- Dit onderwerp bevat 319 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 10 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Af en toe wat gek doen.
Ik zie toch mooie bundeltjes Leen, dat zit wel goed. Nee witte knippers, andere achterlichten.. enz enz enz.
Inklapbare spiegels. ha ha ha.
Die spiegels zijn natuurlijk op een foto niet te zien masr die chrome lijst wel.
Zonder chrome,
Met chrome.
Een chrome strip op de achterklep en de bodem van je portemonnee Misschien mot je me toch komme helpe hahaha,Neem dan ff elastiekies mee,haha.
Ben dr doorheen.
Zit je goeddoeme nou weer met je klauwen in mijn kelder ?
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Ja hahaha,maar het wordt netjes hé.
Wat krijg je te horen als je aan een Mercedes vraag wat hij van BMW vind?
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2411695735525878&id=179272868768187
Ik wil het niet weten Leen. ha ha ha.
Vandaag ook een meevaller, ik wilde tanken. 20 liter in de tank is weinig voor zo’n wagen.
Maar er ging met moeite 46 euro in, nou dat is ongeveer 30 liter. Tank is 95 liter.
Tank meter geeft halve tank aan, zo’n 45 liter. Dus heb de wagen gekocht met wel 60 liter brandstof. ha ha ha 8)
De sensor in de linker tank schijnt een beetje vast te zitten. Dat lossen we wel op… :kiss:
Tankdop er af en met het licht van een aansteker ff kijke :razz:
Je wil van die BMW af, ik snap het wel….
Nee hoor,zulke auto’s moeten worden behouden,moet je koesteren,wanneer ik volop ruimte had mocht hij daar verblijven,veel te mooi om weg te doen voor dagelijks gebruik.
Leen heeft ook liever zo’n BMW. Haha zo’n Mercedes vizier op je motorkap is ook niets. Hahahaha…..
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Max, drie keer raden waar ik eet?
Ik weet het Leen, alleen ben de naam vergeten. Is in Rotterdam noord.
Heerlijk eten daar….
Ben je het vergeten,en jij hebt de laatste keer nog zo’n lekker deuntje gespeeld op die piano aan het plafond goed,je had wat op maar het spelen ging toch lekker,met het afstappen van je kruk moet je nog wat oefenen,dat ging niet zo galand hahaha.
Sssssst Leen, dat hoeft niet iedereen te weten…. zelfs Diana niet hoor.
Ohhhh…idd ff lekker gek… maar zo gek ook weer niet.
Is en blijft natuurlijk een klasse apart zo’n BMW.
Dik chique vet… lekker Max
Geniet ervan en veel heerlijke km’s