- Dit onderwerp bevat 70 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 1 maand geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › Andere Koplampen Xeon
ja dat is ook ,ben toch maar voor echte xenons gegaan ik heb altijd pech dat ik wel zo een agent tegen kom.ik heb al eens gehad in belgie dat ze me een boete wilden geven van 150 euro omdat ik mijn boterham was aan het eten op de bestuurder stoel van mijn vrachtwagen.ja is werkplek he pauze hou je op bijrijderstoel zij die haha .in mijn beroep heb je wel honderde belachelijke boetes maarja ik ga een beetje off topic zo
Nou het is meer wat ik er mee bedoelde dat je er hier in Nederland moeilijker aan kom tegen woordig. Vroeger hingen de schappen de vol met die leds en xenon. Maar door dat er geen keurmerk op zit mag het niet verkocht worden. Oom agent zou er niet zoveel mee doen hoor. Als.het gewoon netjes in je auto zit en met.goed lichtbeeld is er.niks aan de hand.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Heb vandaag met Rutte en Willem gebeld. Kon niet meer in de troonrede, maar alle wagens met foute LED verlichting en foute Xeon strooilicht worden extra nagekeken bij de APK volgend jaar. :P
Zo dat heb ik weer mooi geregeld allemaal. ha ha ha ha.
haha maar goed dat ik de juiste xenons heb met foute ledjes dat dan weer wel maxx
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
sjierd de lampjes zijn binnen gekomen vandaag oordeel zelf .ze zijn zelf wat witter dan de xenons haha
vindt het zelf mooier als met halogeen zie hier onder
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat ziet er idd wel beter uit zo. Veel beter als de halogeen lampjes dankjewel voor de foto’s
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
graag gedaan sjierd geen probleem kerel
?
dank je leen ben er ook tevreden mee
ziet er beter uit zo dan die halogeen.
als je wilt stuur ik je een link naar de lampjes
kijk maar ik hoor het wel
?
geen probleem leen