TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › De mooiste foto van je cabrio
- Dit onderwerp bevat 141 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 11 maanden geleden door Anoniem.
-
AuteurBerichten
-
zondag 8 november 2020 om 16:16 #130472
Ohja,
Gisteren,zaterdag dus,op mijn weg terug naar Rotterdam kwam er ik dacht ter hoogte van Schoonhoven een zilvergrijze (mooie kleur trouwens) 8)
Tigra voor mij te rijden en die heeft de hele weg voor mij gereden en pas bij Capelle a/d Ijssel besloot hij op het laatste moment niet rechtdoor te gaan maar linksaf richting Van Brienenoord bruggen,was benieuwd of het iemand van hier was?
Hij reed gesloten ,of hij kon niet meer openzondag 8 november 2020 om 16:16 #130485Ohja,
Gisteren,zaterdag dus,op mijn weg terug naar Rotterdam kwam er ik dacht ter hoogte van Schoonhoven een zilvergrijze (mooie kleur trouwens) 8)
Tigra voor mij te rijden en die heeft de hele weg voor mij gereden en pas bij Capelle a/d Ijssel besloot hij op het laatste moment niet rechtdoor te gaan maar linksaf richting Van Brienenoord bruggen,was benieuwd of het iemand van hier was?
Hij reed gesloten ,of hij kon niet meer openzondag 8 november 2020 om 20:08 #130484Ja dat is de luxe leen van een vierzitter. Beentjes op de achterbank. Lekker wagzakken in m’n English camel leather stoelen. Stoelverwarming aan. Heerlijk hahaha. Vraag me ook wel is af. Wie zit er in die twintop. Maar die tigra zal wel gedacht hebben. Kijk deze is mooier. Blijf er dan voor rijden. En dan denkend kijk en huiver.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
zondag 8 november 2020 om 20:08 #130494Ja dat is de luxe leen van een vierzitter. Beentjes op de achterbank. Lekker wagzakken in m’n English camel leather stoelen. Stoelverwarming aan. Heerlijk hahaha. Vraag me ook wel is af. Wie zit er in die twintop. Maar die tigra zal wel gedacht hebben. Kijk deze is mooier. Blijf er dan voor rijden. En dan denkend kijk en huiver.
zondag 8 november 2020 om 21:34 #130492Hahaha Michel,
Toen hij plotseling links af sloeg had ik meer de indruk dat hij was afgeleid omdat hij stilletjes steeds in zijn achteruitkijk spiegel zat te kijken en dacht,
” kolere hé,dat is een mooie auto ” :-)zondag 8 november 2020 om 21:34 #130497Hahaha Michel,
Toen hij plotseling links af sloeg had ik meer de indruk dat hij was afgeleid omdat hij stilletjes steeds in zijn achteruitkijk spiegel zat te kijken en dacht,
” kolere hé,dat is een mooie auto ” :-)zondag 8 november 2020 om 21:53 #130495Hahahaha. Of gewoon zo ff lekker laten absorberen dat ie meneer m’n mooie tigra kan bewonderen
zondag 8 november 2020 om 21:53 #130504Hahahaha. Of gewoon zo ff lekker laten absorberen dat ie meneer m’n mooie tigra kan bewonderen
zondag 8 november 2020 om 22:06 #130502Ziet er goed uit vriend
zondag 8 november 2020 om 22:06 #130507Ziet er goed uit vriend
maandag 9 november 2020 om 02:25 #130505Anoniem- Topics: 2550
Zitten jullie mij een beetje lekker te maken? Diana ook al twee keer…. heb lekker open gereden? Jij ook? Pfffffff :-P ;-)
Ik kan alleen mijn dakraampje open zetten… :o
Maar ja in april komt het weer goed.
Mooie bolide Leen, daar ga je nog veel van genieten. Maar ehh richting Heemskerk wil die niet of zo. Staat Heemskerk niet in de navi? hi hi , ik plaag maar wat hoor. Altijd welkom dat weet je.
maandag 9 november 2020 om 02:25 #130512Anoniem- Topics: 2550
Zitten jullie mij een beetje lekker te maken? Diana ook al twee keer…. heb lekker open gereden? Jij ook? Pfffffff :-P ;-)
Ik kan alleen mijn dakraampje open zetten… :o
Maar ja in april komt het weer goed.
Mooie bolide Leen, daar ga je nog veel van genieten. Maar ehh richting Heemskerk wil die niet of zo. Staat Heemskerk niet in de navi? hi hi , ik plaag maar wat hoor. Altijd welkom dat weet je.
maandag 9 november 2020 om 03:55 #130527Eerlijk gezegd twijfelde ik gisteren toen ik bij Alphen aan den Rijn was maar had zo’n vermoeden dat jij of niet thuis was of met iemand zijn auto bezig zou zijn en wanneer dat zo was waren we met meer dan dat we samen zouden zijn en daar wil ik mee oppassen,is eerlijk waar want het was fantastisch rijden gisteren.
maandag 9 november 2020 om 03:55 #130532Eerlijk gezegd twijfelde ik gisteren toen ik bij Alphen aan den Rijn was maar had zo’n vermoeden dat jij of niet thuis was of met iemand zijn auto bezig zou zijn en wanneer dat zo was waren we met meer dan dat we samen zouden zijn en daar wil ik mee oppassen,is eerlijk waar want het was fantastisch rijden gisteren.
maandag 9 november 2020 om 11:16 #130531Anoniem- Topics: 2550
Ik was aan het pielen aan BMW.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.