TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Advertentie’s › Te Koop › astra te koop gezet
- Dit onderwerp bevat 98 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 6 maanden geleden door sjengster.
-
AuteurBerichten
-
zondag 4 april 2021 om 18:43 #145683
ja diana was jammer maar deze heb ik ook wel zo weer naar mijn zin gemaakt heb mijn vrouw belooft voorlopig even niks te doen dus belofte maakt schuld.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
zondag 4 april 2021 om 20:55 #145687Hahaha.. …
Het scheelt dat je deze dan voorlopig nog wel zal rijden.
Dus nog wel even de tijd hebt om hem naar je zin te maken. Zucht…. die vrouwen ook hézondag 4 april 2021 om 20:58 #145689Gewoon tegen vrouwen zeggen. Dit spoilertje maakt de auto zuiniger.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
zondag 4 april 2021 om 20:59 #145691Hmm…. Die van mij wilde destijds zelf een OPC spoiler op de att…..
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")zondag 4 april 2021 om 21:35 #145695ja op de astra was geen probleem pieter maar de cascada wil ik zo laten alleen chippen en thats it voorlopig haha en diana dank zij de vrouw heb ik nu weer een cabrio dus ik zeg hulde aan de vrouwen .ben vandaag weer lekker uurtje gaan rijden was heerlijk
zondag 4 april 2021 om 21:58 #145699Ik heb pas geleden nog een mooie zwarte te koop zien staan.. Ja dan denk je ja die wil ik
zondag 4 april 2021 om 22:54 #145704Ik heb pas geleden nog een mooie zwarte te koop zien staan.. Ja dan denk je ja die wil ik
Wat let je??
Je leeft maar één keer en je geld in de horeca uitgeven is nog even geen optie…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
zondag 4 april 2021 om 23:17 #145707krijg je geen spijt van michel het is toch net even wat anders de cascada heb ik gemerkt .en als je nu nog een mooie prijs voor je astra terug krijgt zou ik het doen ,mijne was 14 jaar en denk als ik hem volgend jaar verkocht had kreeg ik er nog maar 2000 voor terug,het interesseert ze niet wat voor een gevoel je bij de auto hebt of wat je er in geinvesteert hebt das gewoon triest soms.
zondag 4 april 2021 om 23:18 #145708Ga het zeker doen. Leef maar een keer.
maandag 5 april 2021 om 00:31 #145710krijg je geen spijt van michel het is toch net even wat anders de cascada heb ik gemerkt .en als je nu nog een mooie prijs voor je astra terug krijgt zou ik het doen ,mijne was 14 jaar en denk als ik hem volgend jaar verkocht had kreeg ik er nog maar 2000 voor terug,het interesseert ze niet wat voor een gevoel je bij de auto hebt of wat je er in geinvesteert hebt das gewoon triest soms.
Wat was jou kilometer stand? Ik had een Enjoy uitvoering en die heb ik voor 2500 euro ingeruild was ook enjoy. En had zelfs schade in zijn zeikant zitten van 1700 euro *waarvan ik van de waarborgfonds 1850 heb gekregen* en dat in mijn nieuwe auto heb geinvensteerd en daarbij mijn android radio er zelfs al uitgehaald (voor zo een 200 euro verkocht) en mijn camera ook voor 30 euro… is toch bij elkaar zo een 2730 euro voor mijn auto en dan nog de waarborgfonds van 1850 erbij. Mijn kilometerstand was zo een 158000 ofziets!? vond ik best netjes voor mijn schade astra. Hopelijk heeft de nieuwe eigenaar gezien dat het bedrijf die hem verkocht heeft het alleen heeft opgepoets….
In jou geval had ik waarschijnlijk de velgen gedemonteerd en er gewoon die nep velgen opgezet van marktplaats afplukken voor 250 euro en die opc velgen voor 800 verkopen.. Hahah zo zou ik kijken. Bij mijn velgen niet meer waard die hadt meer stoeprand gegeten dan ik ijs de afgelopen jaar
maandag 5 april 2021 om 00:41 #145714De mijne is ook 14 jaar oud. Maar dan een Cosmo versie het enige wat niet heeft is een keyless entry
maandag 5 april 2021 om 09:14 #145716die van mij had net 165000 gelopen was ook cosmo uitvoering hij zij dat hij er nog 3000 voor terug kreeg maar daar ben ik niet akkoord mee gegaan ik zeg dat is te weinig jij zet hem te koop voor 4250 .hij heeft me uiteindelijk 4500 korting op de cascada gegeven 4000 afgesproken en nog 500 in de schowroom omdat er nog werk aan de auto zat wat niet was verteld ivm met steenslag en 2 kleine parkeerdeukjes
maandag 5 april 2021 om 09:38 #145717ja tjarda dat is ook zo maar heb hele discussies gehad met die verkoper haha ik wou de radio camera alles er uit halen maar dat was een probleem dan ging er van alles van de prijs af .ik wilde dat toch niet meer in de cascada dus heb ik de prijs ervan bij de verkoop gedaan.en die velgen waren imitatie waren maar 525 .heb op heel veel plekken naar de inruil waarden gevraagd zaten allemaal rond 3000 tot 3500 .de markt voor een cabrio is klein je moet er een liefhebber voor hebben ,dat werkt in je nadeel als je er 1 wilt verkopen maar ook zeker in je voordeel bij aanschaf haha ik kan het weten.die van mij heb ik helemaal nagetrokken en die stond al 4 maanden in de showroom ,hij zegt ja en anders verkoop ik hem met minder korting wel aan iemand anders met een afleverpakket ik zeg tegen hem als ik hem niet pak dan staat hij hier nog wel een tijdje cascada is een liefhebbers auto en dan verdien je er ook niks aan hier in de showroom toch .ik zeg wil hem meenemen maar niet voor die prijs .ik de sleutels op de tafel gelegd van de nieuwe ik zeg ga ik naar huis met de astra of de cascada hij zo van we gaan even overleggen met de manager ik zeg nee ik ga even overleggen met de vrouw buiten of ik deze auto nog wel wil op deze manier .ik naar buiten was nog niet aan de deur zegt ie ja de prijs is akkoord .en ik weet ook wel dat ze nog genoeg verdienen op die auto’s maar wat ik bedoel te zeggen is cabrio’s is maar een kleine markt voor dat weten die verkopers ook dus ze blijven meestal lang met die auto’s zitten dus ze vragen er veel voor maar is veel op af te dingen
maandag 5 april 2021 om 11:12 #145718Mooi onderhandeld beetje druk zetten kom je er wel. Mijn cc stond voor 10.000 te koop uiteindelijk 4000 euro inruil gekregen want de onderhandelde prijs was uiteindelijk maar 6000 euro met een afleverbeurt en garantie. 3 weken later moest die naar de garage en die kosten waren normaal 2100 euro geweest aan alles wat is gedaan…. Dus uiteindelijk 6000 euro korting haha
Stond al sinds juli te koop bijna een half jaar
maandag 5 april 2021 om 11:38 #145721lekker bezig tjarda soms moet je gewoon de stoute schoenen aantrekken.auto had van mij in 2020 onderhoud gehad maar ze wouden me een pakjet aansmeren van 395 euro met kleine beurt ik heb bedankt dat doe ik zelf wel voor 100 euro heb ik dat zelf gedaan.heb alleen 6 maanden bovag gepakt en apk
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.