TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › Andere Koplampen Xeon
- Dit onderwerp bevat 70 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 1 maand geleden door sjengster.
-
AuteurBerichten
-
maandag 16 september 2019 om 23:27 #97866
ik had in me tigra gewoon 6000k leds van philips naast me xenons 6000k stond heel mooi, maar die worden niet meer verkocht omdat ze geen ce merk hadden balen zeg
maandag 16 september 2019 om 23:29 #97871heb ook de interieur lampjes van ali die zijn gewoon wit dus ik heb hoop dat deze ook wit zijn en voor dat geld gaan we het zien .denk dat die lampjes wat je hier koopt niet beter zijn wat kleur betreft .
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
maandag 16 september 2019 om 23:32 #97872ha dat is het probleem die lampjes mogen niet meer omdat ze geen keurmerk hebben dus dan kom he op die xenon looks uit dat ziet ook niet uit.ik ga deze er in zettten volgens ali hebben ze keurmerk ce haha zijn voor exterieur
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
maandag 16 september 2019 om 23:39 #97875ce keurmerk of niet als ze in je auto zitten wordt hij gewoon goed gekeurd mijn tigra is vorige maand nog gekeurd met die leds als het in de auto zit en lichtbeeld is goed is er geen probleem, maar omdar geen ce goed keuring op zit voor de openbaren weg mag het niet meer verkocht worden, zoals ook de xenon lampen met een hulpstukje van h7 heeft geen goed keurining meer maar zit wel in me ex tigra en werd gewoon gekeurd omdat het er al in zit alleen reserve lampen kan je in nederland niet meer krijgen had 4 reserve besteld voor me kennis op alie dus die kan even voor uit jammer dat er hier zo moeilijk wordt gedaan. als je alles gewoon goed afstel en goed zet verblind je niemand en heeft de bestuurder beter licht maarja nederland regel op regel op regel de staat wordt er rijker van en wij armer helaas….
sprak laatst hier automaterialen zaak hier in bergen en die heeft zelf een pers gekocht dat hij in het ijzer en of chroom ce perst en ze mochten weer verkocht worden dus ja waar gaat het over ?? ik snap het nietmaandag 16 september 2019 om 23:49 #97877ja het mag niet maar h7 wordt nog gewoon verkocht had voor ik mijn xenons kocht gekeken bij hid xenons deze verkopen ze nog gewoon complete sets met ballasten .had deze man eens gebeld even gesprek mee gehad.deze zij ook door dat door een eu vordering er geen keurmerk op zit en dus niet voor openbare weg zijn.maar hier in nederland zouden ze niet handhaven er op en zolang ze goed af gesteld zijn je geen boete krijgt en je er mee door de keuring zou komen.maar deze set was 99 euro plus 12 euro voor de inbouw adapters en 20 voor de t10 leds maar heb het toch maar niet gedaan
maandag 16 september 2019 om 23:51 #97879daarom worden de meesten in italie om geperst met ce keur merk of somige zaken nemen zelf een pers. als er ce in staan is het prima is toch raar ik lach me rot er om. maar de meeste xenon hids komen uit nederland gaan italie en worden om geperst waar door het weer mag. beetje raar verhaal met het is echt zo
maandag 16 september 2019 om 23:57 #97881gm tuning heeft xenons hids met ce keur merk had ze zelf ook in me ex tigra. 45 euro inclusies ballasten
maandag 16 september 2019 om 23:58 #97883ja das het hele eu verhaal wordt je niet vrolijk van ieder land heeft zijn eigen regels in zwitserland kom je ter plekken alles er uit te halen en andere landen mag het gewoon.
dinsdag 17 september 2019 om 00:01 #97885lekker gewoon doen maarja boetes zijn niet misselijk 140 euro als je oom agent tegen komt die de regels hanteert .
dinsdag 17 september 2019 om 00:01 #97888ja das het hele eu verhaal wordt je niet vrolijk van ieder land heeft zijn eigen regels in zwitserland kom je ter plekken alles er uit te halen en andere landen mag het gewoon.
als je ce er in heb staan niet hoor, dat is eu gebonden en wij mogen in alle landen rijden alleen verzekering keert niet uit als je in rusland en dergelijke rijd staat op je polis.
dinsdag 17 september 2019 om 00:03 #97890oh oke weer wat geleerd ben niet van plan naar rusland te gaan voorlopig haha
dinsdag 17 september 2019 om 00:12 #97893oh oke weer wat geleerd ben niet van plan naar rusland te gaan voorlopig haha
ik ook niet hahaha
dinsdag 17 september 2019 om 10:02 #97948Ik moet de eerste agent nog tegen komen die echt gaat kijken of er een ce keur op staat hoor…..
Licht beeld OK = geen gezeurTopless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")dinsdag 17 september 2019 om 10:08 #97950dat klopt pieter op de weg niet maar je zult maar pech hebben dat ze je meenemen voor technische controlle.en ze hoeven niet meer naar het keurmerk te kijken alleen je koplamp heeft een code d is voor xenon kijken ze daar gewoon na .maar klopt wat je zegt als het lichtbeeld goed is zal er niks aan de hand zijn
dinsdag 17 september 2019 om 10:15 #97953nah, dan moet die agent wel heel erg met het verkeerde been uit bed gevallen zijn….
ik heb meerdere technische controles meegemaakt, en het enige wat ze controleerden was het lichtbeeld.Ik zou me niet druk maken iig
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel") -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.