- Dit onderwerp bevat 319 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 10 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Af en toe wat gek doen.
schitterende auto Max
dat gaat een brede grijns op je gezicht worden tijdens het cruisen.
Dit geeft zeker een grijns op, je gezicht. Echt een mooie auto maar het is wel grijnzen met rijden maar. Huilen bij de tank station
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
mooi auto maxx veel plezier er mee
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ibc op een aanhanger en tanken in luxemburg kun je 3000 liter mee nemen haha
Die auto is goedkoper dan jullie denken,denk ik
En het verbruik zegt niets wanneer je maar voor 25 piek tankt,dus je merkt er niets van,die 25 euro euro blijft 25 euro,ik zie daar geen verschil in,naar wij dachten :-P
Die auto is goedkoper dan jullie denken,denk ik
En het verbruik zegt niets wanneer je maar voor 25 piek tankt,dus je merkt er niets van,die 25 euro euro blijft 25 euro,ik zie daar geen verschil in,naar wij dachten :-P
haha die leen dan jullie denken ,denk ik ,sterk argument !!!
ik denk dat je met zo een biemer toch net even een big mackje minder kan kopen bij die van de donalds familie
Nou het verbruik valt wel mee hoor, de meter staat nu al drie dagen op 20 liter. ben al helemaal naar Wijk a Zee geweest samen met Stefan en dochter . Miss. een halve mmm verschoven….. :P
Wijk a Zee bij Aloha, een goddelijk plekje aan zee,
Ehh waar staat Tijgertje nou?
ha ha ha, achter de BMW verscholen,
Misschien zit je benzinemeter vast,zou zo maar kunnen,en wanneer hij zo blijft staan op die 20 liter dan hoef je nooit te tanken ook,ik wil deze wagen van je overnemen hoor :sad: zoek ik al mijn hele leven naar
Nou m’n buurman had een jaquar uit 2006. Met een dikke ford v6 blok. Maar die was ook redelijk zuinig. Kijk als je een zware voet hebt. Dan drinkt ie wel
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Ik kan jullie verzekeren, die Bayerische Mist Wagen rijdt als een vorst !
Lisa als een prinses achterin, natuurlijk mij als de butler gedragen door de deur te openen en te sluiten voor haar…
Was een leuk dagje Max !
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
dat zal wel even lekker genieten geweest zijn daar!!!!
En achter die bmw kun je zelfs nog een ATT verstoppen man!!!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
TTT is bijna dezelfde lengte, waren de vorige foto’s van de BMW dan toch trucage om hem groter te doen voorkomen :-O
Nog een paar foto’s van de V8 4,4 liter :P
als nieuw,
Opschepper… !!
Diana en ik hebben samen evenveel cylinders :mad: maar lopen er toch ook niet mee te koop :X