- Dit onderwerp bevat 636 reacties, 24 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 4 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › De dingen des levens › Auto reparatie bij Max_VTTT
Ik heb nog een setje tandwielen idd, maar die moeten wel op maat gebracht worden helaas.
Ok Twintoppers, vandaag is het dan gebeurd. Ben door mijn rug gegaan, mijn lichaam zegt tot hier en niet verder.
Zat er aan te komen, mijn rug is de zwakke plek waar het eerst fout gaat.
Ik zeg alle afspraken af tot ergens in tweede week mei. Het is helaas niet anders. Even mijn rust nemen.
Ok Twintoppers, vandaag is het dan gebeurd. Ben door mijn rug gegaan, mijn lichaam zegt tot hier en niet verder.
Zat er aan te komen, mijn rug is de zwakke plek waar het eerst fout gaat.
Ik zeg alle afspraken af tot ergens in tweede week mei. Het is helaas niet anders. Even mijn rust nemen.
Oooooo
Dat is erg vervelend Max.
Doe het nou dan ook maar lekker rustig aan.
Beterschap.
Oooooo
Dat is erg vervelend Max.
Doe het nou dan ook maar lekker rustig aan.
Beterschap.
Oooo…dat is echt zwaar sh#t zeg. Heel vervelend , nou zit er niks anders op dan rustig aan te doen.
Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op.
Oooo…dat is echt zwaar sh#t zeg. Heel vervelend , nou zit er niks anders op dan rustig aan te doen.
Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op.
ja moet dit nu serieus nemen, heb stress in mijn lijf de laatste week en nu dit.
Dus eerst rust, alle afspraken opschuiven helaas. Vind het heel erg vervelend dat wel. maar ja kan zo niet meer.
ja moet dit nu serieus nemen, heb stress in mijn lijf de laatste week en nu dit.
Dus eerst rust, alle afspraken opschuiven helaas. Vind het heel erg vervelend dat wel. maar ja kan zo niet meer.
Moeten maar eens een schema opstellen. Max verplegen ipv Max onze auto’s . :silly:
Moeten maar eens een schema opstellen. Max verplegen ipv Max onze auto’s . :silly:
Sluit me aan bij Diana, dus verpleegsters jullie kunnen je melden
Sluit me aan bij Diana, dus verpleegsters jullie kunnen je melden
Nah. Hoeft niet hoor. Het is hier een zooitje in mijn huis. Geen tijd.
Dames zouden schrikken hier. Motten we niet hebben.
Komt allemaal weer goed.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Nah. Hoeft niet hoor. Het is hier een zooitje in mijn huis. Geen tijd.
Dames zouden schrikken hier. Motten we niet hebben.
Komt allemaal weer goed.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk