- Dit onderwerp bevat 538 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 10 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Af en toe wat gek doen.
Jeutje, dat ziet er wel erg smakelijk uit hoor Tjarda…. ehh burrata? wat is dat? 8) :cheer:
Een burrata zoals het broodje heet
Een meergranenbol met rucola, gegrilde courgette, romige burrata met truffel, zoete tomaatjes,pecannoten, kappertjes en balsamicodressing.
Een burrata zoals het broodje heet
Een meergranenbol met rucola, gegrilde courgette, romige burrata met truffel, zoete tomaatjes,pecannoten, kappertjes en balsamicodressing.
ik mis vlees tjarda haha of kip
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ik mis vlees tjarda haha of kip
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maar ehh, beste Tjarda….. mag het ook gewoon een broodje hamburger zijn? Wel het bolletje gebruiken, maar die truffels nie….:-P
Maar ehh, beste Tjarda….. mag het ook gewoon een broodje hamburger zijn? Wel het bolletje gebruiken, maar die truffels nie….:-P
Er gaat toch niks boven een lekkere hamburger hoor,liefst met een ei er op,dus een Ernstburger 8)
Er gaat toch niks boven een lekkere hamburger hoor,liefst met een ei er op,dus een Ernstburger 8)
Wij houden van een gewone hamburger toch Leen?
Het hoeft niet zo luxe. Beetje overmaats model is heerlijk.
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Wij houden van een gewone hamburger toch Leen?
Het hoeft niet zo luxe. Beetje overmaats model is heerlijk.
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Ja wat dat betreft zijn we gauw tevreden hoor,en hij smaakt het lekkerste wanneer er voor je wordt betaald,dan zit er tenminste geen kopersmaak aan hahaha.
Ja wat dat betreft zijn we gauw tevreden hoor,en hij smaakt het lekkerste wanneer er voor je wordt betaald,dan zit er tenminste geen kopersmaak aan hahaha.
omeletten kan ik ook :-o
U vraagt ik draai
omeletten kan ik ook :-o
U vraagt ik draai