- Dit onderwerp bevat 70 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 1 maand geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › Andere Koplampen Xeon
?
?
Hahaha,ik was er net zo huiverig voor als Max voor een ledje
haha, tja maar zoals je ziet heb je mooi xenon zit er zoon geel gloeilampje als stadslicht, ik persoonlijk vind het niet mooi dus ik ga hard op zoek naar philips 6000k t10 led lampje hahah dat zal veel mooier staan weet ik wel zeker denk ik.
?
Nee nee dan echte Philips haha mijn te veel werk als.ik.er.nep in zet en het stopt er mee nee gewoon orgineel Philips had ik in me tigra ook haha en heb ik er 4 jaar geleden in gedaan en doen het nog haha
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
dat klopt leen en sjierd daar stoor ik me ook aan dat geel halogeen naast wit van xenon.zal je wat mooiers vertellen dit zijn pure wite visions van philips die t10 lampjes haha pure xenon wite staat er op haha .heb ledjes besteld want dit zien niet uit helemaal mee eens
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
sjierd heb er gezien op internet canbus error free 20 euro haha niet normaal toch.dus heb ze bij ali besteld 4 euro voor de 2 haha kan ik 5 setjes kopen voor zelfde geld
voor de liefhebbers
?
?
?
Hey leen heb deze sets van Kingco in al mijn auto’s gehad .
Heb ze in de tigra ook en twingo
En hebben ze ook goeie t10 leds daar voor stadslicht
Gr Jan
nee leen dat is niet duur maar dan moet je ook nog de koplampen die zijn rond de 329 euro bij gm parts. want d2s gaat niet in halogeen
[IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190915/8f11cd425ae78edd8a3c74dd88bd8336.jpg[/IMG]
voor de liefhebbers
Tja lastige ik heb dan liever Philips die ledjes van alie zijn bij mijn snel kapot haha dus vandaar. Maar ik hoor dus dat deze wel.goee zijn heb geen zin om om de 2maande een lampje moet vervangen. Heb al paar keer gehad dat ze het mooi goed deden en daarna werde ze beetje paars en toen 1 week later bleven ze uit haha
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
heb deze nog niet ontvangen maar heb dezelfde in interieur die branden al meer dan 1,5 jaar zonder problemen.meestal zijn die t10 steeklampjes led een probleem met van die draadjes aan de buitenkant die wat contact maken met de lamphouder zodra daar vocht bij komt gaan ze flikkeren en worden ze paars en dan gaan ze dood