TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Astra TwinTop (ATT) › Alles over de Astra TwinTop › Eigenaren met ATT zonder dakproblemen?
- Dit onderwerp bevat 42 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 5 maanden geleden door Gerrit.
-
AuteurBerichten
-
woensdag 27 mei 2020 om 01:25 #117033
Whaha… een grijze dus !! Grijs rules :-)
woensdag 27 mei 2020 om 01:35 #117034Weer een grijze :cheer: 8-)
woensdag 27 mei 2020 om 08:47 #117037Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop
Ik wens je veel zon en veilige kilometers
Ps, grijs is wel een hele mooie kleur toch Max :-O
woensdag 27 mei 2020 om 09:57 #117040Dus ooit een grijze cascade leen?
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
woensdag 27 mei 2020 om 20:55 #117042Anoniem- Topics: 2550
Ha ha ha, een ster en Leen. Nee dat gaat toch niet samen Leen?
Joh zolang jij die Astra rijd is er niks aan de hand hoor.
Van de leeftijd en zelf sleutelen kan ik mij we wat bij voorstellen. Doe het gewoon wat langzamer, dan komt het maar een uur of twee later af.woensdag 27 mei 2020 om 21:21 #117045Hahaha,”een uur of twee later af”het gaat op mijn leeftijd al gauw in de dagen lopen hoor,de meeste tijd gaat zitten in het opstarten,daarna moet ik op gang komen,dan is het etenstijd,ff het eten laten zakken en de dag is weer voorbij.
Ik voel tegenwoordig bij het staan dat ik beter kan gaan zitten,en wanneer ik zit voel ik dat leggen nog lekkerder is.
Heb weer een heerlijke ouwelullen dag gehad,eerst de auto laten wassen,daarna lekker naar mijn zus geweest in de Meern,daar met z’n tweetjes op balkon zitten keuvelen,paar bakkies thee er bij,en met een lekker ritje richting home.
Schitterend weer,morgen twintoppendag.
Omeleen heeft weer een paar dagen rust verdiend na de nodige klussen thuis,gisteren m’n nieuwe plafond in de wc ruimte afgemaakt,ben geloof ik 75 keer m’n trappie op en af geweest,hahaha,maar het is een mooi schijthuis geworden,een schijthuis voor een schijthuis,haha.woensdag 27 mei 2020 om 22:22 #117046Groot gelijk haha. Ik heb wel vertrouwen in bepaalde opel dealer . Maar geen een dealer is te vetrouwen. Als ik de verhalen hoor van een ander Duits merk zoals VAG. De verhalen die ik heb gehoord van mijn zus en haar man. Die hadden een audi A4 sline. Mooie auto hoor Maar 1 de onderdelen zijn duur. En de reperaties, en zijn zelfs door de audi dealer genaaid. Geen een dealer is te vetrouwen. Waarom zijn de showrooms zo groot en van glas.een echte monteur vervangt het onderdeel. Een dealer zoals de VAG vervangen de hele module. En private lease. De dealer verdient erop. D’r is er geen een die kapot gaat met een 2 jarig contract en met 10,000 km per jaar. Als ik een cabrio wil wordt het mischien een bmw.. Maar ja daar moet je ook mee uitkijken. Zoals een vriendin van mijn vriendin die hebben een bmw cc. Waar ze ook problemen mee hebben. Maar de bmw garage kan dat wel maken. Maar trek je knip maar open. Maar als max minder gaat werken of stoppen. Dan geven we Pieter een petje maar moet wel zeggen de nieuwe z4 wow die is gaaf. Maar cabrio rijden blijft gaaf. Het gevoel dat je vergeet dat er weer 100 km op teller staat. Maar zoals je zegt leen lekker op je gemak.
woensdag 27 mei 2020 om 22:28 #117048Leen, je kunt ook 2 Cascada’s kopen, een om in de rijden en 1 voor later als je onderdelen zoekt :-O
woensdag 27 mei 2020 om 22:47 #117050Hahaha. Is ook een optie een met een goeie bak. En de andere met de beruchte bak. Haha
donderdag 28 mei 2020 om 01:39 #117052Hahahahaha. Leen en ze wekelijkse columns hahaha.
donderdag 28 mei 2020 om 12:04 #117054Ik heb laatst nog bij Opel driessen een spatbord van een kadet E gekocht. Hahaha
maandag 1 juni 2020 om 17:35 #117281Gisteren weer een mooie rit van ca.100 km gedaan en genoten van de omgeving. Kilometers draaien gaat gemakkelijk met de Opel. Je hoort de vogels en open rijden blijft toch een bijzondere ervaring. Tijdens het rijden bleek dat de CD-90 navi nog het wegennet van 2006 probeert te vinden, dus o.a. de nieuwe rondwegen rondom Groningen kent ie niet.
Na wat leeswerk ben ik dankzij BadBert erachter gekomen dat je via hem of Marktplaats CD-70 of 90 Navi-CD’s kan bestellen. Klopt!! En ik ging ervan uit dat het een ritje dealer a la Eur 260,- zou worden. Opel Astra TT: probleemloos so far.
Bedankt BadBert en ik ben benieuwd hoe de installatie en werking van de CD’s (ook spraak CD, apart) gaat verlopen.De verkoper reageerde al binnen 15 minuten met de vraag of het om een CD od DVD systeem gaat. In mijn geval dus een DVD-90 systeem. Belangrijke bestel-info dus. Spannend, lijkt goed te komen allemaal.
woensdag 3 juni 2020 om 00:29 #117386Heb nu 3 jaar een att en 2 keer bij max geweest, 2 x bij Pieter, 1x zelf kabelboom rechts gesoldeerd rij ik nu probleemloos. Wel geweldig geholpen en wat geleerd
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.