TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Af en toe wat gek doen.
- Dit onderwerp bevat 319 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 10 maanden geleden door Michel.
-
AuteurBerichten
-
zaterdag 18 juli 2020 om 03:02 #121462Anoniem
- Topics: 2550
Beste Twintop vrienden, ik blijf de Astra TT OPC houden……. maar, hij word geschorst voor (denk) een half jaartje. :-O
Het heeft ook niets te maken met de perikelen van sommigen om naar een ander merk over te stappen. Dit is en blijft ook mijn liefde, deze BMW E38. Dat is één van de laatste top BMW’s.Ik heb in verleden een BMW E38 gereden,
deze,Nu komt er iets op mijn pad toevallig, waar ik wel een nachtje over moest slapen (niet geslapen dus) en toen is het ei gelegd.
Ik heb met een totaal koel hoofd, zonder emotie de BMW gereden die te koop stond. Ik moest dat even goed bedenken allemaal, misschien beetje risico, maar ik ken die wagens 100%. Ik was de monteur op het BMW 7 forum.
Dus het is deze wagen geworden, hij heeft nog maar 67.000km gelopen. Is werkelijk in nieuw staat. Mijn hart sloeg over.
Daarna naar de sloop een interieur gekocht voor ‘mijn ‘ BMW, zelfde interieur wat ik ook in mijn oude BMW had.
Alleen dit is een verlengde BMW IL.Dus komende week ga ik de BMW ombouwen en het ‘oude’ interieur weer verkopen, is als nieuw.
De wagen is geïmporteerd uit Japan in 2014. de vorige eigenaar heeft er een smak geld aan uitgegeven.
Altijd in garage gestaan, twee keer per jaar onderhoud bij garage. Maar werd eigenlijk niet mee gereden. :-PIk heb alles bij elkaar voor een zeer schappelijk prijsje kunnen kopen, anders had ik het ook niet gedaan.
Dus later voor goede prijs doorverkopen moet geen probleem zijn. Als ik klaar ben is die wagen concour staat. :PKijk er nu al naar uit om te beginnen aan de klus, lekker pielen.
Mijn Astra TT OPC gaat tijdelijk naar Friesland in stalling. Mooi droog. :razz:
Dus blijf hier gewoon mijn ding doen, al ga ik het wel afbouwen naar een vaste kern liefhebbers van de Twintop.
Attachments:zaterdag 18 juli 2020 om 08:52 #121476Hoe ouder hoe gekker gaat hier wel op he ?
Nee geintje,prachtige wagen ( hoerensloep,slettebak :-O zouden ze bij mij op het werk zeggen)O ja , ik wordt chauffeuse en dan gaat meneer Max achterin zitten zwaaien :s naar zijn onderdanen :laugh:
Ik ben heel erg benieuwd naar de wagen.zaterdag 18 juli 2020 om 12:29 #121491Zoals ik al heb laten weten is het een echt schitterende wagen in een fantastische kleur.
Maar één ding vat ik nog niet,waarom een ander interieur? Is het bestaande slecht of lelijk,gezien de algehele staat geloof ik dat niet,of is het de kleur?
We hebben weer een hoop gesprekstof bij de volgende hamburger,maar eerst ff kijke of je :sad: door de ballotagecommissie kan komme met iets anders dan opel ja :mad: We gaan in overleg met de vaste kern,U hoort nog van onszaterdag 18 juli 2020 om 12:37 #121500Nou Max gefeliciteerd met je aankoop .
Mooie bmw en interieur , maar is iedereen gek geworden mercedes en BMW nou nou ik volg het niet meer haha .
Zelfs leen een mercedes pfff
Het gaat erom wat je zelf leuk en mooi vind
Dus ben benieuwd wie er nog meer gaat overstappen .
Gr Jan enne nog steeds de tigrazaterdag 18 juli 2020 om 13:01 #121501Ja Jan,sorry hoor,ik liep er al een poos mee in mijn hoofd.
Het is hetzelfde principe en toch heel anders,maar het is een fenomenale auto,rijd heel anders maar zo heerlijk. De stap was “ik als opelliefhebber” niet gemakkelijk maar ben erg tevreden.zaterdag 18 juli 2020 om 13:02 #121502Anoniem- Topics: 2550
Ja maar Jan ik stap dus niet over he, dit is een projectje van een denk zo 5 maanden. :-o :neutral:
Tja ik ben gek op mijn Vauxhal hoor.
@ Leen , jij speeld vaak scrabble …. ballotagecommissie .. nou daar scoor je punten mee. ha ha ha.
@ Diana, ehh dan moet je zo’n mantelpakje aan met rokje en een pet. ha ha ha, heb er beeld bij. :P
Nee het bestaande interieur is nieuw Leen, maar het zijn standaard stoelen. Nu komen er comfort / sport stoelen in, die had ik ook in mijn vorige BMW.
zaterdag 18 juli 2020 om 13:09 #121516Oké nou begrijp ik het Max,ben wel benieuwd naar deze auto.
Ja,en Diana in een kokerrokje,hahaha in dat geval wil ik wel je beveiliger worden,meer niet hoor,te veel spanning kan ik niet meer aan,hahaha.
Hoe ouder hoe gekker,slaat zeker op ons hé.zaterdag 18 juli 2020 om 13:16 #121518Anoniem- Topics: 2550
Idd, maakt niet uit toch, lekker genieten op je oude dag…. ha ha ha.
Alhoewel ik nog niet echt oud ben he…. tssss kom net kijken eigenlijk..
zaterdag 18 juli 2020 om 16:47 #121548Nou leen je heb goeie keuze gemaakt .
Een degelijke auto en veilig en dat jullie er maar veel plezier ervan mogen beleven Maarre heb je ook al een andere pet haha
Gr Janzaterdag 18 juli 2020 om 16:53 #121549Oh maar dit dit geen overstap hmm denk
Als je weer poosje die grote bmw rijd wil
Je niet meer anders.
Staat trouwens een hele mooie 7 serie een witte alpina uitvoering bij ons zal foto maken voor je een hele snelle .
Nog meer plannen ermee of laat je hem zo
Gr Janzaterdag 18 juli 2020 om 21:57 #121650Wanneer je hem te koop zet Max,controleer je advertentie dan ff hé.
zaterdag 18 juli 2020 om 23:55 #121653Leuk knutselproject Max !
Maar dan ga je bij de najaarstour als ‘gastrijder’ mee…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
zondag 19 juli 2020 om 00:04 #121655Als dat zo is Stefan,plan dan voldoende tankstops in je route
zondag 19 juli 2020 om 17:10 #121695Mooie vette bak Max. Die telefoon in het middenconsole doet me denk aan een bel-scene uit Derrick, haha
zondag 19 juli 2020 om 22:54 #121719Anoniem- Topics: 2550
Ha ha ha, idd he. eff bellen met Harry. hi hi. Ik heb alle afleveringen op DVD van Derrick.
Vandaag de twee voorstoelen onder handen genomen, is zooooo dankbaar werk. Heerlijk. 8) :-o
Eerst helemaal schoongemaakt, daarna met ontvetter gedaan voor leder en dan verven. Deppen eigenlijk.
Wel drie lagen, dan ben ik tevreden.De bestuurder stoel heeft op alle motoren geheugen, die kun je instellen op drie verschillende zettingen.
Een stoel weegt ongeveer een 60 kg. Zitten luchtpompjes in voor de lende steun. :P -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.