- Dit onderwerp bevat 538 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 10 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Af en toe wat gek doen.
Je mag van 19:00 s’avonds t/’m 6 uur in de ochtend 130 of 120 rijden. En ook een fijne zondag gewenst guys.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Wanneer je de regel omdraait zou het me een stuk beter bevallen,dus van 06.00 tot 19.00 mag je
130 km,houd voor het gemak maar 150 aan hahaha.
Wanneer je de regel omdraait zou het me een stuk beter bevallen,dus van 06.00 tot 19.00 mag je
130 km,houd voor het gemak maar 150 aan hahaha.
Hahaha. Nee meneer leen.. Ach met een cabrio is 100 niet verkeerd. Nog langer genieten van je cabrio. Maar voor m’n werk is 100 ruk.. Haha
Hahaha. Nee meneer leen.. Ach met een cabrio is 100 niet verkeerd. Nog langer genieten van je cabrio. Maar voor m’n werk is 100 ruk.. Haha
Of gaat zo’n opeltje niet harder???
Hahahaha
Hahahaha
op het eerste houden,vrouwen moet je altijd gelijk geven hahaha,is beter voor de sfeer
Heel verstandig Leen,moest je daar nou eerst 65 zijn ?
Of had Marian je al eerder geleerd dat nou éénmaal zo is. Haha…
op het eerste houden,vrouwen moet je altijd gelijk geven hahaha,is beter voor de sfeer
Heel verstandig Leen,moest je daar nou eerst 65 zijn ?
Of had Marian je al eerder geleerd dat nou éénmaal zo is. Haha…
Hahaha,dat had ik voor mijn trouwdag al door,grijns.
Hahaha,dat had ik voor mijn trouwdag al door,grijns.
Nou ik ga daar niet in mee hoor, in principe heb ik eigenlijk altijd gelijk. Naar mij luisteren dan komt het allemaal goed. hi hi hi
:-P :-O
Nou ik ga daar niet in mee hoor, in principe heb ik eigenlijk altijd gelijk. Naar mij luisteren dan komt het allemaal goed. hi hi hi
:-P :-O
Hahahaha
Zeg ehh leen?!? niet zo lelijk he… pas op. Morgen wil jou Corsa niet starten. ha ha ha ha
Hahahaha
Zeg ehh leen?!? niet zo lelijk he… pas op. Morgen wil jou Corsa niet starten. ha ha ha ha