TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Advertentie’s › Te Koop › astra te koop gezet
- Dit onderwerp bevat 98 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 6 maanden geleden door sjengster.
-
AuteurBerichten
-
donderdag 1 april 2021 om 14:02 #144491
opcom zou als hij geupdate is zou die moeten werken ja.
een clone heb ik nog niet geprobeerd, moet die van mij nog proberen met evt nieuwere software.wat ik gebruik voor het dak staat hier:
https://www.twintop.be/index.php/kunena/vreemdeeend/37376-re-reinigen-van-stoffen-dakTopless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")donderdag 1 april 2021 om 14:06 #144496ja heb een clone even testen dan.heb gelezen dat die groene zeep niet goed voor je rubbers is.dan maar maquire even opzoeken waar te koop dank je voor de info
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
zaterdag 3 april 2021 om 19:58 #145242
daar is ze dan .zo blij mee wat verbeter puntjes zitten er aan maar dat heb je toch altijd .2 hele kleine deukjes in zijpaneel die laat ik er deze week uittrekken .en helaas in de naad deur ook lakschade van deur open doen dat gaat met spotrepair er wel uit.heb het maken mooi uit onderhandeld dus kost mij niks.verder wat een gave auto en wat een verschil met rijden.heeeel blij mij maar ook jammer van de astra was er toch gehecht aanVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
zaterdag 3 april 2021 om 20:16 #145273Het is je gegunt al had die opc ook een mooie keuze geweest. Maar een cabrio hart blijft bonken naar een cabrio. Ik mis mijn Astra wel hoor
zaterdag 3 april 2021 om 20:23 #145283Wat een gave auto zeg. Gefeliciteerd
zaterdag 3 april 2021 om 20:50 #145300dank je opc blijft een droom maar deze is echt heerlijk om te rijden en met het dakje open is toch altijd geweldig
zaterdag 3 april 2021 om 20:51 #145305dank je michel
zaterdag 3 april 2021 om 20:58 #145311Ik heb je toch niet op ideeën gebracht toen ik met jou aan het kletsen was over een Cascade
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
zaterdag 3 april 2021 om 21:05 #145315nou het was meer de vrouw die me overgehaald heeft haha die heeft me aan het twijfelen gebracht ze zij daar ga je spijt van krijgen als je geen cabrio neemt.een opc is prachtig maar ik heb mijn rijbewijs nodig voor mijn werk haha met 280 pk gaat het boetes regenen haha.en ik vindt de cascade heeft alles wat ik wil .voorkant en onderstel is van de astra gtc en de looks van achter is van een insignia en een cabrio wat wil je nog meer
zaterdag 3 april 2021 om 21:08 #145323ik mis mijn astra ook wel tjarda die had ik precies naar mijn smaak gemaakt maar ik zat altijd met beven op de knop van het dak te duwen haha waarom geen idee heb er maar 1 x problemen mee gehad en maxx had hem super gemaakt.ik hoop dat ze bij een liefhebber terecht komt en dat ik de astra hier ope het forum nog zie .hij ging gelukkig niet naar het buitenland dus wie weet kom ik hem nog eens tegen onderweg als ik in de vrachtwagen zit
zaterdag 3 april 2021 om 21:31 #145327Mijn vriendin vind de Cascade ook mooier. En zij vind open rijden ook top. Kijk een airco is lekker. Maar met een zomerdag op een knop te drukken waardoor je dak weg floept. Is zo’n lekker gevoel van vrijheid. Mij zie je verlopig niet in een hatchback of in een suv
zaterdag 3 april 2021 om 21:35 #145332Mijne is laast verkocht dus ben benieuwd volgens mij vandaag overgeschreven hèhè.
De astra mis ik inderdaad op dat punt niet. De evt lekkages en dan nog de onzekerheid van dat knopje. En dan soms de natte stoelen ik kon er niet meer van maken dan ik had
zaterdag 3 april 2021 om 21:39 #145339ja dat is ook ze worden helaas oud met alle gevolgen van dien helaas want het model blijft tijdloos
zaterdag 3 april 2021 om 21:41 #145345Ik heb dat ook wel dat je bang bent als het dak halverwege er mee kapt.. En heb dat ook meegemaakt. Maar ik heb mezelf aangeleerd via YouTube en hier natuurlijk om het dak ook handmatig te kunnen sluiten. Heb dat ook moeten doen. Omdat er van die goedkope foekiemoekie tandwieltjes in m’n flappen zaten ik heb ze toen bij max gekocht. En sindsdien gaat het goed. Maar ik moet zeggen die nood procedure stelt geen ruk voor. Maar leuk is anders. Ik denk dat er hier op de club ook wel is een enkele die een astra f of g cabrio hebben die een probleem heeft gehad. Maar ik zie ook filmpjes van een eos of bmw waar het dak halverwege gestopt is. Laatst zag ik dat er iemand kapot dak had bij een z4. Stalen dak versie.. Maar ik vind de Cascade ook erg mooi.. Maar je moet toch oppassen voor de versnellingsbak. Omdat er nog een aantal rondrijden met de eerste generatie isignia bak.
zaterdag 3 april 2021 om 21:46 #145350mijn bak is gelukkig van na mei 2014 en ook bij deze zit een set voor de noodprocedure van de kap hoop dat ik hem nooit nodig heb haha
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.