- Dit onderwerp bevat 34 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 4 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › CIM module AstraTwinTop
Zal vanavond ff kijken of ie er nog in zit max. Maar dat ik niet kan scrollen in m’n scherm wat is dat. Kan er wel op drukken. En de volume van de rechterkant is wel goed.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Dit probleem is bekend bij de astra h modellen. Is namelijk Transponder probleem de sleutel wordt soms niet herkend en slaat de auto uit. Heb ik ook ligt niet aan de cim. Is gewoon een fout. Zelfs al geef je gas bij slaat die uit
OK dankjewel. Dus als ik een nieuwe transponder erin laten zetten is het dan over
Durf ik niet met zekerheid te zeggen alle astra’s h hebben er last van of dat na vervangen helpt geen idee. Maar zo erg is het ook weer niet toch bij mij doet die dat 1x in de 1 maand ofzo niet iets om te gaan vervangen want bij 2de keer draaien doet die het gewoon
Ja ik ga ff kijken om er een nieuwe bat. Erin te zetten. Het is net al 2 x achter elkaar gebeurt.
Een transponder i een los spoeltje in je sleutel, heeft niets te maken met de afstandsbediening.
Dus batterij vervangen heeft geen zin, misschien een keer opnieuw aanmelden.
Hahaha OK. Mischien na je welverdiende vakantie een keer een afspraak maken. En die motor ff regelen. Maar lekker van je vakantie genieten.
Enige wat ik wel eens heb is dat de auto niet start, als ik de sleutel eruit haal en opnieuw start start hij netjes. Weet niet of dit de cim is.. Eens in de maand heb ik dit, verder geen probleem.
Ff terug komen op m’n cim of sleutel issue. Dit geeft m’n opcom aan. Mijn twintop start nu wel normaal. Maar ff kijken wat dit is alvast bedankt
Komt vaker voor dit soort storingen, heeft denk ik iets met een te lage boord spanning te maken gehad.
Wanneer de fout vaak terug komt zou ik de CIM opnieuw weer aanmelden. Vanuit welk module is deze storing opgenomen? Staat er niet bij. Kan van motor ECU of instrument zijn.
wanneer je weer een screenshot maakt zet dan alles er even op. Is even een tip
OK sorry zal ik doen. Ik post hem morgen ff opnieuw.
Geeft niet, maar ik weet niet in welk module je zit.
Snap ik max
Ik heb een nieuwe foto gemaakt. Met iets meer informatie. Alvast bedankt. Ps m’n dak werk top lol
Ik zie nog niet uit welk module deze storing komt…. :-(
Heb ook al een andere bril geprobeerd. :-P :-O