TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Astra TwinTop (ATT) › Alles over de Astra TwinTop › Dak wl niet open.
- Dit onderwerp bevat 125 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 2 maanden geleden door Leonardo53.
-
AuteurBerichten
-
dinsdag 9 juli 2019 om 23:20 #83655
Nee Max,die niet,die begrijp ik tenminste.
woensdag 10 juli 2019 om 00:56 #83773Watje.. :evil: B)
En dat kan ik als RotterdammerT zeggen..
Goddomme leen. Rotterdammers eten geen honing, ze kauwen bijen..
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
woensdag 10 juli 2019 om 00:56 #83877Watje.. :evil: B)
En dat kan ik als RotterdammerT zeggen..
Goddomme leen. Rotterdammers eten geen honing, ze kauwen bijen..
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
woensdag 10 juli 2019 om 01:34 #83792Hahaha !!!! Duim.
woensdag 10 juli 2019 om 01:34 #83887Hahaha !!!! Duim.
zaterdag 27 juli 2019 om 11:52 #87440Anoniem- Topics: 2550
Volgens mij gaat het hier niet meer over mijn probleem. Wie kan en wil mij helpen mijn storing op te lossen?
zaterdag 27 juli 2019 om 11:52 #87462Anoniem- Topics: 2550
Volgens mij gaat het hier niet meer over mijn probleem. Wie kan en wil mij helpen mijn storing op te lossen?
zaterdag 27 juli 2019 om 12:24 #87446Volgens mij gaat het hier niet meer over mijn probleem. Wie kan en wil mij helpen mijn storing op te lossen?
Ik dacht dat Max het al gemaakt had ?
zaterdag 27 juli 2019 om 12:24 #87465Volgens mij gaat het hier niet meer over mijn probleem. Wie kan en wil mij helpen mijn storing op te lossen?
Ik dacht dat Max het al gemaakt had ?
zaterdag 27 juli 2019 om 13:38 #87455Anoniem- Topics: 2550
Waarschijnlijk is de bekabeling naar één van je hoedenplank flaps gebroken.
Daar kom je zelf niet uit, kom eventueel dinsdag naar Heemskerk of woensdag.
Of naar Ronnie in Amersfoort.Gr. Max
Ik had gereageerd om te komen, maar er is geen reactie gekomen. Plus dat je alleen in weekend wil.
Normaal als je naar de garage moet kan het ook alleen door de weeks denk ik.Beetje meer zelf contacten, ben erg druk, kan niet alles in de gaten houden hoe en wat.
zaterdag 27 juli 2019 om 13:38 #87475Anoniem- Topics: 2550
Waarschijnlijk is de bekabeling naar één van je hoedenplank flaps gebroken.
Ik had gereageerd om te komen, maar er is geen reactie gekomen. Plus dat je alleen in weekend wil.
Normaal als je naar de garage moet kan het ook alleen door de weeks denk ik.Beetje meer zelf contacten, ben erg druk, kan niet alles in de gaten houden hoe en wat.
zaterdag 27 juli 2019 om 13:51 #87464Anoniem- Topics: 2550
Dat snap ik helemaal. Punt was gewoon door ziekte van collega zo vol gepland voor de vakantie dat ik er geen dag tussen uit kon. Is gelukkig nu vakantie en kan meer regelen.
Wil volgende week maandag of dinsdag dag of 10 op vakantie maar of daarvoor of daarna kan ik wel wat regelen. Dus als iemand mij wil helpen wanneer die tijd heeft heel graag.
Groeten Renézaterdag 27 juli 2019 om 13:51 #87488Anoniem- Topics: 2550
Dat snap ik helemaal. Punt was gewoon door ziekte van collega zo vol gepland voor de vakantie dat ik er geen dag tussen uit kon. Is gelukkig nu vakantie en kan meer regelen.
Wil volgende week maandag of dinsdag dag of 10 op vakantie maar of daarvoor of daarna kan ik wel wat regelen. Dus als iemand mij wil helpen wanneer die tijd heeft heel graag.
Groeten Renézaterdag 27 juli 2019 om 13:52 #87469Waarschijnlijk is de bekabeling naar één van je hoedenplank flaps gebroken.
Hallo Rema,
Zoals Max ook aangeeft was je al een keer uitgenodigd in Heemskerk, ga je daar niet op in,of mee verder dan stopt het natuurlijk, moet je werken dan moet je toch iets gaan verzinnen,wanneer je met deze auto’s een storing hebt en er wordt hulp geboden dan moet je dat met beide handen aanpakken,probeer vrij te nemen,probeer wat te plannen in overleg met Max,want deze beste man is echt niet moeilijk,het wordt niet in je schoot gelegd hoor.
Mijn ervaring op dit forum is dat iedereen snel wordt geholpen maar je moet er wel iets voor doen/overhebben.
Succes.zaterdag 27 juli 2019 om 13:52 #87492Waarschijnlijk is de bekabeling naar één van je hoedenplank flaps gebroken.
Hallo Rema,
Zoals Max ook aangeeft was je al een keer uitgenodigd in Heemskerk, ga je daar niet op in,of mee verder dan stopt het natuurlijk, moet je werken dan moet je toch iets gaan verzinnen,wanneer je met deze auto’s een storing hebt en er wordt hulp geboden dan moet je dat met beide handen aanpakken,probeer vrij te nemen,probeer wat te plannen in overleg met Max,want deze beste man is echt niet moeilijk,het wordt niet in je schoot gelegd hoor.
Mijn ervaring op dit forum is dat iedereen snel wordt geholpen maar je moet er wel iets voor doen/overhebben.
Succes. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.