- Dit onderwerp bevat 48 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 6 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Stel jezelf even voor › Die man met de pet
Nou niet echt dood stil hoor,ik vind die foto met sneeuw wel erg mooi,die achtergrond,op ieder takje zit sneeuw,prachtig.:S
Je bent gewoon zo onder de indruk van de Mercedes
dat je naam niet eens durft te noemen… pfff..
M .. Tsss.. :-)
En ik liep met de gedachte er een voor hem ook te bestellen,gelukkig nog niet gedaan hij is er nog niet klaar voor :-o
Nou gelukkig maar idd.
Hij is er idd nog niet klaar voor.haha…
:laugh:
ha ha ha, ik heb de Mercedes SLC nog eens even goed bekeken en moet zeggen…..
Jawel, hij is prachtig afgewerkt, een mooie kont ook. Sportieve wagen. ha ha ha.
Ik zeg niet dat ik hier ongevoelig voor ben hoor…… tsssss.
Vind ze allerbij erg mooi hoor
Haha.. Johan jij snapt het,dat is het goede antwoord.
Ik ook hoor, twintop, casacada, en de Mercedes .
Blijf ze ook allemaal mooi vinden.
Maar loopt het zoals het moet lopen.
Na 26 jaar SAAB rijden en nu twee jaar Skoda (Octavia station) en de Tigra sluit ik ook niets meer uit…
Opel heeft een redelijke traditie met cabrio’s en TwinTop’s, maar geeft aan voorlopig die weg niet meer in te willen slaan.
En als je dan in de toekomst een jongere cabrio wenst zijn er in ieder geval weinig Opel alternatieven.
En wil je dan een stalen klapdak dan blijven er al helemaal weinig alternatieven over, de Volvo coupe, wat Mercedii en bij BMW alleen een paar modellen waar ook een hardtop op kan…
De toekomst zal het leren.
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Ik wil een ekektrische of hybrite wagen.
Dit is mijn laatste benzine zeg ik steeds.
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Ik stap pas uit de benzine vloot wanneer waterstof de standaard is……elektrisch opladen is echt geen toekomst bestendige oplossing
Nouja hybrid autos hoeven oersee niet te laden. Heb op mijn lijst ook een
Audi a3 e-tron die laadt zichzelf naar 50km elektrisch
Maar ook benzine sleurpers
Opel Insignia 2014 model
Opel astra k
Opel Cascada maar goed die staat onderaan
Audi a5 sportback
Vw passat cc
Komende zomer maar is gaan bekijken. Dan is mijn auto hopelijk weer rond de 3000 waard
Juist Ernst daar ga ik ook op wachten. En dan zien we wel weer verder.
Ze zijn er al wel die auto’s maar ontzettend duur. En het dichtstbijzijnde tank station hiervoor is in Arnhem.
Ik heb met die elektrische auto’s helemaal niets,ik probeer er zelfs niet naast te parkeren,ze vliegen mij te vaak in brand.
Wanneer de tijd is gekomen dat ik naar een scootmobiel moet gaan uitkijken dan laat ik hem eerst ombouwen naar één met benzine motor(tje).
Liefst zes cylinder ivm anderen inhalen in de winkelcentrums.
Je bent weer op dreef of niet ?
hahaha……