- Dit onderwerp bevat 319 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 10 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Af en toe wat gek doen.
Oké dat verklaart een hoop,hij heeft het dus weer niet begrepen,oh oh oh.
Ja wanneer dat in het Achterhoeks word uitgelegd…… geen Friesche vertaling er bij, dan snap ik het niet idd. :-O
Vandaag mijn Astra Twintop OPC eens de rubbers gedaan. Echt vuil waren ze niet, wel droog. Nu weer met rubbercare ingesmeerd. :razz:
Hij is weer droog!!
Ohhhhh mooie wagen hoor. Ben weer in love! :? :neutral:
Okey nu kom ik weer langs met mijn auto om te laten zien dat er weer wat beters is dan jou opc
bedoel je deze tjarda haha
zag deze net rijden hier bij de supermarkt pfff op slag verliefd weer op deze opc .ga een staatslot kopen en een zwarte kat van de reclame
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
[IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201224/faad334e36a9b90099cf0ca5b2fa779b.jpg[/IMG]
zag deze net rijden hier bij de supermarkt pfff op slag verliefd weer op deze opc .ga een staatslot kopen en een zwarte kat van de reclameHahaha,zal wel een kat in de zak worden hahaha.:-p
Beter als de OPC dat moet eerst nog worden bewezen natuurlijk,en mooier? kan ook niet vanwege de kleur hahaha. En nog ff dan gaat het dak weer open en zit Max weer met z’n bolus in de zon,dan is die weer de lachende :neutral:
OPC opels blijven en dikke plus
Vind ze mooi echt waar maar de onderhoud van die krengen zijn een stuk duurder dan als ik dit zou rijden
maarja dit mag er ook wel wezen voor het zelfde geld een dikke 3,6 v6
Deze dankzij max gezien en ik snap dat je verliefd op dit kan worden hi hi
Zoiets lijkt me gaaf. Een Cascade met zo’n bumper erop.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Deze heeft een opc astra bumper
https://www.motor1.com/photo/888089/opel-cascada-opc-render-theophilus-chin-888089/
ja is jammer dat ze daar nooit een opc van gemaakt hebben of van de nieuwe insignia de gsi is niet echt veel bijzonder zeker omdat er maar een 1.5 turbo blok in ligt
Die is gaaf.. Nu zal zelf zo’n bumper wel kopen. Al is het zo’n 1400 dingetje
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
[quote=”sjengster” post=81452][IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201224/faad334e36a9b90099cf0ca5b2fa779b.jpg[/IMG]
zag deze net rijden hier bij de supermarkt pfff op slag verliefd weer op deze opc .ga een staatslot kopen en een zwarte kat van de reclameHahaha,zal wel een kat in de zak worden hahaha.:-p
[/quote]
De hoofdprijs gaat naar mij hoor. Ik heb twee staatsloten…. win nooit wat .. Maar mijn gevoel zegt. en Tygo heeft meegekeken.
Miauuwww
ik hoop het voor je maxx dat je de hoofdprijs wint
Gaan we dan voor een hamburger kijken?
Ja Leen, dan trakteer ik…
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk