TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › De dingen des levens › Auto reparatie bij Max_VTTT
- Dit onderwerp bevat 636 reacties, 24 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 4 maanden geleden door Michel.
-
AuteurBerichten
-
zondag 19 januari 2020 om 01:40 #108162
Ik heb het even zitten lezen .
Snap het wel van max was even schrikken iemand met zoveel kennis die gaat stoppen maar hoop wel dat het forum niet op zijn eind gaat lopen en dat er een oplossing komt zal dan zeker de toerritten gaan missen en de gezelligheid als cabrio rijders .
Ik ben zelf automonteur maar heb helaas te weinig ervaring met met de tigra en astra anders had ik wel willen mee helpen maar heb niet zoveel kennis als max van deze auto,szondag 19 januari 2020 om 01:40 #108232Ik heb het even zitten lezen .
Snap het wel van max was even schrikken iemand met zoveel kennis die gaat stoppen maar hoop wel dat het forum niet op zijn eind gaat lopen en dat er een oplossing komt zal dan zeker de toerritten gaan missen en de gezelligheid als cabrio rijders .
Ik ben zelf automonteur maar heb helaas te weinig ervaring met met de tigra en astra anders had ik wel willen mee helpen maar heb niet zoveel kennis als max van deze auto,szondag 19 januari 2020 om 03:00 #108148zoals al vaker gezegd max, blijf aan jezelf denken!
Ik heb geen idee wat er allemaal bij het forum runnen komt kijken hoor, ik wil het best overnemen maar ik heb zoals Leen ook al aangeeft, niet altijd even veel tijd…..
Ik zal eens een overlegje plannen met Maxie, om te kijken wat het allemaal betekend!
Zou namelijk zonde zijn als het forum straks niet meer bestaat….idd, miss ga ik dan ook wel mee, zou het erg sonde vinden als dit zal verdwijnen, ik zou dan graag ook willen weten wat de “dingen zijn”die we moeten weten, zou dan anders graag met badbert en ik dit forum over willen nemen, wil dan graag moderator worden en badbert miss website beheerder en er zelf ieder jaar een inleg willen doen, dat de site blijft bestaan we hebben allemaal verstand en weetjes van de opel cabrio wereld dit laten we niet vergaan. miss eens een idee om een bij eenkomst te houden
zondag 19 januari 2020 om 03:00 #108165zoals al vaker gezegd max, blijf aan jezelf denken!
Ik heb geen idee wat er allemaal bij het forum runnen komt kijken hoor, ik wil het best overnemen maar ik heb zoals Leen ook al aangeeft, niet altijd even veel tijd…..
Ik zal eens een overlegje plannen met Maxie, om te kijken wat het allemaal betekend!
Zou namelijk zonde zijn als het forum straks niet meer bestaat….idd, miss ga ik dan ook wel mee, zou het erg sonde vinden als dit zal verdwijnen, ik zou dan graag ook willen weten wat de “dingen zijn”die we moeten weten, zou dan anders graag met badbert en ik dit forum over willen nemen, wil dan graag moderator worden en badbert miss website beheerder en er zelf ieder jaar een inleg willen doen, dat de site blijft bestaan we hebben allemaal verstand en weetjes van de opel cabrio wereld dit laten we niet vergaan. miss eens een idee om een bij eenkomst te houden
zondag 19 januari 2020 om 03:00 #108235zoals al vaker gezegd max, blijf aan jezelf denken!
zondag 19 januari 2020 om 13:14 #108151Gezondheid gaat boven alles:lol:
Natuurlijk is bij iedereen de hoop dat dit forum met zoveel informatie blijft bestaan.
Laten we hopen dat we in 2020 ook kunnen roepen “ fijn dat …. het heeft overgenomen en de informatie toegankelijk blijft “:oops: :-D :neutral:
zondag 19 januari 2020 om 13:14 #108170Gezondheid gaat boven alles:lol:
Natuurlijk is bij iedereen de hoop dat dit forum met zoveel informatie blijft bestaan.
Laten we hopen dat we in 2020 ook kunnen roepen “ fijn dat …. het heeft overgenomen en de informatie toegankelijk blijft “:oops: :-D :neutral:
zondag 19 januari 2020 om 13:14 #108236Gezondheid gaat boven alles:lol:
zondag 19 januari 2020 om 16:41 #108161Voor ons, Twintop bezitters,is het natuurlijk een ramp als Max uitvalt.
Gelukkig is er ook nog een Pieter die veel tijd aan de Twintoppers spendeerd, super fijn.Maar ook jij Max hebt helaas niet het eeuwige leven, kon je maar gecloned worden…whaha…
Afgelopen jaar ben ik zelf goed onderuit gegaan met burnout dus ook ik weet nu hoe het niet moet.
Ik hoop dat je er nog veel plezier,voldoenig en dankbaarheid uit kan halen in 2020 en dat allemaal in jouw eigen tempo.
Grts
zondag 19 januari 2020 om 16:41 #108175Voor ons, Twintop bezitters,is het natuurlijk een ramp als Max uitvalt.
Gelukkig is er ook nog een Pieter die veel tijd aan de Twintoppers spendeerd, super fijn.Maar ook jij Max hebt helaas niet het eeuwige leven, kon je maar gecloned worden…whaha…
Afgelopen jaar ben ik zelf goed onderuit gegaan met burnout dus ook ik weet nu hoe het niet moet.
Ik hoop dat je er nog veel plezier,voldoenig en dankbaarheid uit kan halen in 2020 en dat allemaal in jouw eigen tempo.
Grts
zondag 19 januari 2020 om 16:41 #108240Voor ons, Twintop bezitters,is het natuurlijk een ramp als Max uitvalt.
Grts
zondag 19 januari 2020 om 17:06 #108164Sjierd, thanks! We gaan met Max rond de tafel
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")zondag 19 januari 2020 om 17:06 #108178Sjierd, thanks! We gaan met Max rond de tafel
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")zondag 19 januari 2020 om 17:06 #108242Sjierd, thanks! We gaan met Max rond de tafel
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")zondag 19 januari 2020 om 17:37 #108174Mooi idee en aanbod Sjierd, gaat jou zeker lukken naar wij dachten.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.