- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 8 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Vreemde Eenden › De vreemde eend uit Aalten
Zolang ik niemand hinder, gebruik ik het ook niet. Dat geklik kan aardig irritant zijn …
Rotterdam komen wij ook niet veel met de auto. Vriendin woont in Spijkenisse, ikzelf Rotterdam Centrum, maar ben voornamelijk in Spijkenisse. Los van de parkeerkosten, je staat vooral stil als je overdag in het centrum bent. Valt nu een beetje mee, maar zodra er weer wat open is, dan begint de ellende weer.
Auto staat ook haar naam, is een stuk goedkoper..
Dit jaar willen wij toch wat meer gaan toeren, binnenkort maar eens beginnen met uitzoeken van een paar leuke routes alvast.
Rotterdam heujh!
Over grote auto’s die niet in kunnen parkeren daarom heb ik nu ook een automatische inpatkeer knop hihi :-p
Nee hoor ik zorg altijd dat ik binnen de lijntjes sta. Soms wel is dubbel of op een bumper maarja als ik 134 rij waar dat mag en tante Annie komt met der Kia picanto met 92 een vrachtwagen inhalen kan ik daar niks aan doen :-)
zien jullie Leen dan zo vaak met zijn M
Niels-Colinda” post=82025Yep…
Als je ziet hoe ze rijden, dan begrijp je het meteen.. ze denken dat ze met 80 over de Meent in Rotterdam (om maar eens een voorbeeld te geven) te kunnen rijden
Heb Leen nog nooit gezien, dus zou kunnen, zou niet kunnen
Hahaha,ik als ras Rotterdammer kom zelden of nooit meer op de Meent,je meent het,in het hele centrum heb ik niets meer te zoeken.
Vroeger kwam ik er nog wel eens voor mijn werk en wanneer ik mijn vrouw van haar werk ging halen.
Op zich is Rotterdam een mooie stad,ik houd wel van mijn stad,maar daar blijft het ook bij.
De Benz heeft tot nog toe alleen maar binnendoor weggetjes gezien en maar een paar keer de snelweg,en daar ben ik dan ook weer snel weg Hahaha.
Beide zijn mooi
Nou de dooi is begonnen. De vreemde eend is de afgelopen week niet van zijn plaats geweest.( zomerbanden en jammer van de velgen met die zout rotzooi)
Hopelijk is die nu goed uitgerust en mag die konede week weer aan de slag.
nog even en dan kan de M weer los
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Pas maar op als Diana losgaat…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Haha,daarom wonen we ook niet zo dichtbij.
Nou Leen idd, als Diana loskomt in haar uniform en pet op. ha ha ha. Ik duik onder tijdelijk…
Pas maar op als Diana losgaat…
Volgens mij is Diana erg streng als ze haar uniform aan hebt en haar baret op heb
Man man man spreek me er niet van,daarom gedraag ik me ook altijd zo bescheiden.