- Dit onderwerp bevat 70 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 1 maand geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › Andere Koplampen Xeon
?
?
heb deze nog niet ontvangen maar heb dezelfde in interieur die branden al meer dan 1,5 jaar zonder problemen.meestal zijn die t10 steeklampjes led een probleem met van die draadjes aan de buitenkant die wat contact maken met de lamphouder zodra daar vocht bij komt gaan ze flikkeren en worden ze paars en dan gaan ze dood
ik wacht wel even af tot jij ze heb haha ik hoor graag je ervaring, en foto hoe ze zijn in het donker :side:
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
tuurlijk sjierd geen probleem hoop dat je geduld hebt haha ali he bezorging rond 9 oktober heb foto gezien van klanten die hem al hebben ziet er wit uit[ tochIMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190916/e693d51e95c201835e27f33280644f84.jpg[/IMG]
?
Jullie hebben het nu over stadslicht hé?
Heb je ook een foto of link naar deze led Sjenger? Ik wil ze wel eens beter bekijken.
En Sjierd ook,hé Sjierd
idd zijn goed koper als philips wil het liefste 6000k led kleur dat is het zelfde kleur blauw als me xenon in de auto als er naast weer te wit is is het zelfde als te geel als het gloei lampje haha als jullie me snappen haha:whistle: wil niet zeiken of zeuren of zo het oog wil ook wat he haha :S :evil:
?
ik denk dat we anders een code woord moeten nemen zodat we vrij over led kunnen praten leen hier op het forum haha
?
haha ja echt incognito zo leen een boerka .ziet ook mooi uit als je met het dak open rijd haha
Dat wordt een onderdeel van de gesprekken 29 september. Ik ga onopvallend zodat ze me niet herkennen,ik draag een boerka :ohmy:
tja wat “ledje” haha van mijn mag je haha
sjierd deze kun je ook kopen bij autolampen shop .nl kosten wel wat 20 .maar dan h(led)b je ook wat
sjierd deze kun je ook kopen bij autolampen shop .nl kosten wel wat 20 .maar dan h(led)b je ook wat
ik zal eens rond kijken, zoals hun zeggen klopt het weer niet haha, is het zelfde als 6000 8000 of 10000 k dat zijn 3 verschillende kleuren past de led zich aan, aan de omgeving waar die naast zit of lees ik het verkeerd hahaha
ja ze moeten toch iets zeggen om je veel te dure lampjes te verkopen sjierd vanaf 6000 k wordt het steeds blauwer dat klopt is ook niet mooi vindt ik persoonlijk