TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › Bekabeling Astra Twintop
- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 6 maanden geleden door Leonardo53.
-
AuteurBerichten
-
donderdag 9 mei 2019 om 10:39 #70920
inderdaad leen, daar ben ik alleen maar beter van geworden hoor
kabels origineel zijn gewoon niet flexibel genoeg, ik vervang de stukjes door hoog flexibel met siliconen mantel (modelbouw), dat blijft netjes.
@VIERKANT228, hoe zet jij dat TUSSEN de schakelaar zonder draden knippen?
ik heb dit gemaakt met arduino inderdaad in onze vorige attDoe maar antwoord geven in de juiste topic hierover.
deze dus, Astra TT module
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")donderdag 9 mei 2019 om 10:44 #70922@vierkant228 Dat is heel lief aangeboden. Maar op dit moment heb ik geen last van kabelbreuken of iets dergelijks.( is al eens gefixt door Max) Dus zolang het nog goed doet ga ik( max) er niet aan zitten rommelen. ( trouwens iets op voorraad is nooit verkeerd bedenk ik me nu )
Enige wat op dit moment af en toe spatjes vertoond is de rechterflap en dan vaak alleen wanneer de zon er op heeft liggen bakken.
@tjarda waar woon je eigenlijk?
En de toertocht startplaats is dit jaar ergens rondom Barneveld. ( straal van 5 km volgens Eric)donderdag 9 mei 2019 om 14:27 #70980Hoi Pieter,ik kom ook wel eens zo bij tijd en wijle in een modelbouw winkel maar nou vraag ik me af,die kabels die ze daar hebben zijn die dan dik genoeg,de kabeltjes waar ik vroeger in mijn model mee werkte waren niet bepaald dik.
Zijn deze ook niet te koop bij de automaterialen zaken dan of is dat echt een modelbouw artikel.
Groetjes.donderdag 9 mei 2019 om 14:29 #70981leen, ik gebruik niet de servo kabeltjes, die zijn te dun.
Ik gebruik gewone “voedingskabeltjes” die heb je in verschillende dikten en soorten. Dit zijn eigenlijk altijd rode en zwarte kabels zeg maar.
Die worden gebruikt om accu’s aan regelaars te koppelen, of andere delen te voorzien van voedingsspanning binnen de modelbouw.
Ik heb dan dezelfde maat als de originele kabelsnote to self: kabel bestellen…. want die is op :P whaha
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")donderdag 9 mei 2019 om 14:32 #70985Oké Pieter,wanneer ik daar weer eens ben zal ik er eens op letten, zal wel meenemen worden.
donderdag 9 mei 2019 om 14:41 #70987@Leen
Helaas ben ik er niet met de rit maar de kabel mag je zo af komen halen (de mensen die hier niet voor eigen gewin helpen krijgen van mij ook voor kostprijs…)
De kabels die ik heb liggen worden voor industriële robots gebruikt en zijn gegarandeerd tot x aantal knikken met bepaalde radius en stroom.
De kabels zijn reststukken…. geen kosten daar dus.Ook de juiste diktes en genummerd waardoor het keurig te verwerken is.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
donderdag 9 mei 2019 om 14:47 #70988VIERKANT,dank je wel voor het aanbod,maar met welke plaats moet ik rekening houden,waar af te halen.
donderdag 9 mei 2019 om 14:51 #70990Mijdrecht, (tussen Utrecht en Amsterdam)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
donderdag 9 mei 2019 om 15:01 #71000Oké daar kom ik wel eens,is dat overdag (op je werk)of in de avond of evt weekenden.
Ik ga zo wel eens als m’n neus de goeie kant op staat ff toeren,ik werk bijna niet meer dus zijn er geen klusjes,en is het mooi weer dan ga ik toeren,en Mijdrecht is een mooie omgeving,
Woerden,Vlist,Haastrecht, zijn m’n favoriete plekjes,ben ik op sjouw dan kijk ik niet op een kilometertje. Als je wilt mag ik dan je 06 via pm? dan app ik wanneer m’n neus er ff tussenuit wil. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.