- Dit onderwerp bevat 538 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 10 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Af en toe wat gek doen.
Ik moet zeggen dat ik toch wel jaloers ben op al die kunde van jou Max..
Ik moet zeggen dat ik toch wel jaloers ben op al die kunde van jou Max..
Ach Tiemen, jij hebt weer andere kwaliteiten en staat nog aan begin van je carrière. Dat komt met jou Friesche instelling helemaal goed, alle vertrouwen in joh.. :-P Wij hebben toch een streepje voor op de Hollanders he. Behalve de Rotterdammers dan..
Vandaag het randje om de matten zwart gemaakt (met penseel), het zijn de details die werken op het totale plaatje.
Ben toch wel een beetje gek met deze wagen, maar hij is te duur en gaat in de verkoop…. :-O :-P
Ach Tiemen, jij hebt weer andere kwaliteiten en staat nog aan begin van je carrière. Dat komt met jou Friesche instelling helemaal goed, alle vertrouwen in joh.. :-P Wij hebben toch een streepje voor op de Hollanders he. Behalve de Rotterdammers dan..
Vandaag het randje om de matten zwart gemaakt (met penseel), het zijn de details die werken op het totale plaatje.
Ben toch wel een beetje gek met deze wagen, maar hij is te duur en gaat in de verkoop…. :-O :-P
dat randje staat em prima!
Eigenlijk zouden je stoelen e.d. ook een zwart randje moeten hebben
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
dat randje staat em prima!
Eigenlijk zouden je stoelen e.d. ook een zwart randje moeten hebben
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Dat had ik in mijn andere BMW 7 wel idd, maar is smaak gevoelig. Dat ga ik hier niet doen.
Dat had ik in mijn andere BMW 7 wel idd, maar is smaak gevoelig. Dat ga ik hier niet doen.
Nee inderdaad,zoals hij nu is vind ik hem mooier.
En de schoenen Max,schuif je die onder de auto als je gaat rijden :-P
Nee inderdaad,zoals hij nu is vind ik hem mooier.
En de schoenen Max,schuif je die onder de auto als je gaat rijden :-P
Klopt Leen, ik heb pantoffeltje gevraagd aan die man uit Spanje, ehhh Sint heet die. Dat die een paar mee neemt weet je wel. :-P
Klopt Leen, ik heb pantoffeltje gevraagd aan die man uit Spanje, ehhh Sint heet die. Dat die een paar mee neemt weet je wel. :-P
Voor jou doet hij dat zeer zeker,stout ben je dit jaar weer niet geweest tenminste, zolang Diana niet haar mond voorbij praat hahaha,gaat hij eerst bij haar langs dan blijft het nog ff blote poten werk.
Voor jou doet hij dat zeer zeker,stout ben je dit jaar weer niet geweest tenminste, zolang Diana niet haar mond voorbij praat hahaha,gaat hij eerst bij haar langs dan blijft het nog ff blote poten werk.