- Dit onderwerp bevat 58 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 6 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Astra TwinTop (ATT) › Alles over de Astra TwinTop › Dak gaat niet meer dicht
Ja want als ze bij mij komen nemen ze wat lekkers mee. Daar draai ik beter op.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Ja want als ze bij mij komen nemen ze wat lekkers mee. Daar draai ik beter op.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Nou met volle buik doe ik niet zoveel meer hoor
Nou met volle buik doe ik niet zoveel meer hoor
Ik las hier dat iedereen een lekkere moorkop voor max mee moet nemen. nouja als jij auto’s gaat fixen moeten we natuurlijk jou ook volgooien met gebak
Ik las hier dat iedereen een lekkere moorkop voor max mee moet nemen. nouja als jij auto’s gaat fixen moeten we natuurlijk jou ook volgooien met gebak
Haha geweldig dit. Nee ik werk ook zonder gebak hoor
Dan krijgen mensen het idee dat je alleen maar de hele dag zit te eten zoals ze dat bij Max en Leen hebben
Haha geweldig dit. Nee ik werk ook zonder gebak hoor
Dan krijgen mensen het idee dat je alleen maar de hele dag zit te eten zoals ze dat bij Max en Leen hebben
Hoor ik daar onze naam vallen,bij een lekkere bak koffie en wat lekkers te snoepen erbij worden de beste ideeën geboren,het werk besproken en banketbakkers blij gemaakt
Zonder goeie ondergrond is het slecht klussen.
Hoor ik daar onze naam vallen,bij een lekkere bak koffie en wat lekkers te snoepen erbij worden de beste ideeën geboren,het werk besproken en banketbakkers blij gemaakt
Zonder goeie ondergrond is het slecht klussen.
Je mag langs komen hoor
Je mag langs komen hoor
Leen dit is niet goed hoor, een Twintop service punt zonder gebak…:ohmy: :dry: :oops: Weet nie hoor, maar dat gaat nooit goed.
Toch Leen? Zeg jij er eens wat van…..
Leen dit is niet goed hoor, een Twintop service punt zonder gebak…:ohmy: :dry: :oops: Weet nie hoor, maar dat gaat nooit goed.
Toch Leen? Zeg jij er eens wat van…..