TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Astra TwinTop (ATT) › Storing aan jouw ATT › Achterklep gaat niet meer open
- Dit onderwerp bevat 33 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 6 maanden geleden door BadBert.
-
AuteurBerichten
-
maandag 22 maart 2021 om 14:21 #143386
oh oke bij van stelt met die mooie groene auto’s?ja zou hem uitlezen lijkt toch kabelbreuk volgens de experts hier anders michel hier vragen die woont in de buurt bij je
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
maandag 22 maart 2021 om 14:23 #143388Zal binnenkort is informeren of er iemand keer tyd heeft voor me. Nee rij bij v doormaal klein bedrijf
maandag 22 maart 2021 om 14:27 #143390oke succes
maandag 22 maart 2021 om 20:28 #143404Kan dat filmpje niet vinden op youtube om achterklep open te doen.
maandag 22 maart 2021 om 22:33 #143416ja is ook van astra h zag ik haha gewoon je skiluikje open doen achter armsteun achterbank dat is zo een zwart plastic klepje en als je daar inkijkt zie je waar je slotmechanisme van achterklep zit een zwart vierkant met daar in een kabel met een wit plastic palletje als je nu een stok pakt en je maak met wat tape een steeksleuteltje aan vast en dan aan de linker kant van dat palletje duw je die steeksleutel en dan duw je naar rechts dan hoor je de klep open gaan.is wat gehannes maar lukt wel.wel voorzichtig want als je te hard duwt dan kan de kabel uit het palletje duwen ,ik spreek helaas uit ervaring.of gewoon simpel iemand met een opcom bezoeken
dinsdag 23 maart 2021 om 12:42 #143503Anoniem- Topics: 2550
Nou een steeksleutel is te groot hoor . gewoon een platte schroevendraaier.
dinsdag 23 maart 2021 om 13:40 #143544probeer het met de steek woorden in het engels op you tube.
trunk won’t open astra twintop
of boot won’t opendinsdag 23 maart 2021 om 13:57 #143550Anoniem- Topics: 2550
Zoooooooo vet internationaal Diana
dinsdag 23 maart 2021 om 14:11 #143556@ Ernst hahaha….. goed hë ?
dinsdag 23 maart 2021 om 16:27 #143567Anoniem- Topics: 2550
Zoooooooo vet internationaal Diana
Ik zit hier ook met verbazing te kijken, daar in achterhoek zijn ze internationaal. Tssssss… Wij Friezen hebben dat ook natuurlijk.
zaterdag 17 april 2021 om 21:28 #147282kan van alles zijn kabelbreuk.microswitch reageert niet wordt uitlezen denk ik waar woon je?
Heb achterklep van binnen open gedaan met schroevedraaier via ski luik. Als klep openstaat werkt het gewoon als ik hem indruk hoor ik hem ook ontgrendelen. Als ik achterklep dicht doe gaat hij niet open hoor ik ook niks. Wat kan dat zijn?
zaterdag 17 april 2021 om 22:52 #147290het wordt uitlezen volgens pieter kabelbreuk dus zoek iemand in je buurt michel heeft een opcom je woont toch in de buurt van eindhoven toch
zondag 18 april 2021 om 11:26 #147320het wordt uitlezen volgens pieter kabelbreuk dus zoek iemand in je buurt michel heeft een opcom je woont toch in de buurt van eindhoven toch
Ik zit in waalwijk idd niet zover van eindhoven maar zoals ik al eerder gezegt had is moeilijk afspreken voor mij ik ben vaak onderweg met vrachtauto dus ben alleen weekende thuis
zondag 18 april 2021 om 12:55 #147322ik snap je probleem maar we kunnen je niet helpen op afstand als je geen opcom en wat kennis bezit als je het probleem wilt oplossen zul je bij iemand langs moeten gaan ,zal best wel een x kunnen bij iemand in het weekend das de enige mogelijkheid ,meer smaken zijn er niet helaas.je kunt hier weken vragen stellen of paar uurtjes vrij maken en bij iemand langs gaan pieter(badbert) woont in hogerheide das ook niet ver van waalwijk,ik verzeker je paar uurtjes van je tijd en je rijd weer zorgeloos rond .
maandag 19 april 2021 om 10:45 #147430dit is duidelijk een kabelbreuk.
ik heb exact hetzelfde probleem pas opgelost bij Ramblan hier van het forum.
Kabelboom links, en dan het dunne aftakkinkje naar je easyload sensor hoogst waarschijnlijk schade aan de mantels (en dus kortsluiting als het stukje boom gevouwen is met dichte kofferklep).
Ik kan ook alleen in de weekenden hoor, dus stuur maar een PM als je langs wil komen voor contact gegevens, dan plannen we even.
Ik zit soms in de weekenden ook wel met werk, aangezien ik de komende tijd wel regelmatig naar Engeland moet voor de zaak, maar dan kijken we even johTopless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel") -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.