TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › De dingen des levens › Auto reparatie bij Max_VTTT
- Dit onderwerp bevat 636 reacties, 24 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 4 maanden geleden door Michel.
-
AuteurBerichten
-
zondag 17 december 2017 om 18:27 #31074Anoniem
- Topics: 2550
Nogmaals super dat je vandaag naar mijn auto kon kijken…ennn…het euvel heeft gerepareerd.Kon mijn geluk niet op…mijn ramen werken weer…woohooo…je bent een tovenaar haha…tot in het voorjaar…om nog wat andere reparaties uit te voeren.Heel blij met je.Groetjes van mij
maandag 18 december 2017 om 02:09 #31073Anoniem- Topics: 2550
Was even gezellig Astrid, blij dat het weer opgelost is met beide ramen.
maandag 18 december 2017 om 02:09 #31080Anoniem- Topics: 2550
Was even gezellig Astrid, blij dat het weer opgelost is met beide ramen.
maandag 16 april 2018 om 00:49 #36129Anoniem- Topics: 2550
Beste Twintop vrienden, het seizoen is begonnen. Mooie weer komt er aan en we kunnen weer volop met onze cabrio’s rijden.
Mits die natuurlijk ook 100% werken.Vanaf januari ben ik al bezig om de wagens waterproof te maken, cabrio daken repareren, distributie vervangen enz enz.
Het is gewoon al heel vroeg druk te noemen wat mij betreft.Velen met een Twintop komen met hun problemen op ons twintop forum. Als het dan niet 100% lukt om die zaken zelf op te lossen maken ze meestal een afspraak met mijn persoon. dat gaat dan meestal ook wel goed en relaxt.
Laatste tijd zit ik echt weer te bedenken hoe ik het beter kan organiseren, heb mij wel eens voorgenomen om hooguit twee wagens in de week te doen. Dat lukt dus niet! Het is te druk met aanvragen.
Wat zou ik graag iets overdragen aan iemand, een persoon die net zo bevlogen is met techniek dat ik zelf ben.
Pieter doet al wat, maar nog niet alles. Hoop eigenlijk dat die meer op zich gaat nemen en verhelpen van storingen aan de Twintop wagens.Ik moet meer mijn grens aangeven, dit hou ik zo niet vol helaas. Bekend verhaal zullen jullie denken.
Nou dat is waar, ik kan mijn grens niet goed bewaken, dat zit niet in mij. Wil gewoon een ieder helpen.Tot einde april gaat dat nog even door, de gemaakte afspraken worden afgehandeld.
Dan wil ik in mei echt rust, meer ook mijn eigen zaken (projecten) oppakken.
Dus vanaf mei tot zeker in loop van juli doe ik maximaal twee wagens per week. Daar ga ik mij strikt aan houden!!In juni ga ik zelfs twee weken op vakantie, dus wil voorkomen dat ik afgebrand, totaal vermoeid op vakantie ga. Dat gaat niet gebeuren!
Dan maar even geduld met een reparatie, of naar een ander forum lid met kennis van zaken.
Er staat ook genoeg info op het forum om reparatie’s zelf te doen, ander kun je altijd vragen.Ik hoop op begrip, voorlopig moet het zo gaan.
maandag 16 april 2018 om 00:49 #36136Anoniem- Topics: 2550
Beste Twintop vrienden, het seizoen is begonnen. Mooie weer komt er aan en we kunnen weer volop met onze cabrio’s rijden.
Mits die natuurlijk ook 100% werken.Vanaf januari ben ik al bezig om de wagens waterproof te maken, cabrio daken repareren, distributie vervangen enz enz.
Het is gewoon al heel vroeg druk te noemen wat mij betreft.Velen met een Twintop komen met hun problemen op ons twintop forum. Als het dan niet 100% lukt om die zaken zelf op te lossen maken ze meestal een afspraak met mijn persoon. dat gaat dan meestal ook wel goed en relaxt.
Laatste tijd zit ik echt weer te bedenken hoe ik het beter kan organiseren, heb mij wel eens voorgenomen om hooguit twee wagens in de week te doen. Dat lukt dus niet! Het is te druk met aanvragen.
Wat zou ik graag iets overdragen aan iemand, een persoon die net zo bevlogen is met techniek dat ik zelf ben.
Pieter doet al wat, maar nog niet alles. Hoop eigenlijk dat die meer op zich gaat nemen en verhelpen van storingen aan de Twintop wagens.Ik moet meer mijn grens aangeven, dit hou ik zo niet vol helaas. Bekend verhaal zullen jullie denken.
Nou dat is waar, ik kan mijn grens niet goed bewaken, dat zit niet in mij. Wil gewoon een ieder helpen.Tot einde april gaat dat nog even door, de gemaakte afspraken worden afgehandeld.
Dan wil ik in mei echt rust, meer ook mijn eigen zaken (projecten) oppakken.
