- Dit onderwerp bevat 636 reacties, 24 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 4 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › De dingen des levens › Auto reparatie bij Max_VTTT
Ik weet niet meer wie het was maar heel toevallig wilde mijn auto vanmorgen ook niet straten als ik op de knop drukte viel allew weg en drukte ik weer op hoorde je alleen klik toen accu na gemeten was goed was 13.4 volt na 10 min de accu er af gehad te hebben deed hij het weer wel heel gek moet dat ook even veder uitzoeken water nou was.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Ik weet niet meer wie het was maar heel toevallig wilde mijn auto vanmorgen ook niet straten als ik op de knop drukte viel allew weg en drukte ik weer op hoorde je alleen klik toen accu na gemeten was goed was 13.4 volt na 10 min de accu er af gehad te hebben deed hij het weer wel heel gek moet dat ook even veder uitzoeken water nou was.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Niemand meer ?? :-(
Hey Max
ik heb in het verleden wel de ABS unit vervangen, maar dat was naar aanleiding van dansende toerenteller en niet werkende snelheidsmeter etc.
met starten had ik geen problemen.
Hey Max
ik heb in het verleden wel de ABS unit vervangen, maar dat was naar aanleiding van dansende toerenteller en niet werkende snelheidsmeter etc.
Hey Max
Ik was het niet :rolleyes:
Max,
Ik ken de ABS unit alleen als oplossing voor een onbegrijpelijk falen van de kilometerteller, of incidenteel ook voor het haperen van de toerenteller…
Sorry maat, geen relatie met CAN-bus problemen…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Max,
Ik ken de ABS unit alleen als oplossing voor een onbegrijpelijk falen van de kilometerteller, of incidenteel ook voor het haperen van de toerenteller…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Max,
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Gisteren kwamen Sjoerd en zijn vrouw langs uit Emmen met de hun Astra Twintop, waarvan het dak al drie jaar gesloten bleef vanwege een storing.
Jaar geleden heeft een garage er naar gekeken, hij wist alles van deze wagens en zou de storing kunnen verhelpen.
Hij heeft er qua bedrading / kabelboom een zooitje van gemaakt….. bah! :-O
De man heeft twee REC units gekocht, a’ € 380,- een was niet het juiste besteld. Sjoerd heeft die wel betaald.
Uiteindelijk heeft Sjoerd € 500,- betaald voor de reparatie, nou ja geen reparatie dus. Het dak werkte nog steeds niet. :mad:
Dus Sjoerd heeft € 1260,- betaald voor niets. Nog steeds je cabrio dak niet kunnen gebruiken.
Ik weer in mijn kantoor,
na 2,5 uur was ik klaar, kabelboom links hersteld en nieuwe kabel van voor naar achter. Alle smeer puntjes gedaan.
Klaar dak werkt na drie jaar weer 100%,