- Dit onderwerp bevat 33 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Dak afstellen
Hey Wesley,
Succes en heel veel plezier gewenst.
Ben wel nieuwsgierig naar jou resultaat en natuurlijk ook naar je bevindingen en/of adviezen mss.
Groet Robert
Ik gebruik rubbercare van w5 lidl. Top spul
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Gisteren Innotec Rubber Care 100ml maar eerst eens gebruikt .
Rubber waren opzich allemaal mooi schoon maar nogmaals alles mooi schoongemaakt .
Alle rubbers twee maar gedaan ook de draairamen gesmeerd met innotec prof tef en trok mooi in .
Aangezien dit spul bekent staat om de cabrio daken.
Het verschil bij deze vloeistof is dat het compleet intrekt in de rubbers en de rubbers mooi zwart en nieuw eruit zien .
In verschil van valma rubbercare die blijft glibberen maar van die weet je dat je het van verschillende leden het doordat je het zo dik smeert het een beetje lekdicht smeert en dat weet ik niet van innotec.
Maar tot nu toe droog naar de bui van vandaag .
Bedankt voor de duidelijkheid foto.s hoe ik het aan moest pakken ..
De Valma stick is juist lekker dik en zorgt er voor dat waar de rubbers door gebruik van dak juist geen water doorlaten.
Dus mooie zachte rubbers is leuk, maar niet voor je lekkage tegen te gaan. Daarvoor heb je echt de dikke Valma rubber care stick nodig.
In mijn beschrijving staat dat ook. :P