- Dit onderwerp bevat 61 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 4 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › De dingen des levens › Einde tijdperk(je)
Die Leen
Kreeg je ook ster allures….:woohoo:
Nou gefeliciteerd hoor…
Moeten we nu maar idd om het hoekje parkeren.
Ja,ik dacht,nou ziet Diana me straks niet meer staan hé, hahaha.
En in de kleur die ik altijd het mooiste vond :-p
Meen ik niet hoor,zilver blijft mijn favoriete kleur,misschien dat ik hem in de winter een beetje opschuur en met een verfroller zilverkleurig maak.
Begrijp je nu mijn opmerking,
” zo’n Mercedes is dat nou wat ” dat die niet gemeend was,maar jou krijgen we niet zo snel op de kast hé.
Nou leen ik zie het alweer je hebt een ster in huis gehaald laten we een groep beginnen Mercedes toppers :X
Al die sterren tegenwoordig hier op het forum. Mooie wagen hoor.
Veel plezier er mee.
nou een ster in mijn voorruit vindt ik niks maar op mijn grill al helemaal niet haha chauffeurs grapje he leen .veel plezier ermee ik hoop dat ik ooit de jackpot win en me een audi cabrio kan kopen die vindt ik zo gaaf hoeft niks bijzonders als er maar rs op de grill staat haha keep on dreaming!!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
He Leen jammer dat de opel heb verkocht was een mooie wagen, maar wat je nu heb is ook een hele mooie ik wens je daar veel veilige km;’s mee, we gaan je leuke humor zeker missen, maar je komt hopelijk nog wel eens gezellig om de hoek om wat te posten ook nog toch. :-?
Al die sterren tegenwoordig hier op het forum. Mooie wagen hoor.
Veel plezier er mee.
Dank je Max,is jouw kleur toch?
Wees niet teleurgesteld,het is nou eenmaal zo gelopen.
Wanneer jullie vinden dat er te veel sterren hier zijn te zien vergeet niet dat we ook nog Carglas hebben hé
Is de mooiste kleurstelling die je kan bedenken op een cabrio vind ik.
nou een ster in mijn voorruit vindt ik niks maar op mijn grill al helemaal niet haha chauffeurs grapje he leen .veel plezier ermee ik hoop dat ik ooit de jackpot win en me een audi cabrio kan kopen die vindt ik zo gaaf hoeft niks bijzonders als er maar rs op de grill staat haha keep on dreaming!!!
Een rs cabrio bestaat niet dacht ik een audi a5 ‘s cabrio wel met v6 versie wel
Leen : ‘Je kunt mijn ster bekijken..’
:? :? :laugh: :laugh:
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
jazeker tjarda een a5 is er in een rs uitvoering en een tt weet ik zeker .dat is ook de enigste is zou liever een rs7 hebben dan wat een prachtige lijn heeft dat ding zeg
Vind de Audi cabrio’s altijd wat stijf. Geen sier aan.
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Hahaha hah vind ik ook max.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Als ik het geld had zou ik een rs3 willen kopen. Mini sedan
die is ook mooi tjarda rijd er hier een in maastricht rond met een miltek uitlaat haha wat een herrie maakt dat ding machtig mooi man