Dus vanaf mei tot zeker in loop van juli doe ik maximaal twee wagens per week. Daar ga ik mij strikt aan houden!!In juni ga ik zelfs twee weken op vakantie, dus wil voorkomen dat ik afgebrand, totaal vermoeid op vakantie ga. Dat gaat niet gebeuren!
Dan maar even geduld met een reparatie, of naar een ander forum lid met kennis van zaken.
Er staat ook genoeg info op het forum om reparatie’s zelf te doen, ander kun je altijd vragen.Ik hoop op begrip, voorlopig moet het zo gaan.
maandag 16 april 2018 om 12:05 #36138Beste Max.
Het geeft jou iedere keer weer een goed gevoel als er bij jou een wagen weg rijdt die weer 100% werkt.
Maar je kan niet 5 dagen per week bezig blijven.
Maak ook tijd voor leuke dingen.
Je krijgt uitnodigingen genoeg om even een bakkie te komen doen.
Doe het rustig aan en geef jezelf de tijd.:)maandag 16 april 2018 om 12:05 #36146Beste Max.
Het geeft jou iedere keer weer een goed gevoel als er bij jou een wagen weg rijdt die weer 100% werkt.
Maar je kan niet 5 dagen per week bezig blijven.
Maak ook tijd voor leuke dingen.
Je krijgt uitnodigingen genoeg om even een bakkie te komen doen.
Doe het rustig aan en geef jezelf de tijd.:)maandag 16 april 2018 om 12:52 #36144“”EENS””
maandag 16 april 2018 om 12:52 #36149“”EENS””
maandag 16 april 2018 om 18:04 #36152Helemaal mee eens Max, we hadden het er zaterdag ook nog over.
ondertussen ken ik weer een stukje meer, en ik denk dat ik een reparatie van de voorste grendels ook wel aan durf.
Ik moet daar echter wel de tijd voor nemen.Dus mensen kunnen zeker bij mij terecht voor storingen aan hun ATT!!!!
Wel ben ik iemand die fulltime werkt, een gezin heeft, en nog vrienden, familie en hobbies…. dus mijn schema is niet zo leeg als die van max was, en een afspraak bij mij kan best wel eens even op zich laten wachten
laten we elkaar vooral HELPEN!!!!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")maandag 16 april 2018 om 18:04 #36160Helemaal mee eens Max, we hadden het er zaterdag ook nog over.
ondertussen ken ik weer een stukje meer, en ik denk dat ik een reparatie van de voorste grendels ook wel aan durf.
Ik moet daar echter wel de tijd voor nemen.Dus mensen kunnen zeker bij mij terecht voor storingen aan hun ATT!!!!
Wel ben ik iemand die fulltime werkt, een gezin heeft, en nog vrienden, familie en hobbies…. dus mijn schema is niet zo leeg als die van max was, en een afspraak bij mij kan best wel eens even op zich laten wachten
laten we elkaar vooral HELPEN!!!!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")maandag 16 april 2018 om 20:19 #36179Ook ik ben vandaag naar het zonnige Heemskerk gereden, richtig het twintopplein en eindelijk persoonlijk kennis gemaakt met Max. Eind rijden maar zoals ik al zei egen Max ik heb het er wel voor over. Beter dan zo’n prutser er aan laten en dan duur betalen en nog niet goed gemaakt. Als ze het auberhaupt al kunnen.
Het was errug gezellig Max en hopelijk kom je nog een keer langs/binnen als op doorreis bent naar Frankfurt am main.
Ikke in ieder geval weer helemaal blij naar huis
Bedankt Max.
Denk verder goed aan jezelf. En hou je er ook aan met wat je je hebt voor genomen.ps: Er waren meer ingredienten voor vandaag maar heb ruzie met foto’s invoegen.
maandag 16 april 2018 om 20:19 #36180Ook ik ben vandaag naar het zonnige Heemskerk gereden, richtig het twintopplein en eindelijk persoonlijk kennis gemaakt met Max. Eind rijden maar zoals ik al zei egen Max ik heb het er wel voor over. Beter dan zo’n prutser er aan laten en dan duur betalen en nog niet goed gemaakt. Als ze het auberhaupt al kunnen.
Het was errug gezellig Max en hopelijk kom je nog een keer langs/binnen als op doorreis bent naar Frankfurt am main.
Ikke in ieder geval weer helemaal blij naar huis
Bedankt Max.
Denk verder goed aan jezelf. En hou je er ook aan met wat je je hebt voor genomen.ps: Er waren meer ingredienten voor vandaag maar heb ruzie met foto’s invoegen.
maandag 16 april 2018 om 21:27 #36190Helemaal met je eens Maxx, werk beperken en zelf ook momenten pakken om tot rust te komen en te genieten.
Tip, 20 mei is er een leuk evenement waar je kunt ontspannen, voor meer info moet je me maar even een PB sturenB) B)
maandag 16 april 2018 om 21:27 #36193Helemaal met je eens Maxx, werk beperken en zelf ook momenten pakken om tot rust te komen en te genieten.
Tip, 20 mei is er een leuk evenement waar je kunt ontspannen, voor meer info moet je me maar even een PB sturenB) B)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.