- Dit onderwerp bevat 17 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 8 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Tigra TwinTop (TTT) › Alles over de Tigra TwinTop › Autoradio
Dat was raar, het “zend” knopje bleef staan. daar dus een paar keer opgeklikt voor dat die weg ging en nu staat het berichtje er een paar keer.
-edit : meervoudige berichten gefixt –
Zover ik op de verpakking kan zie Apple Car Play en Android, kan ook nog een achteruitrij camera op aan gesloten worden
Eindelijk iemand met smaak, ik heb dezelfde radio van Pioneer maar zonder DAB helaas. Daarom wil ik tzt een andere radio.
Mijn Pioneer is te koop dus. Perfect Keesje!
Nouja Pioneer vind ik nogal overpriced voor wat het kan en doet…
Bij die Android systemen kan je alles erbij toevoegen wat je wilt en de canbus neemt alles fijnloos over en dat voor nog 200 euro… Met een mooi digital proccesors sound system waarbij je elk geluids golfje kan aanpassen per speaker
En hebben ze altijd de perfecte pasvorm zonder frontjes te moeten kopen
Eindelijk iemand met smaak, ik heb dezelfde radio van Pioneer maar zonder DAB helaas. Daarom wil ik tzt een andere radio.
Mijn Pioneer is te koop dus. Perfect Keesje!
Nouja Pioneer vind ik nogal overpriced voor wat het kan en doet…
Bij die Android systemen kan je alles erbij toevoegen wat je wilt en de canbus neemt alles fijnloos over en dat voor nog 200 euro… Met een mooi digital proccesors sound system waarbij je elk geluids golfje kan aanpassen per speaker
En hebben ze altijd de perfecte pasvorm zonder frontjes te moeten kopen