- Dit onderwerp bevat 319 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 10 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Af en toe wat gek doen.
ohh ok, nou sorry hoor. tssssss. Kost ook acht boegies… ha ha ha :-(
Vandaag de Astra TT OPC weggebracht voorlopig in loods in Berlikum (Fr). Nou is wel even slikken hoor…..snik. :-O
Vanmorgen met z’n tweeën gebroederlijk naast elkaar,
In Harlingen lekker even terrasje nemen aan de haven,
Dan het moment, daar staat die voorlopig, tussen inventaris oude winkel van mijn oom.
Ach zes maanden zijn zo voorbij hoor. :-P
Rust “even” zacht lieve Vauxhal :s
Tsja, Max…
Oude liefde roest niet…
*Middelbare school liefje kusje geven doet..*
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
hij staat daar iig droog
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Wat een geweldige BMW Max, ziet er idd perfect uit, al zal dat voor jou niet perfect genoeg zijn lees ik.
Valt mij wel op dat ik heel veel kan missen in een weekje niet actief op het forum zijn.
Wat ik mij wel afvraag, je TT gaat voor aantal maanden de garage in. Blijf je ze beide houden of is het je bedoeling een zomer en winterauto te hebben.
In elk geval gefeliciteerd met je schitterende aankoop !!
Kom hem eens laten zien als je al cruisend over de A4 tuft.
Nee de BMW is alleen een project. Die is mij veel te duur om te rijden, dikke V8 4,4 motor.. brrrr.
Dus in maart / april haal ik snel mijn Astra TT weer op. Ik ga ook regelmatig op bezoek in Friesland, toevallig as vrijdag al. ha ha ha.
Effe knuffelen met de ATT, ik snap het
Laatst zij de pompbediende,”meneer zou U de motor willen afzetten want zo krijg ik hem niet vol”
hahaha.
Vrijdag a.s al ?
En de 14e augustus misschien ook ?
Ik heb deze week spullen gekocht om m’n astra te verwennen. En dat is het koelsysteem en m’n expansie vat schoon maken . De buren hebben nog vakantie ivm het grind om m’n expansie vat mee schoon te maken haha . Maar geniet van je bmw max. Vind zo’n BMW nog een van de mooiste modellen. Als je nu de nieuwe 4 serie ziet met die lelijke gril.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
ja michel die nieuwe biemers is meer grill dan auto haha beetje rolls royce achtig .al zag ik van de week een m8 wauw wat een auto zeg prachtig maar voor kwart miljoen euries mag dat ook wel
Ik heb hem besteld voor mijn vrouw,ze wilde eens wat anders voor de boodschappen hahaha.
Ja idd is veel geld. Kwart miljoen wow maar over een paar jaar kost ie nog geen kwart meer. Haha
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Mijn verlaging veren voor zitten er onder.
Nu komt de hoogte voor en achter gelijk.
Ook achter spoorverbreders.
Wat zien jullie nog meer aan veranderingen?
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Een chrome strip op de achterklep en de bodem van je portemonnee Misschien mot je me toch komme helpe hahaha,Neem dan ff elastiekies mee,haha.
Ben dr doorheen.