TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Af en toe wat gek doen.
- Dit onderwerp bevat 538 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 10 maanden geleden door Michel.
-
AuteurBerichten
-
vrijdag 27 november 2020 om 18:23 #131514
Ziet er netjes uit al max
vrijdag 27 november 2020 om 20:35 #131506Cool dude !
Wat een project, top Max!
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
vrijdag 27 november 2020 om 20:35 #131521Cool dude !
Wat een project, top Max!
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
vrijdag 27 november 2020 om 21:46 #131517Ziet er netjes uit hoor max .
Lekker bezig geweest met je bmw .
Betaal je nu meer wegenbelasting door
Die opties haha.Gr Jan
vrijdag 27 november 2020 om 21:46 #131541Ziet er netjes uit hoor max .
Lekker bezig geweest met je bmw .
Betaal je nu meer wegenbelasting door
Die opties haha.Gr Jan
vrijdag 27 november 2020 om 22:16 #131528Hallo Max,
Mijn complimenten jongen,allemaal erg netjes,doorzettingsvermogen heb je meer dan genoeg.
Zijn die leidingen gewoon te koop of maak je ze zelf.
In het verleden heb ik ze zelf gemaakt,ik heb daar ook het gereedschap voor en ook de leidingen dus zou je kunnen helpen echter,alles wat ik heb is metrisch (als ik het goed heb) dus de maten van de leidingen en de wartels passen niet weet ik uit ervaring.
Maar wanneer ik jou goed heb ingeschat ben je niet voor één gat te vangen en heb je daar wel een adresje voor die dat voor je kan oplossen.
Verder erg mooi en bere luxe.vrijdag 27 november 2020 om 22:16 #131552Hallo Max,
Mijn complimenten jongen,allemaal erg netjes,doorzettingsvermogen heb je meer dan genoeg.
Zijn die leidingen gewoon te koop of maak je ze zelf.
In het verleden heb ik ze zelf gemaakt,ik heb daar ook het gereedschap voor en ook de leidingen dus zou je kunnen helpen echter,alles wat ik heb is metrisch (als ik het goed heb) dus de maten van de leidingen en de wartels passen niet weet ik uit ervaring.
Maar wanneer ik jou goed heb ingeschat ben je niet voor één gat te vangen en heb je daar wel een adresje voor die dat voor je kan oplossen.
Verder erg mooi en bere luxe.zaterdag 28 november 2020 om 02:04 #131547Anoniem- Topics: 2550
- Posts: 42372
Hey Jan, bedankt man. Hoop dat alles goed gaat bij jullie. Ehh ik betaal al genoeg wegenbelasting hoor….. :-P
Ja Leen, als dat zou kunnen.. het is de bedoeling om een stukje van 5cm in te korten en daar een nieuwe aansluiting op te knijpen.
Net vanaf de cilinder, zit de onderste koppeling in de slang een knikje. Dat beweegt elke keer open en dicht.
Ook de bovenste koppeling op cilinder is niet 100% fris.Dus twee keer inkorten en een andere koppeling op knijpen. :cheer:
zaterdag 28 november 2020 om 02:04 #131569Anoniem- Topics: 2550
- Posts: 42372
Hey Jan, bedankt man. Hoop dat alles goed gaat bij jullie. Ehh ik betaal al genoeg wegenbelasting hoor….. :-P
Ja Leen, als dat zou kunnen.. het is de bedoeling om een stukje van 5cm in te korten en daar een nieuwe aansluiting op te knijpen.
Net vanaf de cilinder, zit de onderste koppeling in de slang een knikje. Dat beweegt elke keer open en dicht.
Ook de bovenste koppeling op cilinder is niet 100% fris.Dus twee keer inkorten en een andere koppeling op knijpen. :cheer:
zaterdag 28 november 2020 om 04:28 #131564Ja,maar ik ben bang dat mijn gereedschap niet past op deze leidingen,het is voor de Amerikaanse leger voertuigen,zowiezo zijn de nippels ook anders,grove draad en de leiding zal waarschijnlijk ook anders wezen,en dan klemt hij niet goed, er komt best wel veel druk op te staan bij het om velzen.
Dat zou ik volgende week eerst moeten meten,is al weer ff geleden dat ik er mee heb gewerkt.zaterdag 28 november 2020 om 04:28 #131576Ja,maar ik ben bang dat mijn gereedschap niet past op deze leidingen,het is voor de Amerikaanse leger voertuigen,zowiezo zijn de nippels ook anders,grove draad en de leiding zal waarschijnlijk ook anders wezen,en dan klemt hij niet goed, er komt best wel veel druk op te staan bij het om velzen.
Dat zou ik volgende week eerst moeten meten,is al weer ff geleden dat ik er mee heb gewerkt.zaterdag 28 november 2020 om 11:58 #131570Anoniem- Topics: 2550
- Posts: 42372
Ach geeft niet Leen. Ik ga maandag naar Motorenco in Beverwijk, die doen dat terwijl je wacht.
zaterdag 28 november 2020 om 11:58 #131581Anoniem- Topics: 2550
- Posts: 42372
Ach geeft niet Leen. Ik ga maandag naar Motorenco in Beverwijk, die doen dat terwijl je wacht.
zaterdag 28 november 2020 om 15:35 #131586Maar toch zal ik tzt eens de boel te voorschijn toveren al is het alleen al om weer ff mijn geheugen op te frissen.
De jeep is voorzien van vele leidingen waardoor alle componenten mee onder druk kunnen worden gezet,
motor,versnellingsbak,reductiebak,cardans,maar ook bv de ontsteking en koppelingshuis,alles,dat wordt door een pomp onder druk gehouden zodat er bij onder water rijden geen water naar binnen kan komen,vandaar de vele leidingen in ook vele maten.
Ik kocht deze leidingen op de rol van tien meter.
Is wel leuk werk hoor,ook heb ik een klein buigapparaat speciaal voor deze maten.zaterdag 28 november 2020 om 15:35 #131575Maar toch zal ik tzt eens de boel te voorschijn toveren al is het alleen al om weer ff mijn geheugen op te frissen.
De jeep is voorzien van vele leidingen waardoor alle componenten mee onder druk kunnen worden gezet,
motor,versnellingsbak,reductiebak,cardans,maar ook bv de ontsteking en koppelingshuis,alles,dat wordt door een pomp onder druk gehouden zodat er bij onder water rijden geen water naar binnen kan komen,vandaar de vele leidingen in ook vele maten.
Ik kocht deze leidingen op de rol van tien meter.
Is wel leuk werk hoor,ook heb ik een klein buigapparaat speciaal voor deze maten. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.