- Dit onderwerp bevat 19 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 8 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Audio(muziek) van telefoon over speakers auto
In het weekend een MKI9200 op de kop getikt via marktplaats dus die binnenkort maar eens even inbouwen.
De geschakelde 12 + vind je bij de sigarettenaansteker. Dan moet je de aansluiting hebben van de verlichting, dat is een geschakelde 12 v plus.
Bij de radio vind je alleen een continu 12 v + aansluiting namelijk.
Succes bij de inbouw
Nou heb de oude nokia carkit uitgebouwd en de MKI9200 ingebouwd een ochtend werk. Moet zeggen dat het sneller ging dan verwacht en werkt super. De geschakelde 12V+ hadden ze bij de nokia carkit afgetapt bij de kabels die naar het display gaan dus die ook maar weer gebruikt. Het enige gepruts was die dikke bos met kabels kwijt kunnen achter de CD70. Het controle kastje van de MKI9200 heb ik achter het dashboard kastje weggewerkt en de aansluitkabels voor telefoon/usb/ipod liggen in het dashboard kastje. Aangezien ik die weinig tot niet ga gebruik en zo goed als alles via bluetooth ga doen
Netjes!
Goed bezig geweest dus
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Ah fijn dat het gelukt is, tja de bekabeling heb ik achter het verwarmings paneel gedaan.
De afstandsbediening van de Parrot heeft soms kuren, dan reageert ie niet. Tenminste niet direct wanneer ik in de wagen ben en vooral als ik haast heb.
Dan moet je de knoppen opnemen(groen) en opleggen(rood) even tegelijk bedienen voor een 10 tellen.
Veel plezier met je Parrot. Ik heb er een I-pod op van 15 Gb.