TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › De dingen des levens › Auto reparatie bij Max_VTTT
- Dit onderwerp bevat 636 reacties, 24 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 4 maanden geleden door Michel.
-
AuteurBerichten
-
dinsdag 12 december 2017 om 02:29 #30903Anoniem
- Topics: 2550
Je zit voor mij niet naast de deur…jammer
Ik had mijn twintop nog geen 2 weken toen mijn raam niet meer automatisch naar beneden en boven ging.Ik deed de deur dicht en dat ging niet meer mits ik het raampje een beetje naar benden deed.Ik naar de garage Hier, hebben niet veel weet van een Tigra maar ze zouden het bekijken…auto daar heel de dag…telefoontje want mijn kosten zouden al 100 euro zijn…zonder nog gerepareerd te zijn.Ze zeiden dat het een dure reparatie zou worden…het mechanisme is duur alles bij elkaar ongeveer 700…maar een tweedehandse zou rond de 350 aan kosten uitkomen…en dan zou de 100 er afgehaald worden…nou dan maar mijn raampje een klein stukje open…want dit wordt mij te duur.Jammer…zo kort na de aankoop…maar ze gaven mij het gevoel niet zeker te weten dat alles dan tip top zou werken.Wat zijn jouw gedachten hierover?….groetjesdinsdag 12 december 2017 om 02:29 #30967Anoniem- Topics: 2550
Je zit voor mij niet naast de deur…jammer
Ik had mijn twintop nog geen 2 weken toen mijn raam niet meer automatisch naar beneden en boven ging.Ik deed de deur dicht en dat ging niet meer mits ik het raampje een beetje naar benden deed.Ik naar de garage Hier, hebben niet veel weet van een Tigra maar ze zouden het bekijken…auto daar heel de dag…telefoontje want mijn kosten zouden al 100 euro zijn…zonder nog gerepareerd te zijn.Ze zeiden dat het een dure reparatie zou worden…het mechanisme is duur alles bij elkaar ongeveer 700…maar een tweedehandse zou rond de 350 aan kosten uitkomen…en dan zou de 100 er afgehaald worden…nou dan maar mijn raampje een klein stukje open…want dit wordt mij te duur.Jammer…zo kort na de aankoop…maar ze gaven mij het gevoel niet zeker te weten dat alles dan tip top zou werken.Wat zijn jouw gedachten hierover?….groetjesdinsdag 12 december 2017 om 03:09 #30904Anoniem- Topics: 2550
Hoi Astrid, wat ik hoop dat de garage waar je geweest bent eerlijk zijn geweest tegen jou. Zij moeten gelijk kunnen zeggen, sorry mevrouw wij hebben hier geen verstand van.
Niet na een onnodig (onwetend) onderzoek jou 100 euro laten betalen.Het kan een heel simpel probleem zijn, dat het raam module ‘gewoon’ even opnieuw aangemeld moet worden.
maar begreep uit jou verhaal dat de knop voor de bediening van het raam wel werkt. Dan zou het relais in de module defect kunnen zijn. Die moet het raam ietsje naar beneden sturen voor de deur te openen en wanneer je het dak open stuurt.Maar zou je toch adviseren om eerst even het module opnieuw aan te melden.
Kijk even in dit recente topic, Topic raam module
Waar kom je vandaan?
dinsdag 12 december 2017 om 03:09 #30968Anoniem- Topics: 2550
Hoi Astrid, wat ik hoop dat de garage waar je geweest bent eerlijk zijn geweest tegen jou. Zij moeten gelijk kunnen zeggen, sorry mevrouw wij hebben hier geen verstand van.
Niet na een onnodig (onwetend) onderzoek jou 100 euro laten betalen.Het kan een heel simpel probleem zijn, dat het raam module ‘gewoon’ even opnieuw aangemeld moet worden.
maar begreep uit jou verhaal dat de knop voor de bediening van het raam wel werkt. Dan zou het relais in de module defect kunnen zijn. Die moet het raam ietsje naar beneden sturen voor de deur te openen en wanneer je het dak open stuurt.Maar zou je toch adviseren om eerst even het module opnieuw aan te melden.
Kijk even in dit recente topic, Topic raam module
Waar kom je vandaan?
dinsdag 12 december 2017 om 03:30 #30909Aha,komt me bekend voor dat ze het in de garage niet kunnen en weten te repareren maar wel een rekening voor je uitschrijven, ja daar zijn ze heel goed in
“de sukkels”.
Wanneer de dag moet komen dat ik afhankelijk gaat worden van garage’s dan gaat mijn auto weg.dinsdag 12 december 2017 om 03:30 #30971Aha,komt me bekend voor dat ze het in de garage niet kunnen en weten te repareren maar wel een rekening voor je uitschrijven, ja daar zijn ze heel goed in
“de sukkels”.
Wanneer de dag moet komen dat ik afhankelijk gaat worden van garage’s dan gaat mijn auto weg.dinsdag 12 december 2017 om 03:31 #30911Anoniem- Topics: 2550
Ik moet altijd zo lache om jou Leen, maar je hebt gelijk. Dan doe ik ook mijn wagen weg!
Maar zover zal het nooit komen hoor.
dinsdag 12 december 2017 om 03:31 #30973Anoniem- Topics: 2550
Ik moet altijd zo lache om jou Leen, maar je hebt gelijk. Dan doe ik ook mijn wagen weg!
Maar zover zal het nooit komen hoor.
dinsdag 12 december 2017 om 03:33 #30914Nee hé Max,al moeten we het kruipend doen:lol:
dinsdag 12 december 2017 om 03:33 #30974Nee hé Max,al moeten we het kruipend doen:lol:
dinsdag 12 december 2017 om 03:41 #30915Ook al kunnen ze het repareren kost het nog een vermogen.
Att was afgekeurd, of ik ff 750 wilde betalen voor diverse reparatie’s.
Att opgehaald en door iemand anders laten doen was voor de helft en nog minder klaar en goedgekeurd.dinsdag 12 december 2017 om 03:41 #30975Ook al kunnen ze het repareren kost het nog een vermogen.
Att was afgekeurd, of ik ff 750 wilde betalen voor diverse reparatie’s.
Att opgehaald en door iemand anders laten doen was voor de helft en nog minder klaar en goedgekeurd.dinsdag 12 december 2017 om 13:15 #30979Anoniem- Topics: 2550
Nou idd Diana, en de vraag of het goed gedaan is allemaal. Mooi dat het via een andere weg opgelost is.
dinsdag 12 december 2017 om 13:15 #30918Anoniem- Topics: 2550
Nou idd Diana, en de vraag of het goed gedaan is allemaal. Mooi dat het via een andere weg opgelost is.
zondag 17 december 2017 om 18:27 #31069Anoniem- Topics: 2550
Nogmaals super dat je vandaag naar mijn auto kon kijken…ennn…het euvel heeft gerepareerd.Kon mijn geluk niet op…mijn ramen werken weer…woohooo…je bent een tovenaar haha…tot in het voorjaar…om nog wat andere reparaties uit te voeren.Heel blij met je.Groetjes van mij
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.