TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › De dingen des levens › Auto reparatie bij Max_VTTT
- Dit onderwerp bevat 636 reacties, 24 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 4 maanden geleden door Michel.
-
AuteurBerichten
-
dinsdag 17 april 2018 om 10:20 #36223
Helemaal met je eens Maxx, werk beperken en zelf ook momenten pakken om tot rust te komen en te genieten.
Tip, 20 mei is er een leuk evenement waar je kunt ontspannen, voor meer info moet je me maar even een PB sturenB) B)
Hoop dat max tijd heeft in zijn drukke agenda voor deze dag hihihihihihi
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")dinsdag 17 april 2018 om 10:20 #36233Helemaal met je eens Maxx, werk beperken en zelf ook momenten pakken om tot rust te komen en te genieten.
Tip, 20 mei is er een leuk evenement waar je kunt ontspannen, voor meer info moet je me maar even een PB sturenB) B)
Hoop dat max tijd heeft in zijn drukke agenda voor deze dag hihihihihihi
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")dinsdag 17 april 2018 om 11:31 #36237Anoniem- Topics: 2550
Wat is er 20 mei dan? Volgens mij moet ik een Astra TT maken uit Den Bosch. mmmmmm, lekkere bosche bollen!!..:cheer: :P
dinsdag 17 april 2018 om 11:31 #36246Anoniem- Topics: 2550
Wat is er 20 mei dan? Volgens mij moet ik een Astra TT maken uit Den Bosch. mmmmmm, lekkere bosche bollen!!..:cheer: :P
dinsdag 17 april 2018 om 19:17 #36255Oei Max, ik wil de goden niet verzoeken hoor.
Een ATT uit Den Bosch, voel me aangesproken.
Of heb ik een bossche mede twintopper?Ik geloof ook niet dat jij deze datum iets anders gaat doen als rond racen met 100 mede liefhebbers!
Ik ben bang dat ik binnenkort wel om jouw hulp moet vragen.
Afgelopen dagen helaas wat vreemde problemen.
– Dak niet in 1X open
– Dak niet in 1X dicht , knop los en daarna ging het toch weer verder dicht.
– Dak niet dicht, cyclus bleef herhalen. Zijflappen open en dicht / afdekplaat omhoog en omlaag en opnieuw, maar geen dak uit de kofferbak. Hierna op de open knop en daarna weer dicht,yeahh….dat ging gelukkig.Ik kijk het nog een paar X aan, anders dan maak ik een afspraak bij jou.
Voor nu, geniet van het prachtige weer en tot ziens.
Groetjes,
Ronalddinsdag 17 april 2018 om 19:17 #36266Oei Max, ik wil de goden niet verzoeken hoor.
Een ATT uit Den Bosch, voel me aangesproken.
Of heb ik een bossche mede twintopper?Ik geloof ook niet dat jij deze datum iets anders gaat doen als rond racen met 100 mede liefhebbers!
Ik ben bang dat ik binnenkort wel om jouw hulp moet vragen.
Afgelopen dagen helaas wat vreemde problemen.
– Dak niet in 1X open
– Dak niet in 1X dicht , knop los en daarna ging het toch weer verder dicht.
– Dak niet dicht, cyclus bleef herhalen. Zijflappen open en dicht / afdekplaat omhoog en omlaag en opnieuw, maar geen dak uit de kofferbak. Hierna op de open knop en daarna weer dicht,yeahh….dat ging gelukkig.Ik kijk het nog een paar X aan, anders dan maak ik een afspraak bij jou.
Voor nu, geniet van het prachtige weer en tot ziens.
Groetjes,
Ronaldwoensdag 18 april 2018 om 11:58 #36278Anoniem- Topics: 2550
Groot gelijk Max…we staan daar niet bij stil…maar ook jij hebt een leven :-)
Geniet lekker van de vrije dagen.woensdag 18 april 2018 om 11:58 #36285Anoniem- Topics: 2550
Groot gelijk Max…we staan daar niet bij stil…maar ook jij hebt een leven :-)
Geniet lekker van de vrije dagen.woensdag 18 april 2018 om 20:44 #36291Anoniem- Topics: 2550
Dat was een mede Bosche naar Ronald. Hmm, ik zou daar zeker niet mee wachten tot 20 mei.
Je zal het meemaken, op die dag werkt jou dak niet meer….. pffff
woensdag 18 april 2018 om 20:44 #36302Anoniem- Topics: 2550
Dat was een mede Bosche naar Ronald. Hmm, ik zou daar zeker niet mee wachten tot 20 mei.
Je zal het meemaken, op die dag werkt jou dak niet meer….. pffff
donderdag 19 april 2018 om 03:36 #36346Het Max
Helemaal mee eens. Het is fijn als je iedereen wilt helpen. Maar je moet ook op tijd aan je zelf denken. Ik zie de 20e.
Gr Marcodonderdag 19 april 2018 om 03:36 #36350Het Max
Helemaal mee eens. Het is fijn als je iedereen wilt helpen. Maar je moet ook op tijd aan je zelf denken. Ik zie de 20e.
Gr Marcodonderdag 19 april 2018 om 18:30 #36430Ik had onderstaande op een verkeerde topic geplaatst, ff hier kopie;
Bedankt Pieter voor jouw antwoord,(
Die bovenste is je tandwiel (loopt te stroef of versleten)
onderste 2 lijkt draadbreuk?)Is er iemand bereid mij hiermee te helpen?
@Max, heb jij misschien nog (Indien nodig?) een setje tandwielen op voorraad?Zomaro schreef : Zelfs ik ging hier idd niet mee wachten, iedere keer dat ik het dak open of dicht wil doen dik in de stress.
Vandaag constateerde ik dat er een flap niet uit klapt,grrrr
Ik kom net terug van Menno, hebben hem uitgelezen en de onderstaande storing is er uit gekomen.
Volgens Menno exact dezelfde storing als die hij had, helaas kan Menno de storing niet op lossen.
Bij Menno waren niet de tandwielen kapot maar een elektronische storing die hij ook niet meer precies wist.Graag zou ik jullie professionele hulp in willen schakelen, is er iemand bereid?
b.v.d.
RonaldAttachments:donderdag 19 april 2018 om 18:30 #36432Ik had onderstaande op een verkeerde topic geplaatst, ff hier kopie;
Bedankt Pieter voor jouw antwoord,(
Die bovenste is je tandwiel (loopt te stroef of versleten)
onderste 2 lijkt draadbreuk?)Is er iemand bereid mij hiermee te helpen?
@Max, heb jij misschien nog (Indien nodig?) een setje tandwielen op voorraad?Zomaro schreef : Zelfs ik ging hier idd niet mee wachten, iedere keer dat ik het dak open of dicht wil doen dik in de stress.
Vandaag constateerde ik dat er een flap niet uit klapt,grrrr
Ik kom net terug van Menno, hebben hem uitgelezen en de onderstaande storing is er uit gekomen.
Volgens Menno exact dezelfde storing als die hij had, helaas kan Menno de storing niet op lossen.
Bij Menno waren niet de tandwielen kapot maar een elektronische storing die hij ook niet meer precies wist.Graag zou ik jullie professionele hulp in willen schakelen, is er iemand bereid?
b.v.d.
RonaldAttachments:donderdag 19 april 2018 om 21:52 #36437Anoniem- Topics: 2550
Ik heb nog een setje tandwielen idd, maar die moeten wel op maat gebracht worden helaas.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.