- Dit onderwerp bevat 47 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Tigra TwinTop (TTT) › Alles over de Tigra TwinTop › Airbag lampje
Nee heeft er niets mee te maken.
O oke, dan gewoon lekker late zitten tot weer een keer gebeurt en dan weer proberen na te meten??
Heb ledere bekleding dus daar heb ik niet zo last van
Nee indd dat vind ik ook al raar en wat ik en ronnie zagen vorige keer zagen we niks met blote oog snel aan de stekkertjes
Ja klopt maar ronnie en ik hebben de stekkers los en vast gehad dus dat zit alweer goed vast als ‘t los hat gezeten
Nog een vraagje over het airbag lampje heb hem late uitlezen en kwamen ze dit tegen iemand idee om dat goed t. Kunnen ficken?
denk toch dat er iets in de stekker zit vaak slecht kontact kan een te hoge of te lage weerstand geven. dacht ik altijd of zit ik er naast jongens en Damens?
Bijna,
De oorzaak zijn vochtproblemen en lekkage, hierdoor treedt er corrosie op in de stekkers onder de stoelen.
Oplossing : de stekkers onder de stoelen schoonmaken en voorzien van contactspray.
Maar nog belangrijker : Los de lekkage op. Er staat voldoende op de site over de lekkage problemen bij de Tigra, lekkage bij de deur, lekkage bij de rembooster en onderhoud van de dakrubbers..
Success ! (Of vraag hulp, Max is de meester in deze..)
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
ik heb ooit in een andere auto van me gehad dat ik draad breuk had in me rug leuning van stoel verwarming (kortsluiting) wat ook hele rare storingen gaf aan de auto omdat de stekker onder de stoel te warm werd nouja te warm omdat er korsluiting zat in me rug leuning wat op de zelfde steker zit maar ik weet alleen niet hoe de tigra stoel in elkaar zit.
Ja ma tijdens uitlezen word er gezegd dat ‘t in me stuur zit dat daro die ring defect is ofzo en dat grapje kost me 430 in btw
Ik zou eerst eens goed uitlezen met een Prof Op-com, dan kom je in de module van de airbags en kun je precies zien waar de fout zit.
Met mijn Op-com kan ik precies uitlezen alle weerstand waardes, als er dan wat afwijkt kun je daar verder zoeken.
Heb ook wel eens gehad de stekkers aan de airbag unit zelf. Alles is mogelijk.
Heeft u dan misschien eens een keer tijd om te kijken? Bij mij komt een weekend vaak het meeste geschikt uit
Liever door de week, misschien volgende week zaterdag. Door de week heb ik wel tijd.
Bedankt we houden contact voor volgende week zaterdag af te spreken? Ik dank al zeer voor je tijd en moeite max
Vraagje max waar wilt u het gaan doen het uitlezen voor zaterdag of heeft u al wat anders er op geplant?