TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Over de website › Over de website › Dankwoord voor Max.
- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 9 maanden geleden door Anoniem.
-
AuteurBerichten
-
woensdag 20 januari 2021 om 19:10 #133724
Na vijf jaar met veel inzet, zweet en tranen het TwinTop forum te hebben beheerd, gaf Max vorig jaar aan dat hij het toch wel een belasting vond. Graag wilde hij het een beetje rustiger aan doen en niet meer dagelijks bezig zijn met het beheer van de site en het forum.
Hierop hebben wij aangeboden dit wel van hem over te willen nemen.
Maar eerst : Max, ik denk namens heel het forum : Ongelofelijk veel dank dat jij vijf jaar lang alle moeite en inspanningen in de site en het forum hebt gestoken. Het forum is gekomen tot waar het nu staat door jouw passie en gedrevenheid.
En hiervoor kunnen wij alleen maar onze hoed afnemen en jou heel hartelijk danken!
Voor alle leden : Plaats hieronder jouw persoonlijke dankwoord voor Max, liefst met een leuke anekdote.
BadBert & Teigetje
Attachments:Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
woensdag 20 januari 2021 om 19:13 #133725Maxie, kerel, voor al die jaren al die tijd, moeite etc….
BEDANKT!!!!
we gaan proberen om waardige opvolgers te zijn
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")woensdag 20 januari 2021 om 20:00 #133726Bedankt voor je inzet max, Zal je vast nog wel paar keer zien !!
Tot snel en bedankt
woensdag 20 januari 2021 om 20:36 #133756Max!!!
Dank ook namens ons ,door jou werd kort na aankoop van mijn auto een dak probleempje snel opgelost en heeft hij het verder altijd goed gedaan bij het openen en sluiten.
Ook met het kontact wat ik hierdoor met jou heb gekregen ben ik zeer dankbaar,en door jou en het forum met de meerdere kontacten ook natuurlijk.
Helaas nu met de corona gekte heeft alles wat meer afstand gekregen,we hopen op betere tijden maar ik ben erg sceptisch daarover.
Desondanks hoop ik van de zomer weer eens lekker ergens te gaan happen met jou,over de betaling gaan we dan niet moeilijk doen,die laat ik gewoon aan jou over,hahaha.
Nou jongen,eindelijk is het dan zo ver gekomen,een klein stukje ouwelullen dagen zijn aangebroken.
Geniet van lekker wat meer tijd voor jezelf.
Groetjes van ons samen hoor.woensdag 20 januari 2021 om 20:44 #133761Hoi Max,
uiteraard heel heel erg bedankt voor al je inzet, zowel voor en naast het forum.Wees maar zeker dat velen heel blij zijn met al je bijdragen die je hebt geleverd, en nog zal leveren, ben ik zeker van.
Teigetje- Badbert
Bedankt alvast voor het verderzetten van het forum, niet elke dag maar heel regelmatig stelde ik vast dat het forum nog niet online was.
Ben dus heel blij dat het nu online is, misschien nog hier en daar wat aanpassen bijwerken of wat dan ook.
Hopelijk blijft dit forum nog vele jaren doorgaan, ik wens jullie in ieder geval heel veel succes.woensdag 20 januari 2021 om 21:59 #133783Tige tank Max! Ik tocht ik sil dy ferrasse yn dyn twadde taal haha, dankewol Max!
woensdag 20 januari 2021 om 22:04 #133786thanks maxx voor alle wijze lessen over de twintop en de hulp die ik heb mogen ontvangen en hoe je iedereen hier altijd helpt
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
woensdag 20 januari 2021 om 22:12 #133793Merci beaucoup !!! (Opel schijnt tegenwoordig Frans te zijn)
donderdag 21 januari 2021 om 01:32 #133811Thanks Max voor de grandioze inzet, de info, tips en ideeen op dit prachtige forum en natuurlijk nogmaals 1000 maal dank voor de grandioze reparatie die je al meerdere keren hebt verricht aan me ATT, wat een professioneel vakwerk, geweldig.!!
Nou lekker rustigaan en genieten van meer tijd voor jezelf. Als we elkaar weer zien hoop ik dat alles weer open is zodat we weer een broodje en een bakkie kunnen gaan doen met een gezellig praatje.
Groeten Perry en Angelique,donderdag 21 januari 2021 om 03:59 #133813Anoniem- Topics: 2550
Bedankt allemaal, hebben jullie mijn kleur gezien….. gewoon blauw. Eff wennen dus. Maar ben blij dat het overgenomen is door Stefan en Pieter.
Zal allemaal best goed komen. Het ziet er al een beetje anders uit, moet het nog even goed bekijken.
donderdag 21 januari 2021 om 11:34 #133817Beste Max,
Bedankt voor je inzet en moeite die je in het forum hebt gestoken.
zonder de tips op dit forum was onze vorige twintop ook onze laatste geweest.
nu genieten we van de ttt met in ons achterhoofd dat hulp en informatie nooit ver weg is.groet Henri
donderdag 21 januari 2021 om 13:21 #133821Anoniem- Topics: 2550
Klopt Henri, hulp is altijd op achtergrond als je het nodig hebt.
donderdag 21 januari 2021 om 15:45 #134005Ook namens mij heel hartelijk bedankt met alles wat je ook aan mijn astra hebt gedaan. En aan het forum.
Ook fijn dat het forum voort gezet wordt ook daarvoor mijn dank.
Hierbij dan nog een foto van onze kabouter Plop.vrijdag 22 januari 2021 om 00:35 #134035Er is maar 1 twin top topper ‘!!!!!!!!!!!
vrijdag 22 januari 2021 om 13:52 #134146Anoniem- Topics: 2550
Ach jee, toen was ik nog jong en knap…….
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.