- Dit onderwerp bevat 162 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 1 maand geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Meetings en ritjes › Midden en Noord Nederland › Dakloze Opel najaars tour 2016
Oh nee he!!! Mannen Sjierd komt ook! ? ha ha ha :silly: :woohoo:
Haha max wat ben je weer aardig :silly: :blink:
Beste forum Twintop vrienden, daar wij graag een indicatie willen hoeveel wagens er mee gaan rijden, zou ik willen vragen je even via dit topic op te geven.
Of wanneer je van iemand weet dat die komt geef het even door. Bedankt alvast voor de moeite.
Een paar weet ik al en zet ik op de lijst in het begin topic. Als het niet klopt dan hoor ik data graag. :silly:
We hebben er zin in, ik heb er reuze zin in om met jullie samen een leuke dag te beleven.
Het idee is misschien om samen de dag af te sluiten, om ergens een hapje te eten bij een vd Valk restaurant bijvoorbeeld.
Als dat idee ziet zitten, dan graag ook even aangeven, boven de acht personen moet ik dan gaan reserveren.
Echt een fijne afsluiting dan, gezellig samen wat eten en drinken. :silly: :woohoo: :woohoo:
Onder voorbehoud in planning
Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
Onder voorbehoud in planning
Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
Wij hebben hem in de planning staan en gaan dus mee.
RaceBas ook! Dat weet ik iig zeker
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Wij zijn ook van plan mee te gaan!
Leuk Hans, ga je ook mee een hapje eten ergens.
Zal vanavond een lijstje maken…..ehh als ik tijd heb.
Ik en mijn vrouw graag op de lijst en als het goed is nemen we nog een stel mee met een Astra G cabrio.
Dus Max, in totaal 4 pers. en 2 auto’s.
Achteraf eten denk ik niet (ivm andere reeds geplande afspraak…)
Hmm, achteraf samen wat eten is ook wel gezellig!
Moet ik alleen kijken of we dan met zijn 3en, of 2en komen (of mika dus mee gaat).
Voor RaceBas weet ik niet of de kids mee komen, maar die komen zeker met 2 personen.
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
bij ons staat hij ook in de agenda dus gaan ook zeker mee met ze tweeën meschien dat er 1 kind ( Imke ) 7 mee gaat maar dat weten we nog niet . Gr.bas.
ben ook zeker van de partij. Eten zal niet lukken heb andere verplichtingen :silly:
Zekerssss, we are in, vrouwtje en ik
Bedankt allemaal voor de leuke reacties, ik ga morgen richting Frankfurt A M en ga daar op mijn gemak eens een lijst maken.
Nu eerst inpakken.
Bedankt allemaal voor de leuke reacties, ik ga morgen richting Frankfurt A M en ga daar op mijn gemak eens een lijst maken.
Nu eerst inpakken.
Viel spass :P