topics: 2550
Hoi Max,klopt,het is een opelforum hé dus daarom houd ik het voor mijzelf,lijkt me beter.
Nou maakt echt niet uit hoor Leen, wij Twintoppers willen graag geïnformeerd worden over een later alternatief. :cheer:
woensdag 1 juli 2020 om 23:28 #119495Nou Max,vind ik een sympathiek antwoord.
Mij zou het ook niet uitmaken wanneer iemand hier verteld hoe hij een storing oid heeft opgelost bij een niet opel,alle info is bij mij en bij jou dus ook welkom,we leren ervan,en dat is belangrijk.
Hopelijk gaan anderen het ook niet erg vinden,het is een opel forum en dat blijft de hoofdmoot,dat ben ik me bewust.
Nou zie ik mezelf nog (hopelijk) niet zelf sleutelen aan deze wagen,dat wil ik ook gezien wat beperkingen wat minder gaan doen,hij zal wel eens naar de garage gaan voor een beurt,denk ik,ben ik van uit gegaan.
Ik had nog wat wensen en daar wordt deze week nog aan gewerkt.
Er zitten censors op aan de achter en voorkant,maar er komt ook een achteruitrijcamera op en een alarm klasse 3,normaal zorgde ik daar zelf altijd voor,op mijn gemakkie in mijn garage,met mijn “vandaag niet af morgen verder” systeem.
Nu laat ik dat bij de M – dealer doen.woensdag 1 juli 2020 om 23:35 #119500Anoniem- Topics: 2550
De camera is een leuke optie, maar je zou genoeg hebben aan die sensoren denk ik.
Alarm is wel nodig idd bij dit soort wagens. Zijn nou eenmaal meer in trek dan een Opel.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.