- Dit onderwerp bevat 70 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 1 maand geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › Andere Koplampen Xeon
?
dank je mourik en leen is nog oude foto met andere koplampen .ben heel blij hou hij er nu uit ziet dit is zo als ik hem kocht
ben voorlopig even klaar haha
dat denk de vrouw tenminste haha.
laatste foto is met nieuwe koplampen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
?
nee is gewoon de winter belichting leen.
xenon is zo een verschil ziet zo veel mooier uit
als je de kans hebt leen zeker doen
kijken voor een d2s systeem of orgineel maar dat kost wat nieuw .
kijken of je orgineel 2e hands kunt krijgen maar dan zijn ze ook nog prijzig.als je vragen hebt hoor ik het wel over de xenons
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ziet er idd erg goed uit zo. xenon heb ik ook wil niks anders meer..
Ja die bovenste foto wil je de wagen wel grijs hebben he Leen. Nee hij is zacht grijs, zo noemen ze dat….
Tja Xeon is gewoon een mooie upgrade. Ziet er wat frisser uit.
?
bij mijn en max zitten standaard xenon lampen in, alleen het dimlicht is xenon de rest is gloeilamp.
?
?
[quote=”Sjierd” post=71100]bij mijn en max zitten standaard xenon lampen in, alleen het dimlicht is xenon de rest is gloeilamp.
Oké Sjierd, dus dat heb ik dus goed begrepen.
Grootlicht gebruik je eigenlijk zelden hé maar wanneer je met één xenon lamp
(per koplampunit) het grote licht opzet heeft dat waarschijnlijk geen effect meer.[/quote]
Ik merk wel zeker als ik grootlicht op zet is alleen weer geel licht, mijn stadslichtje wil ik nog vervangen voor 6000k led dat het het zelfde er uit zie als de xenon lamp, nu ziet het er niet uit vind ik, een mooie blauwe xenon lamp en dan geel stadslichtje er naast. maar ik heb nog niet de juiste led gevonden er voor..
Hierbij een foto. Dan snap je wel dat ik ook stadslicht in 6000k led wil met blauwe gloed
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Ik heb Bi-xeon hoor Sjierd, niets gele licht.
Ik heb Bi-xeon hoor Sjierd, niets gele licht.
We hebben het over het stadslicht. Als het goed is heb jij de zelfde koplamp unit als de mijne met mee draaien in bochten enz
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Ohh nou hoor. :blush: