- Dit onderwerp bevat 25 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 4 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Astra TwinTop (ATT) › Tips & Trics › Astra Twintop Nood dak dicht(handmatig)
Hoop dat je het nooit nodig zal hebben, maar het is mogelijk om je dak bij nood(wanneer open) handmatig dicht te doen.
Je hebt wel twee sterke mannen nodig om het dak uit de koffer te tillen.
Hier de foto’s van de procedure die je stap voor stap moet volgen. Ik heb die mooie inbus sleutel die in het handschoenkastje zou moeten zitten nog nooit gezien. Dus handig als je die alvast eens gaat kopen voor het geval dat het echt nodig is.
kijk aan, handig
ik had ze al online staan op mijn eigen foto server, dus ik kan er altijd bij, maar dit is altijd handig hier!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Weet je de maat van die imbus toevallig / torx voor de achterste flappen te demonteren. ?
weet het niet uit mijn hoofd…. sorry.
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Ik heb dat boekje, waar dit in staat.
Ik heb wel de imbussleutel erbij en de beschrijving maar je moet wel hogeschool hebben gehad hoor.
Was nog niet zo’n gekke vraag maar de oplossing vind ik wel een beetje eng.
Tjonge jonge,…..een hele toestand.
Ik hoop dit nooit mee te hoeven maken.
Dat was ik ook wat ik als eerste dacht. pppfff…
Het beste is dat je een service punt belt voor de Twintop. Een in Hilversum, in Steenbergen en in Heemskerk.
Die laatste ken ik niet, zou naar die andere twee gaan dan………;) :P :woohoo:
Ik heb juist met die laatste erg goede ervaring.
Whaha.. wij ook inmiddels. Service aan huis zelfs.( ivm een sleutel. ) Zijn op .com ook nog meegenomen. Helaas geen fouten hë Max. :cheer:
Kon geen persoonlijk kennis maken ivm nachtdienst. Maar goed met mijn man dus wel.Na een paar bakkies koffie zonder koek ( durfde je niet niet pakken Max ? ) is hij door gereden naar Frankfurt a.m.
Ik snap het niet Leen….is een ouwe zeur hoor.
Ehhh koek Diane? Ik heb het over het hoofd gezien denk ik.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Weet wat beroerd is … dat ik vanavond de andere sleutel op de grond heb laten stuiteren. Batterij eruit , sleutel in tweeën. Grrrr… !! Morgen maar eens even kijken of die het nog wil doen. Anders heb ik er 2 die niet op afstand ooen willen. :evil:
Ohh lekker bezig Diana. Ach voor rond de 70 euro heb je nieuwe joh, ik meld ze wel voor je aan.
Pfieuw hij doet het weer….
Even gereset…en toen deed hij het gelukkig weer.
Maar misschien dat ik voor die andere sleutel idd maar een nieuwe moet aanschaffen.