- Dit onderwerp bevat 141 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 11 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › De mooiste foto van je cabrio
mooi maar een tigra verlaagd is mooier die staat te hoog op z.n poten maar dat vind ik 8-)
Dat ziet er verrekte goed uit Leonardo. Super mooie wagen.
Dat ziet er verrekte goed uit Leonardo. Super mooie wagen.
Hoi Sjierd,ouwe opel gek Ik heb een mooi boek (harde kaft) over de geschiedenis van de opel met de foto’s er natuurlijk bij,80 pagina’s.Ik ga dat binnenkort te koop zetten,hier en op fb.Weet niet of je geïnteresseerd bent?
Hoi Sjierd,ouwe opel gek Ik heb een mooi boek (harde kaft) over de geschiedenis van de opel met de foto’s er natuurlijk bij,80 pagina’s.Ik ga dat binnenkort te koop zetten,hier en op fb.Weet niet of je geïnteresseerd bent?
Is dat zo’n boek dat je ook ziet wat er gebeurt is dat er bv een Opel op de markt kwam. Maar dat er ook iets tegelijkertijd in de wereld gebeurde…
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Is dat zo’n boek dat je ook ziet wat er gebeurt is dat er bv een Opel op de markt kwam. Maar dat er ook iets tegelijkertijd in de wereld gebeurde…
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Dat laat ik je van de week weten Michel,ik blader het eerst nog eens door,heb nl erg veel boeken dus wil alles een beetje organiseren en opruimen.
Groetjes hé.
Dat laat ik je van de week weten Michel,ik blader het eerst nog eens door,heb nl erg veel boeken dus wil alles een beetje organiseren en opruimen.
Groetjes hé.
Pannacota kleur
Pannacota kleur
Vind ik ook altijd een hele mooie kleur,ben best wel gecharmeerd van grijstinten,daarom heb ik mijn haar ook grijs geverft,tenminste,grijze stukjes dan hé.
Zijn je voorvelgen vuil of zijn ze echt verkleurd, dus is het ingevreten?
In dat geval even poetsen met cleaner hé, dan wordt hij weer als nieuw.
Vind ik ook altijd een hele mooie kleur,ben best wel gecharmeerd van grijstinten,daarom heb ik mijn haar ook grijs geverft,tenminste,grijze stukjes dan hé.
Zijn je voorvelgen vuil of zijn ze echt verkleurd, dus is het ingevreten?
In dat geval even poetsen met cleaner hé, dan wordt hij weer als nieuw.
Had per ongeluk 2x gwdaan, ik zal hem nog wel een keer plaatsen
Had per ongeluk 2x gwdaan, ik zal hem nog wel een keer plaatsen